Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Зареждане на акумулатор при W204


  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#16 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 09 March 2019 - 10:51

За какво точно спорите?
Мерцедес, както и някои други премиум и не толкова автомобили, си изключват запалката от веригата при загасяне на мотора. Причината - съображения за сигурност, което не лишено от логика.

Т.е. няма да се получи с аксесоара за заряд през запалката. Иначе умните зарядни не бичат постоянно максималния си ток (5-8А), а само за кратки периоди. После падат до 1-2А, а при поддържането - на доста по-ниски стойности.

Конкретно CTEK имат набор аксесоари, които могат да се ползват за целта. Моето си дойде с целия комплект в кутията. Вкл. и едно удължаващо кабелче с 2 клеми, които могат да се фиксират към гайките на клемите на акумулатора директно. Кабелчето е тънко, може да мине между гумената изолация на капака или багажника и да излезе извън колата. Завършва на букса, другата ѝ част е втория аксесоар на CTEK-a, който замества "крокодил"-клемите и си се оставя спокойно на заряд, за дълги периоди, без да е отворена колата.

Не рекламирам CTEK, виждал съм подобни решения и при BOSCH моделите. Просто е една отлична покупка, много назад във времето, която продължава да работи безотказно, по предназначение.

Пълен заряд на 110Ah батерия, от състояние "не мога да завъртя" (което не е равно на остатъчен заряд 0Ah, а по-скоро 30-40Ah) до минаване на CTEK-a в режим "поддържане", отнема малко над 24ч. По това съдя, че не блъска постоянно 5А (максимума на моето), а прави брой цикли на силен и слаб заряд.

P.S. Редовно спасявам съседите по гаражите им, като си забравят плафоните включени на гадните японски и корейски талиги, които нямат функцията да ги гасят автоматично.

Edited by kdl, 09 March 2019 - 11:00 .

  • 2

Audi_A4_avatar.gif


#17 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 897 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Posted 09 March 2019 - 13:42

Не съм тествал наистина запалката при 212ката ,но при 211 има позиция на бушона на запалката дали да има ток на изваден ключ или не. И казвам със сигурност че при 211 може да се зарежда през запалката


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#18 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:

Posted 09 March 2019 - 14:48

Въпроса е дали може да се прецака нещо по комповете, ако е на колата? А лидълското го дават 3.8 А.
  • 0

#19 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2,379 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

User's Awards

27
10
8
4

Posted 09 March 2019 - 17:57

Отговор: Не ако директно свържеш зарядното към акумулатора и не палиш колата. Ако решиш да я палнеш откачи зарядното.

УСПЕХ


Edited by IIVVOO, 09 March 2019 - 17:58 .

  • 0

#20 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,531 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Posted 10 March 2019 - 08:12

Въпроса е дали може да се прецака...


Не при нормална работа на устройството!

При дефект никой не може да каже.
Има значение всичко - вида на дефекта, как е свързано, колко време...
Общо казано вероятността от “прецкане” на нещо по бордната електроника заради чарджър е минимална.
Дори за лидълските боклуци и ако изключим вероятността от директен удар от гръмотевица докато е включено.
  • 0

879897.png


#21 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,037 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Posted 10 March 2019 - 09:19

бе не знам на Лидълските, какво толкова не им харесвате, аз имам две смарт зарядни, зареждам акумулатора на Мерцедеса зимата, поддържам един тягов акумулатор вече година свързан, зареждал съм на двата мотора геловите акумулатори пак година и със всичко се е справяло перфектно, отделно едно ауди А 6 го зареждах през зарядните клеми под капака (акумулатора му е в багажника), от паднало до почти нула, до следващия ден се зареди перфектно..ама както и да е де, те затова им викат смарт, щото имат и защити, а не само видове цикли за зареждане, така че ако има някакъв проблем, първото, което ще изключи е зарядното


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#22 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,531 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Posted 10 March 2019 - 10:00

От плод-зеленчука техническо оборудване не купувам.
Конкретно:
При спиране на тока трябва да го пуснеш ръчно - не става за подръжка, поне не в селата.

Изработката и видът му са като нещо, намерено в Зрънчо.
Веднъж ме накараха да отворя едно за сменя кабела.
Впечатление от съдържанието: Вече изяден пакет зрънчо.
Плашещ вид когато на другият му край стои сравнително скъпо нещо като кола.
Въпреки акумулаторът “между” него и електрониката, който се явява като огромен буфер.

