Към съдържанието

  •  

Снимка

теч от нафтова помпа


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 zaho

zaho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:

Публикувано 06 април 2007 - 11:31

Здравейте, След кото получих необходимата инф. от Вас за смяна на свещи консумативи и т. н каквото можах смених сам но за свещите отидох в "Бош" -околовръстен път- Драгалевци. Оказаха се изгорели две. Искам да кажа че наистина този сервиз е на европейско ниво. Млади хора, възпитани, любезни . Свещите по 20 лв.сега незнам колко ще искарат , но отношението ми хареса, а знаете колко е важно... Та позагледах се в двигателя и видях че под помпата има теч на нафта. Колата я купих преди 10 дни и не я бях карал. Двигателя беше измит , и нали съм "ажамия" дизел преди това не бях виждал.....
Та момчетата от сезвиза ми казаха че това е от уплатненията... имат ги когато реша сваляне после стенд всичко това 500лв. Но да не бързам да я карам за сега, но си мисля че не трябва да допускам да отива нафта към тампона който се пада точно отдолу. Незнам колата иначе се държи много добре , колко може да се кара така и от време на време да позабърсмам, ебати забърсвача съм няма що....Как мислите дали си заслужава и дали тук в България ако се отвори помпа после дали ще бъде направена добре..
  • 0

#2 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 06 април 2007 - 15:18

Явно говориш за сервиз СуперДизел- там са наистина мн добри и ремонтират всякакви помпи. Няма никаква причина да поставяш уменията им под съмнение- там ремонтират далеч по сложни помпи от редовата бош-овска помпа, дето даботи със всичко, що мазнее и може да гори.
Ако опреш до ремонт направо там, И СИ ИЗБИИ ОТ ГЛАВАТА да даваш агрегати за ремонт в съседни на БГ страни- страшни боклуци, особено по гърция- пресен спомен от едно турбо-400евра на вятъра. В БГ има достатъчно кадърни майстори.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#3 kyuss

kyuss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 242 Мнения:

Публикувано 06 април 2007 - 20:42

Как мислите дали си заслужава и дали тук в България ако се отвори помпа после дали ще бъде направена добре..

Ами те всъщност няма да я отворят,карантии няма да се виждат,де,не се притеснявай.Пък и са го правили сигурно десетки пъти...Доколкото знам,сервизът е оторизиран от Роберт Бош да се произнася и за всички претенции от страна на клиента към продуктите им у нас. Да не говорим,че доста сервизи на вносители им пращат помпи за ремонт,с очите си съм виждал...
  • 0
Blood, Sweat and Diesel !

#4 zaho

zaho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:

Публикувано 08 април 2007 - 09:55

Благодаря, значи теча е от масло , аз ви обърках с първоначална инф че тече нафта, мисля че е масло от тази помпа. Тя нали се смазва от двигателното масло или бъркам... Ако сложа добавка против течове към маслото няма ли да уплатни...
  • 0

#5 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 08 април 2007 - 21:45

Добавката в маслото е още по-голяма грешка. По добре нищо не прави.едва ли прави локви.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#6 zaho

zaho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:

Публикувано 10 април 2007 - 09:48

Да наистина теча е незначителен. Направих през почивните дни едно движение до Свиленград и обратно , и като че ли запече вчера като вдигнах капака видях че има само леки следи.. никакви потичания т.н. Благодаря за инф. Иначе разкошен автомобил 180км си ги държеше с лекота. Само искам да попитам защо ми се струва че този танк гори къв 8 /100 извън градско със ср скорост 120 км/ч, или бъркам
  • 0

#7 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 10 април 2007 - 09:57

Лично на мен разход 8л/100 със скорост 180км/час на 250 турбо-дизел ми малее...!Как го засече разхода-не напълни ли догоре резервоара при тръгване и при пристигане пак догоре-така няма да има грешка!И е важно каква ти е била средната скорост,а не каква си достигал за известно време!М/у другото при 180км/ч колко са оборотите на двигателя...?
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#8 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 10 април 2007 - 10:02

Да наистина теча е незначителен. Направих през почивните дни едно движение до Свиленград и обратно , и като че ли запече вчера като вдигнах капака видях че има само леки следи.. никакви потичания т.н. Благодаря за инф. Иначе разкошен автомобил 180км си ги държеше с лекота. Само искам да попитам защо ми се струва че този танк гори къв 8 /100 извън градско със ср скорост 120 км/ч, или бъркам


Упс-нещо се отплеснах и забравих какво точно си написал-при 120км/ч средна скорост този разход си е нормален!Значи и турбото ти е ок/нали беше с турбина?/.Следи си разхода на масло щом отскоро имаш колата!След като оправиш теча,де!И не се бой от"Супер-дизел" за такъв ремонт,а и дават гаранция-искай я,ако забравят и се отплеснат нещо!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#9 zaho

zaho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:

Публикувано 10 април 2007 - 10:32

Значи от Ихтиман до Свилен град са 250 км. Сипах две туби нафта, Значи на тези 500км. 40 л., преди да ги сипя стрелката показваше първата черта след R R, и като се прибрах пак сочеше там, както и дае...Това което мн. ме интересума е тези "Гаски" колко им е комб разхоз. Могат ли да свалят разхода до 6,5-7л на изв гр.и с каква скорост? Ако ли не този красавец ще го женя... Като бях при роднините хората само нови пасати карат, но това е др. тема. Благодаря.
  • 0

#10 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 10 април 2007 - 10:53

Колата ти е комби/което предполага малко по-къси скорости/и по-голямо челно съпротивление/не разбрах автоматик ли е?/,с турбо е,и е стария дизел с 2 клапана на цилиндър,който инак е доказан като здравина!Заради това смятам,че реален разход от 7/100 ще имаш при скорост от около 120км/ч.!Новите двигатели и модели са определено по-икономични...Покарай я още и ще имаш по-голяма яснота,вече!Пиши какво си измерил като разход после!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#11 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 10 април 2007 - 11:33

Да се изкажа и аз...
По въпроса за "Супердизел" крайно негативно мнение от както карам дизелова кола, че и малко от по-рано, но щом колегите казват, че са добри....Впрочем това не може да се отъждестви с качествена услуга, имам предвид от диагностицирането на проблема, приемането на колата, самия ремонт и обслужването на поетите гаранции. Когато е да взимат пари ВСИЧКИ, без изключения са "the best". Искам да ти кажа просто да не им се доверяваш "на сляпо", може О-пръстен да е заминал , за 500 лв :kill_myself:
По въпроса за колата: 1.ако си решил да я караш с нафта на туби, изборът си остава твой, обаче поне в началото издухай 3-4 резервоара с дизел от бензиностанция ( ти си реши от кой дистрибутор, обаче да е всеки път от 1 място ).
2.Хакни една добавка (TDA на Castrol например, всички са на мнение, че е достатъчно добра ) може тя да ти реши макар и частично проблема със стрелката за горивото, другия вариант е да се свали резервоара
3.нали си сменил консумативите? Филтрите за въздух и гориво, масло, ремъка на водната помпа?
По този начин вече ще имаш един вид "база" за колата и двигателя като частност за разход, ускорение, шум при работа и т.н. С една дума ще и свикнеш. Чак после се заеми с отстраняването на теча от помпата ( стига той да не е станал наистина сериозен естествено ) през това време ще се ослушваш за сервизи майстори и мнения по проблема. После го оправяш тоя бъг, слагаш едни 17 цола джанти и караш и се кефиш

Последен съвет от мене: МНОГО, ама МНОГО си помисли преди да дадеш на когото и да било да пипа помпата, никой не може да я направи така, както в завода!

П.П.Добавката е за горивото, не слагай нищо в маслото
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#12 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 10 април 2007 - 11:59

От къде е теча - от стоп-лостчето или от капаците отстрани на помпата?
И в двата случая може да се оправи без сваляне на помпата и с много по-малко от 500 лв.
За теча от стоп-лоста трябва само О-пръстен, който се сменя за 5 мин. ОБАЧЕ!!! В никакъв случай не се опитвай да си го смениш сам, освен, ако не знаеш наизуст вътрешното у-во на помпата!!! Също, ако я даваш на майстор, той също трябва да е 100% в час с тези помпи! Както казах, работата е много лесна, но и още по-лесно можеш да докараш двигателя до саморазрушение! Сериозно говоря. Едно грешно движение, вътре казва "клик" и при първото палене двигателят развива неограничени обороти и, което е по-интересно, не може да се изгаси.
Проблема е да намериш точният О-пръстен. Аз го сменях веднъж, но нещо не нацелих явно размера и сега още си сълзи, но пренебрежимо малко, забърсвам го леко веднъж на 1-2 седмици.
Ако теча е пък от гарнитурите на капаците на помпата, в повечето случаи може да се оправи с малко силикон. Ако се работи чисто, не изглежда чак толкова зле.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#13 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 10 април 2007 - 12:18

От къде е теча - от стоп-лостчето или от капаците отстрани на помпата?
И в двата случая може да се оправи без сваляне на помпата и с много по-малко от 500 лв.
За теча от стоп-лоста трябва само О-пръстен, който се сменя за 5 мин. ОБАЧЕ!!! В никакъв случай не се опитвай да си го смениш сам, освен, ако не знаеш наизуст вътрешното у-во на помпата!!! Също, ако я даваш на майстор, той също трябва да е 100% в час с тези помпи! Както казах, работата е много лесна, но и още по-лесно можеш да докараш двигателя до саморазрушение! Сериозно говоря. Едно грешно движение, вътре казва "клик" и при първото палене двигателят развива неограничени обороти и, което е по-интересно, не може да се изгаси.
Проблема е да намериш точният О-пръстен. Аз го сменях веднъж, но нещо не нацелих явно размера и сега още си сълзи, но пренебрежимо малко, забърсвам го леко веднъж на 1-2 седмици.
Ако теча е пък от гарнитурите на капаците на помпата, в повечето случаи може да се оправи с малко силикон. Ако се работи чисто, не изглежда чак толкова зле.



Ей за това говоря, видели невидели 500 лв. Почват от кръста и ако може и по надолу. Аз като си купих колата също-се бъгна на втория ден и се чудех дали не съм най -големия карък. Намерих обаче свестен майстор и се оказа задръстен филтър, сменихме и О-пристените (общо 40 лв) и от тогава само накладки сменям
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#14 zaho

zaho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:

Публикувано 10 април 2007 - 14:44

Теча явно е от капаците, защото се увлажнява хоризонтално. Това със забърсването ми харесва на две седмици, незнам колеги да не се вманиачавам, ама ако се сложи добавка към маслото на лъки-моли има чудесни,:запушват течове от гарнитури, семеринги ит.н, няма ли да запуши износените гарнитури примерно по капаците или ако е о пръстен. Нали помпата се маже с двигателното масло, да не бъркам нещо,а? Абе аз трябма да я снимам тая помпа..Дайте адрес на добри сервизи тук В София и телефони, че човек да сверява мнения. Тая добавка ТДА на кастрол на пълен резервоар ли се слага. А и един последен въпрос от маслата Мобил, мотул, лъки-моли, кастрол , кое да сложа и полу-синтетика или минерално, пълна синтетика няма да слагам
  • 0

#15 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 10 април 2007 - 16:18

Теча явно е от капаците, защото се увлажнява хоризонтално. Това със забърсването ми харесва на две седмици, незнам колеги да не се вманиачавам, ама ако се сложи добавка към маслото на лъки-моли има чудесни,:запушват течове от гарнитури, семеринги ит.н, няма ли да запуши износените гарнитури примерно по капаците или ако е о пръстен. Нали помпата се маже с двигателното масло, да не бъркам нещо,а? Абе аз трябма да я снимам тая помпа..Дайте адрес на добри сервизи тук В София и телефони, че човек да сверява мнения. Тая добавка ТДА на кастрол на пълен резервоар ли се слага. А и един последен въпрос от маслата Мобил, мотул, лъки-моли, кастрол , кое да сложа и полу-синтетика или минерално, пълна синтетика няма да слагам


Първо, що да не слагаш пълна синтетика? Ако е по ценови съображения, добре, ама други просто няма.
А за помпата, виж какво. Явно не тече, а просто сълзи леко. Ако е лесно да се оправи, добре, но иначе няма смисъл да го пипаш само за това. Недай Боже пък помпа да сваляш за таква дреболия. Просто, както се полага, един път седмично си отваряш капака на двигателя, проверяваш нивото на маслото, антифриза и спирачната течност и накрая забърсваш теча от помпата. Както ти казах, на мен също ми тече леко, но това не пречи двигателят ми да е чист като аптека :)
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни