Покупка на W166 GLE
Започната от Lordsidius, 06 фев 2019 - 08:07:12
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 февруари 2019 - 08:07
Обмислям да купя W166 GLE 2015-2016 г. от Германия (много често ходя по работа там), като разбира се 250d са доста по-евтини от 350д, почват около 35к евро с всички екстри които ми трябват на под 100к километра, а 350д са с по 3-4 к евро отгоре. Въпроса ми е по-малкия мотор слаб ли е за това купе и кой двигател е по-безпроблемен. Освен това имат ли други чести дефекти. Дали всички се правят в САЩ. Взех един ВИН WDC1660241A652634 това А на 11-а позиция в един сайт четох че значи завод Зингелфинген?
#2
Публикувано 06 февруари 2019 - 09:41
Здравей колега! Компетентно мнение не мога да изразя по темата. На мен също ми харесва нова еска и джиелес,но да ти кажа честно имам чувство че политиката на всички нови производители е да правят коли които се трошат още на конвейера! По форумите и ютуб руските оборите масово се оплакват хората от чисто нови коли излизащи с дефекти и едни безкрайни главоболия. С Харлей Дейвидсън е същата история понеже следа и моторите. Няма ги вече тези без проблемни и вечни коли както едно време, вече са отживелица за Запада! Аз карам 20 год цл и като им кажа, че е 97 и се хващат за главата, отиди и обесняват на глупавите германци, че старите звезди са вечни и безпроблемно! Пожелавам ти да си намериш нещо чутаво, но всичко е на късмет. С тази електроника наблъскана до горе, няма как да няма проблеми. Ако можеш си вземи нещо в гаранция поне да имаш някъкво финансово спокойствие за едно определено време! Късмет от мен
#3
Публикувано 06 февруари 2019 - 10:10
250д е 4 цилиндров, а 350 е 6, аз би заложил на големия, карал съм го на Е-класа, много гъвкав и добър мотор, обезшумен е добре. За проблеми не мога да кажа, както и за това купе.
#4
Публикувано 06 февруари 2019 - 13:51
Ако имахме германските пътища, познаване и спазване на закона и култура на движение
250d щеше да е напълно достатъчен за нормално придвижване с GLE.
Нямаме ги. За това по добре си купи 350d. По големият печели, в повечето случай.
Разликата от 3-4 к евро ги погледни през немските очила, не са чак толкова много пари.
#5
Публикувано 06 февруари 2019 - 17:02
Така си е. Онзи ден като се връщах от планина един олигофрен с МЛ щеше буквално да мине отгоре ми, просто изскочи от завой изцяло в насрещното, без да изпреварва, без да е заледено, ей така си кара в насрещното.
Но то 250д и 350д предполагам са с еднакво тегло и габарити, а 250 все пак с 200 коня би трябвало да може да изпреварва дори пълен с хора и багаж.
Но то 250д и 350д предполагам са с еднакво тегло и габарити, а 250 все пак с 200 коня би трябвало да може да изпреварва дори пълен с хора и багаж.
#6
Публикувано 06 февруари 2019 - 17:10
Обмислям да купя W166 GLE 2015-2016 г. от Германия (много често ходя по работа там), като разбира се 250d са доста по-евтини от 350д, почват около 35к евро с всички екстри които ми трябват на под 100к километра, а 350д са с по 3-4 к евро отгоре. Въпроса ми е по-малкия мотор слаб ли е за това купе и кой двигател е по-безпроблемен. Освен това имат ли други чести дефекти. Дали всички се правят в САЩ. Взех един ВИН WDC1660241A652634 това А на 11-а позиция в един сайт четох че значи завод Зингелфинген?
A не значи Зинделфинген. Там не се произвеждат джипове. Производството им е отвъд океана.
Моята препоръка е, струва си стига да го вземеш от дилър на Мерцедес, да е на макс 2 години и да ползваш удължена гаранция. Аз се оглеждам за GLC от извесно време, но засега пасувам.
Това не е кола, която да п купиш и караш още 10 години. Взимаш, изтича удължената гаранция и търсиш следващия...
Не прави компромиси при покупката...
#7
Публикувано 06 февруари 2019 - 17:39
... 250 все пак с 200 коня би трябвало да може ...
Може, как да не може. Товарните бусове са със същият двигател, карат си ги хората и
някои отдавна са по над 500 000 км. пробег.
#8
Публикувано 07 февруари 2019 - 00:49
Здравей колега! Компетентно мнение не мога да изразя по темата. На мен също ми харесва нова еска и джиелес,но да ти кажа честно имам чувство че политиката на всички нови производители е да правят коли които се трошат още на конвейера! По форумите и ютуб руските оборите масово се оплакват хората от чисто нови коли излизащи с дефекти и едни безкрайни главоболия. С Харлей Дейвидсън е същата история понеже следа и моторите. Няма ги вече тези без проблемни и вечни коли както едно време, вече са отживелица за Запада! Аз карам 20 год цл и като им кажа, че е 97 и се хващат за главата, отиди и обесняват на глупавите германци, че старите звезди са вечни и безпроблемно! Пожелавам ти да си намериш нещо чутаво, но всичко е на късмет. С тази електроника наблъскана до горе, няма как да няма проблеми. Ако можеш си вземи нещо в гаранция поне да имаш някъкво финансово спокойствие за едно определено време! Късмет от мен
Недей вярва на всичко, което четеш.
Прекалено много хора вярват на тия митове и легенди.
Днес колите са доста по-надеждни от старите кошове. 300-400к км без проблем. Коя велика 124-ка го е направила? Никоя.
Мога да ти говоря много за Даймлер и Порше. На тези фирми името им е НАЙ-ВАЖНО. Повярвай ми, от първа ръка ти говоря, че контрола е чудовищен. Тия песни за "нарочно лошо направени" са пълни глупости. Въпреки това се случват и грешки, разбира се, но са редки. Много мога да напиша, ама другият път.
Иначе с т.нар. удължена гаранция, плащаш за ремонти предварително, които най-вероятно няма да се наложат.
#9
Публикувано 07 февруари 2019 - 19:47
Ясно че по-хубаво от новата кола няма. Един от най-важните фактори при избора са малкото реални км.
Въпроса е джипките като се произвеждат в САЩ и Мексико дали отговарят на стандартите на лимузините произвеждани в Германия.
Е това ме дразни на немските премиуми - нито един модел СУВ на нито една марка не се произвежда в Германия.
Въпроса е джипките като се произвеждат в САЩ и Мексико дали отговарят на стандартите на лимузините произвеждани в Германия.
Е това ме дразни на немските премиуми - нито един модел СУВ на нито една марка не се произвежда в Германия.
#10
Публикувано 07 февруари 2019 - 21:47
G klasse- Австрия. Мисля, че от известно време правят и бившият ML,сега GLE пак там, разбира се и в щатите заводът си работи.
#11
Публикувано 07 февруари 2019 - 22:50
Аз мълча,мълча,ама до едни години точно ТЕ се произвеждаха в Австрия.Ясно че по-хубаво от новата кола няма. Един от най-важните фактори при избора са малкото реални км.
Въпроса е джипките като се произвеждат в САЩ и Мексико дали отговарят на стандартите на лимузините произвеждани в Германия.
Е това ме дразни на немските премиуми - нито един модел СУВ на нито една марка не се произвежда в Германия.
Сега верно ли са само в САЩ!?
А!Той и Ванката писал нещо такова!
Този пост е редактиран от daimler1: 07 февруари 2019 - 22:52
#12
Публикувано 08 февруари 2019 - 10:36
Няма значение къде е произведена колата, щом има звезда на капака се следват еднакви по стандарти процеси на производство, качество и материали, където и да е по света. Говоря по спомени, но може да греша, купетата на СУВ-овете се правят в Щатите, двигателите и скоростните кутии в Германия само, двойното предаване в Грац, Австрия и там май се сглобяват всички 4 матици за Европа. За кола втора употреба водещи са състоянието и километража, като е най-добре колата да се провери във фирмен сервиз, като извадят сервизната й история от компа.
Иначе в сравнението за стари и нови коли, че новите са трошливи не са митове и легенди. Мерцедес до 80-те години са проектирали колите със жизнен цикъл от 10 години за първи собственик и още 10г за втори. Сега първи/втори цикъл са 2/4 години. Вярно, много повече километри се въртят в днешно време, в сравнение с преди 30-40 години назад. Както сме си говорили, модерните коли са предимно тъч-скрийн дисплеи, лед светлини и една купчина пластмаса.
#13
Публикувано 08 февруари 2019 - 10:55
Не е само до проектиране според мен. В един съвремен автомобил просто има все повече неща за чупене и подръжка. Двигателите излишно усложнени заради даунсайзинг и еконорми. Окачването трябва да комфортно и да държи МПС-то на пътя с висока скорост. Всякаква електроника да работи маркетинга и вървят продажбите. Големи и скъпи джанти и гуми и т.н. Все неща, които липсват в колите от 80-те
Този пост е редактиран от drjivago: 08 февруари 2019 - 11:02
#14
Публикувано 08 февруари 2019 - 12:23
Не е само до проектиране според мен. В един съвремен автомобил просто има все повече неща за чупене и подръжка. Двигателите излишно усложнени заради даунсайзинг и еконорми. Окачването трябва да комфортно и да държи МПС-то на пътя с висока скорост. Всякаква електроника да работи маркетинга и вървят продажбите. Големи и скъпи джанти и гуми и т.н. Все неща, които липсват в колите от 80-те
И за мен това е истината. Малко като с чупливите премиуми срещу здравите Тойоти - ами то на една Тойота с атмосферен бензин, на която най-голямата ѝ екстра е ел. стъкла, какво да се счупи?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни