Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

w219 Airmatic и генерация


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 Goga

Goga

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    CLS500 2005

Posted 01 March 2019 - 18:14

Здравейте колеги! Имам 2 въпроса към вас относно в219. 

Първи - видях, че при Ваг-груп, колите със въздушно, имат сервизен ниво, което се активира, преди колата да бъде вдигана на крик. При Мерцедес има ли го това, до сега не съм срещал да бъде коментирано във форумите, явно няма, но все пак да питам ?

 

Втори - генерация. Колата е закупена с модифицирана такава, средно гърне заменено от х-пайп, крайните гърнета също за заменени с едни доста късички и кухи гърнета. Колата вади страхотен звук, но идва проблема с резонанса на извънградско каране с 80-100км/ч(1600-1900об). Бяха монтирани 2 резонатора след х-пайпа, имаше подобрение, но недостатъчно. Сега мисля да монтирам още 2 резонатора преди х-пайпа, или да сменя крайните гърнета с два резонатора или две оригинални гърнета, колега също предложи да се монтират два резонатора затапени, успоредно на крайните гърнета. Но има един проблем според мен, покрай смяната на крайните гърнета, са сменени и накрайниците и от бронята е изрязано малко за да влезнат новите накрайници. Според мен, може да се получи дупка, ако се монтират гърнета от Мерцедес и бронята, и се чудя на кой вариант да се спра. 

Attached Files


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users