Вярно, че е евтино предвид “нормалните”, работи въпреки всичко.

Аз обаче не купувам такива неща.
Особено в случаи на покупки “тип далавера” и “пуснати” няколко пъти в годината за народа, все едно че са банани по Татово време.
  • 2

879897.png


#23 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2,379 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

User's Awards

27
10
8
4

Posted 10 March 2019 - 10:27

От плод-зеленчука техническо оборудване не купувам.
Конкретно:
При спиране на тока трябва да го пуснеш ръчно - не става за подръжка, поне не в селата.
Изработката и видът му са като нещо, намерено в Зрънчо.
Веднъж ме накараха да отворя едно за сменя кабела.
Впечатление от съдържанието: Вече изяден пакет зрънчо.
Плашещ вид когато на другият му край стои сравнително скъпо нещо като кола.
Въпреки акумулаторът “между” него и електрониката, който се явява като огромен буфер.
Вярно, че е евтино предвид “нормалните”, работи въпреки всичко.
Аз обаче не купувам такива неща.
Особено в случаи на покупки “тип далавера” и “пуснати” няколко пъти в годината за народа, все едно че са банани по Татово време.

Това ми хареса.
Обаче не винаги е точно така. Миналата седмица в Германия в един kaufland намерих антифриза който търсех"Glysantin G48" на BASF. Беше само с 50 цента по-скъп от колкото в магазин за авточасти. Разбира се си го купих от магазина за авточасти за защото там ползвах и отстъпка.

Edited by IIVVOO, 10 March 2019 - 10:37 .

  • 0

#24 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,037 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Posted 10 March 2019 - 11:28

ОК, всеки си преценява за себе си, аз като видя продукт минал TUV и като знам, че няма да го ползвам професионално съм ОК, досега не съм се излъгал с каквото и да съм си купувал от плод зеленчука, но всеки може да си купува каквото иска., откъдето иска, въпроса е как ще го ползва.

 

Поздрави


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#25 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 10 March 2019 - 13:30

Хора в кой век живеете. Вместо да си зареждате старите акумулатори просто си купете нови. 

Лесно е, достъпни са, има ги навсякъде и не струват чак толкова много, като жените.

Не ги жалете сменяйте смело.


  • 1

#26 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,531 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Posted 10 March 2019 - 14:01

Акумулаторът и понастоящем е потребно да се зарежда.
  • 0

879897.png


#27 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:

Posted 10 March 2019 - 18:35

Когато караш на къси разстоания (2-3км в посока) до работа, няма да сменяме акумулатори, защото не могат да възстановят заряда, всяка есен.
  • 0

#28 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,531 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Posted 10 March 2019 - 19:06

За една година както и да се ползва колата, нов няма да има нужда да се зарежда допълнително и няма да умре от това!
Но не е въпросът и на 2 да се поменя.
Затова при възможност е добре да се подържа.
Под възможност имам предвид с минимални усилия и неудобства, тоест зареждане както си е на колата.
Дори не мога да си представя как ще го свалям и качвам в блок за да го дондуркам - в този случай колкото живее - толкова.

Предният например живя 12 години и не умря а си отиде с колата.
Първите 6 не е “помирисвал” външен ток превантивно.
Последните взех да го оставям в контакта лятото, защото почнах да употребявам кола само зимата.
Накрая наистина имаше голям саморазряд, малък капацитет и беше за подмяна но все пак това са 12 години.
При това не някаква супер марка или с МБ лого на него ;)

Та мисля, че и прекаленото заничане по него и внимание са излишни.
Което не значи, че зарядното е нова конспирация някой да ни пробутва следващата ненужна вещ.
Въпреки, че кампаниите в плод-зеленчука доста се доближават към точно това
  • 0

879897.png


#29 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 10 March 2019 - 19:40

Не знам дали забелязвате,че "пенчо"отдавна не пише.
Той само пусна мухата на първи Март.

Edited by daimler1, 10 March 2019 - 19:42 .

  • 1

#30 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,531 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Posted 10 March 2019 - 19:50

То по такава тематика малко трябва, малко пръстче стига
  • 0

879897.png





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users