Здравейте колеги имам питане относно една грешка която виждам за 2-ри път. Не е постоянна но веднъж на 4-5 хил.км. ми я изкарва - P2632 (Pressure control turbo charger- ми я превежда диагностиката). Не е четена със СТАР ами с една универсална евтина диагностика която ползвам. Не е влизала в авариен режим колата или поне не съм усетил. Ако може малко насоки какво може да е и евентуално какво да прегледам по колата ? Другия въпрос е теча на масло- като взех колата около капачката имаше малко масло и си личеше, че уплътнението и не държи и съответно го обърнах на обратно , но без ефект ( номер на капачката е А 000 010 03 85). Купих нова която е с номер А 000 010 13 85 и с нея е същото положение- уплътнението няма суха част .Маслото подлизва и през нея- прави ми впечатление ,че лесно се стягат и развиват без значение дали е студен или топъл мотора. Старата ми кола като е топла си иска сила да се отвори въпросната капачка на мотора- не знам на какво се дължи това. Капачките ли са с лошо качество или проблема е другаде. Въпроса също може да се счита - тези промени в номера на частта , не са ли изменения на компонента и съответно оправяне на дефект ако е имало такъв. Кой номер капачка да търся за моя мотор и въобще да се занимавам ли или да го побългарявам с някаква подложка , че да усиля натиска на уплътнението.... Имам и леко сълзене на хидравликата - където е оградено на снимката. Маслото го бях сменял и тогава видях , че тръбичката стой мазна и се стича . Съединението е проверено и затегнато доста добре , но продължава да цапа и сълзи. Може ли да се види в каталозите дали има някакво уплътнение като се свали този маркуч или о-пръстен на отвора който да си поръчам и да се подмени , защото само със стягане не се реши проблема? Благодаря предварително на отзовалите се
Питане за теч на масло и грешка на мотораC220 CDI - om646
Започната от Chavalinov, 08 фев 2019 - 11:22:43
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 февруари 2019 - 11:22
#2
Публикувано 08 февруари 2019 - 11:46
Забравих да добавя , че и двете капачки са марка " Reutter ", уж каквито ги водят оригинално вграждани . Капачката я купих за 13 лв .
#3
Публикувано 08 февруари 2019 - 12:37
Само за капачката мога да ти кажа,че и аз имах такъв проблем,дори и с новата.Маслото при мен сълзеше между уплътнението и капачката не от към главата(капака на клапаните).Проблема го реших след като отделих уплътнението от капачката.Намазах го със силикон на Виктор Рейнц(залепих до за капачката) и вече доста време нямам проблем.И аз като теб обръщах гумичката(уплътнението) без резултат.Дори кривих и ламаринките за да се затваря по плътно пак без резултат. Дано и при теб е това.
Този пост е редактиран от pavel1828: 08 февруари 2019 - 12:43
#4
Публикувано 11 февруари 2019 - 08:43
При мен не знам дали подлизва от горна страна на уплътнението , но от към главата със сигурност пропуска защото е омазнено цялото. Това с силикона не ми беше минавало през ума, може и така да пробвам- поне имам капачки да експериментирам
#5
Публикувано 12 февруари 2019 - 13:12
Относно теча на хидравликата и грешката на мотора , някой има ли мнение по въпроса ?
#6
Публикувано 05 май 2019 - 18:39
Закачи я на стар, обикновените диагностики едно, че не са точни и друго, че използват един код за 3-4 грешки да не е и повече
#7
Публикувано 08 май 2019 - 08:09
Възможно е да е така, другия път като ми я хване ще прежаля 20лв, въпреки че не вярвам да изкара нещо по-конкретно. Един-два пъти годишно ми изкарва и P2355 Exhausted gases recirculation (ЕГР) - бях го чистил преди време , но явно скоро ще му дойде времето. Прави ми я много рядко тази грешка- все при каране на магистрала на темпомат с 120km/h , но не винаги. Въпроса е, че тази първата съм я хващал без да има грешка за ЕГР. Възможно ли е пак EGR да е проблемa, пък да не му хване неговата грешка. Забелязвам че има омасляване по мотора в областа покрай турбото, но не мога да разбера откъде може да хвърля масло там. Може би има някое гумено съединение или разклонение дето да е за смяна ,но не го виждам кое ще е. Ако има пропукано или сцепено по турбо пътищата ,не би ли трябвало колата да влиза в авариен режим и да не върви ?
#8
Публикувано 08 май 2019 - 13:10
Възможно е да е така, другия път като ми я хване ще прежаля 20лв, въпреки че не вярвам да изкара нещо по-конкретно. Един-два пъти годишно ми изкарва и P2355 Exhausted gases recirculation (ЕГР) - бях го чистил преди време , но явно скоро ще му дойде времето. Прави ми я много рядко тази грешка- все при каране на магистрала на темпомат с 120km/h , но не винаги. Въпроса е, че тази първата съм я хващал без да има грешка за ЕГР. Възможно ли е пак EGR да е проблемa, пък да не му хване неговата грешка. Забелязвам че има омасляване по мотора в областа покрай турбото, но не мога да разбера откъде може да хвърля масло там. Може би има някое гумено съединение или разклонение дето да е за смяна ,но не го виждам кое ще е. Ако има пропукано или сцепено по турбо пътищата ,не би ли трябвало колата да влиза в авариен режим и да не върви ?
Здравей колега, разликата между СТАР диагностиката и китайците като делфи например е следната:
В СТАР има редица тестове, актуации, стойности и показатели които могат да се видят на живи данни, грешките не са унифицирани което намалява вероятността да ти изплюе стандартен код за грешка без допълнителни пояснения.
Относно забиването, може да е от доста неща, малка цепка на маркуч на турбо пътища (в такивата случаи колата често пуши), ЕГР, стъпково моторче на вихрови клапи, дебитомер, датчик за налягане (турбо), управление на турбото, датчици налягане на рейла...
За омасляването около турбото не е невиждано и необичайно стига да не е прекалено, има какво да се подмени за да го спреш това омасляване.
#9
Публикувано 08 май 2019 - 15:33
Сякаш не е прекалено, иначе колата не пуши. Ще ги сменя нещата , но ще трябва някой който е наясно с нещата да я погледне и да си каже мнението кое е за смяна. И за диагностиката на проблема също да се локализира кое точно е проблем и изкарва грешка. Благодаря за включването
#10
Публикувано 08 май 2019 - 18:20
Сякаш не е прекалено, иначе колата не пуши. Ще ги сменя нещата , но ще трябва някой който е наясно с нещата да я погледне и да си каже мнението кое е за смяна. И за диагностиката на проблема също да се локализира кое точно е проблем и изкарва грешка. Благодаря за включването
Здрасти
Въпреки, че в сервиза МотоТраф не си свършиха работата коректно, все пак мисля, че Николай е коректен специалист и разбира много добре диагностиката. Отиди там за диагностика, а ремонта не е задължително да е там.
По пътя за стария Кауфланд, веднага след "временното" кръгово, вдясно е сервиза. Николай е висок мъж на около 50тте, питай за него, мисля, че ще ти свърши работа.
Поздрави
#11
Публикувано 09 май 2019 - 07:25
Той сервиза трябва да е вече преместен на друго място. Явно разбира-всички така казват. Ама хич не му се занимава сякаш, ще прочете грешките и това ще е едва ли ще гледа живи данни. Може да отида да видя какво ще направи като хване пак грешка. Иначе и на моята има живи данни и актуации, ама като не знам какво да гледам и тествам Иначе безспорно тези диагностики не могат да се мерят със СТАР-а, лошото е че в града има 2-3 човека които могат да ти свършат работа, а към София нямам път.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни