Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Потъна ми педала на съединителяW168 A160 , 102 hp


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 01 февруари 2019 - 23:53

Здравейте, трябваше днес да пътувам яко извънградско, та смених маслото на двигателя (че му беше време) и газ напред. Само, че на 10тина км след София ми потъна педала на съединителя хаха и туй то - не се връща. Ползвах жокер "помощ от приятел", та скоропостижно се прибрах с теглене. Живи и здрави, как се вика. 

Та ... доколкото видях съединителя е с помпи и предполагам, че от тях е проблема. В нивото на спирачната течност е над минимума, самият съединител е здрав. Въпросът ми е къде се намират помпите ? Едната мисля, че е зад педала и около няма няма течове на спирачна течност. Ами другата ? На жокери къде да оглеждам също съм благодарен. Разполагам евентуално и с канал (за сведение)


  • 0

Немеца го е измислил !


#2 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2019 - 06:59

От долу встрани от скоростите на корпуса ( камбаната ) на съединителя.


  • 1
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#3 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 02 февруари 2019 - 17:59

Утре, ако е свободен канала в квартала и намеря кой да помогне ще я добутам до там и ще огледам отдолу кво се случва. Почва да ме съмнява тоя къде сменява маслото да не е закачил случайно нещо отдолу, защото проблема стана 30км. след като я взех от сервиза.


  • 0

Немеца го е измислил !


#4 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 05 февруари 2019 - 23:28

Така, има развитие по темата. Помпите са ок. Проблема е друг - липса на спирачна течност. При настъпването на проблема спирачната течност в казанчето беше над маркировката за минимално количество, само че маркуча, който дърпа спирачна течност за съединителя е в горния край на казанчето, което ще рече, че нивото трябва да е близо до маркировката за максимум. Немеца го е направил така, че при теч/липса или какъвто и да е проблем с количеството спирачна течност в системата, първо да загубиш съединител, а чак после спирачки :) "SMART" предупреждение :) Нивото на течността при мен намалява заради проблем в единия от маркучите отиващи към помпата при съединителя. Утре ще снимам маркуча и може би ще го кача.

 

Така, че ако някой има подобен проблем, първото което да провери нека бъде течността. Ако при количество близо до максимума ви потъва педала, то чак тогава търсете проблема в помпите. :) 


  • 1

Немеца го е измислил !


#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 06 февруари 2019 - 03:55

Така, има развитие по темата. Помпите са ок. Проблема е друг - липса на спирачна течност. При настъпването на проблема спирачната течност в казанчето беше над маркировката за минимално количество, само че маркуча, който дърпа спирачна течност за съединителя е в горния край на казанчето, което ще рече, че нивото трябва да е близо до маркировката за максимум. Немеца го е направил така, че при теч/липса или какъвто и да е проблем с количеството спирачна течност в системата, първо да загубиш съединител, а чак после спирачки :) "SMART" предупреждение :) Нивото на течността при мен намалява заради проблем в единия от маркучите отиващи към помпата при съединителя. Утре ще снимам маркуча и може би ще го кача.
 
Така, че ако някой има подобен проблем, първото което да провери нека бъде течността. Ако при количество близо до максимума ви потъва педала, то чак тогава търсете проблема в помпите. :)

Замислял ли си се,че освен маркировката за ниво на течността има и стареене?
Смяна на две години?
Губи свойства=помпите не работят.
  • 1

#6 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 525 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 06 февруари 2019 - 05:19

та скоропостижно се прибрах с теглене.

Явно незнаеш как се кара без съединител ? В авариини ситуации.


  • 0

сесшисе ?





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни