здравейте,колата е W204 c200 cdi,може ли да се зарежда акумулатора без да се сваля през jump start terminal който се намира отпред в дясно при двигателя,акумулатора е в багажника.Ако трябва да го свалям има ли опасност за компа да забрави някои настройки,трябва ли с друг акумулатор да подавам напрежение докато го зареждам.Благодаря Ви за отговорите предварително.
Зареждане на акумулатор при W204
Започната от пенчo, 01 мар 2019 - 12:46:50
33 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 март 2019 - 12:46
#2
Публикувано 01 март 2019 - 13:35
През джъмп терминала не мисля, че ще стане. То е само за подаване на ток при нужда. Най-добрия вариант е сваляне и зареждане със смарт зарядно.
Единствените настройки които ще се загубят са тези на прозорците и часовника.
#3
Публикувано 01 март 2019 - 13:46
За потдържане на батерията става.
За пълен и качествен заряд обаче,не.
За пълен и качествен заряд обаче,не.
#4
Публикувано 01 март 2019 - 16:13
Защо не става колеги ? Този терминал няма ли директна хубава връзка с клемите на акумулатора ? Според мен може да се провери и пробва. Колега daimler би ли споделил как така става за поддържане , пък за заряд не става - има някакво разединяване на захранването между клемите и батерията ли ?
#5
Публикувано 01 март 2019 - 16:52
Ами обикновенно когато акумулатора е на автомобила винаги има някаква консумация. Колкото и минимална да е. А зарядните с които зареждаме са много слаби и пълното зареждане ще отнеме сигурно 2 дена.
#6
Публикувано 01 март 2019 - 19:17
Чавалинов - през джъмп точките идеално се зарежда акумулатора, без значение колко е разреден.
Не е необходимо да го сваляш.
От джъмп точките има дебели, качествени кабели до акумулатора.
В гараж ли ще я зареждаш? Ако да - отваряш капака и заключваш колата и включваш зарядното.
Ако имаш аларма - затваряш ключалките на предния капак, да не протестира алармата.
Да на забравиш да дръпнеш ръчката за отваряне на предния капак преди да затвориш капака.
Консумацията ( нормалната) на автомобила когато е заключен е няколко стотни от ампера.
Нормално зарядно е 4А.
За 20 часа - 80Аh акумулатор се зарежда от нула волта.
Ако му трябва малко дозареждане - няколко часа са му предостатъчни.
Този пост е редактиран от prokopi69: 01 март 2019 - 19:19
#7
Публикувано 01 март 2019 - 20:38
Цяла зима си държа зарядно на СЛ-а вързано за този терминал с включен таймер който зарежда всеки ден по три часа.Бях купил потдържащо зарядно,което се оказа пълен боклук и сега си ползвам нормалното зарядно по описания начин.Защо не става колеги ? Този терминал няма ли директна хубава връзка с клемите на акумулатора ? Според мен може да се провери и пробва. Колега daimler би ли споделил как така става за поддържане , пък за заряд не става - има някакво разединяване на захранването между клемите и батерията ли ?
За пълен заряд просто предполагам че няма да стане поради очакваните загуби по кабелите или необходимото удължено време за зареждане.
#8
Публикувано 01 март 2019 - 21:39
Няма проблеми точно там да се зарежда.
CTEK и подобните "умни" зарядни се закачат на тези клеми и могат да бъдат оставени цял сезон да поддържат.
#9
Публикувано 05 март 2019 - 09:07
Общо взето и аз така предполагах, защото консумацията в покой я дават до 0,050 А за да бъде призната гаранцията. Докато при заряден ток от 4 А , тази консумация на автомобила се пада около 1,25% . То по принцип си има и вътрешно саморазреждане в самия акумулатор дори и да е свален от колата. Отделно загубите в кабелите на самото зарядно със сигурност са по-големи отколкото тези в кабелите на колата- сечението им е в пъти по-голямо . При мен въпроса не стои , защото акумулатора е на 40-50cm от въпросните клеми и е достъпен , но ми стана интересно за w204 (както и при други модели където е покрита батерията) да не да има някакви технологични пречки
#10
Публикувано 08 март 2019 - 13:04
При мен на 203ка съм се чудил дали може да зареждам, без да го свалам?
Зарядното е уж умно (лидълско, но като цяло е добре). Не представлява ли проблем за електрониката, да се зарежда докато колата е в покой, с не работещ двигател?
Зарядното е уж умно (лидълско, но като цяло е добре). Не представлява ли проблем за електрониката, да се зарежда докато колата е в покой, с не работещ двигател?
#11
Публикувано 08 март 2019 - 19:34
Мислиш,че е редно да се зарежда акумулатор само докато работи двигателя или не разбирам въпроса ти?При мен на 203ка съм се чудил дали може да зареждам, без да го свалам?
Зарядното е уж умно (лидълско, но като цяло е добре). Не представлява ли проблем за електрониката, да се зарежда докато колата е в покой, с не работещ двигател?
#12
Публикувано 08 март 2019 - 21:51
На 212 ката си я дозареждамми през запалката ... стига дълбане в тая тема. Ясно е че може без да се сваля акумулатора стига зарядното да не е боклук. Лидълското си е почти боклук. Има оригинални зарядни произведени от Стек за по 200лв по 5А. Купува се веднъж и служи с години
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#13
Публикувано 08 март 2019 - 22:16
Да задълбаем:
запалката е на клема 15
Как зареждаш акумулатора - wi-fi или някаква по модерна технология?
запалката е на клема 15
Как зареждаш акумулатора - wi-fi или някаква по модерна технология?
#14
Публикувано 08 март 2019 - 22:40
Горното мнение на Краси Мартинов е майтап в първото изречениеДа задълбаем:
запалката е на клема 15
Как зареждаш акумулатора - wi-fi или някаква по модерна технология?
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни