Доста теми се отвориха и много се изписа за газовите системи, те вече станаха неотменна част от голяма част от бензиновите автомобили. Пазара се препълни с компоненти на знайни и незнайни фирми кои с високо качество, кои с качество по-надолу дори от предишното им. Общо взето вече толкова много хора поставят газ, че нивото вместо да се качва пада. Основното и единственото обаче изискване е безопасността, т.е. монтажа да е така направен, че на първо място да е безопасно за водача и за околните.
Лошото е, че без обучение трудно може човек да се сети за всички моменти засягащи безопасността и така монтажа да е съобразен с тях, все повече грешки и глупости се наблюдават и само Господ ни пази.
На второ място е безопасноста на автомобила, така казано да не се убие мотора с газовата система, като ние като притежатели на марката Мерцедес не сме в такова лошо положение като повечето френски и японски коли.
Може би повечето знаете, но за тези които не знаят е, че газта сама по себе си може да има много вредно влияние върху клапаните, като модерна тенденция е монтаж на омаслители за предотвратяване на това. Е да ама не върши работа май. Досега вече доста такива автомобили проблемни ми попадаха с монтирани омаслители, сякаш те ще компенсират евтините и слаби компоненти. Тавана бе 100х.км на Тойотките, Рендетата държат повечко ама и те се предават на 150.
Като цяло всеки газаджия ще направи колата да работи на газ, но последващите проблеми не би се нагърбил да лекува, даже отрича, че причината е газта. Е сигурно въпроса е има ли начин да се предотврати това нещо. Има разбира се и отговора е, че винаги капризен автомобил се газифицира с много качествени компоненти и много прецизна настройка от човек знаещ какво прави, без омаслител.
Sent from my iPhone using Tapatalk