Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Пуши като комин-ML500


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 restart

restart

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък

Публикувано 31 януари 2019 - 07:09

Колеги, преди няколко дни си закупих мл500 306кс , на пръв поглед в перфектно състояние.При огледа колата нямаше каквито и да е признаци на проблем, което е необяснимо за мен.Точно на деня след покупката ми направи впечатление една идея по-гъстия дим от генврацията, като поради ниските температури го отдадох на конденз.Седмица и 800км по-късно безсмъртния м113 на 250хил реален пробег, започна да пуши като комин със синкав отенък, без нагледно каквито и да е загуби на течности за този пробег.Джипа пуши както топъл, така и студен, както в движение-така и на празен ход, при задържане на газта на 3-4хил об. отзад става ужас и пушенето е видимо синьо.За мен е необяснимо как е възможно да се прикрие такъв проблем и защо компютъра не показва никаква загуба на масло(няма щека), при положение, че пушенето в момента е наистина много.Днес ми предстои смяна на масло(собственика спомена, че текущото е на около 10 хил км вече, вискозитет-не знаел) и се чудя дали да не сложа малко по-гъсто и възможно ли е целия проблем да идва от кофти масло, изгубило вече качествата си?При този мотор свалят ли се главите за смяна на гумички, или няма смисъл, директно трябва да се отваря за сегменти?Извинявам се за хаотичния пост, всички отговори биха ми били от полза.
  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 31 януари 2019 - 09:47

Това за маслото, по-рядко, по-гъсто, не работи така. Слагай масло по спесификация, като го съобразиш с температурните режими в нашите географски ширини.

 

Синкавият дим на масло ли мирише или на бензин?

 

Провери и да не дърпа масло от кутията през някой вакум. Не знам дали тази кутия има такива връзки с мотора или е изцяло електронна.


  • 1

#3 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 януари 2019 - 10:49

Стани тия нямат вакууми от кутията. Друго може да е запушен маслен сепаратор.


  • 2

#4 restart

restart

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък

Публикувано 31 януари 2019 - 11:12

mod edit (обединявам двата поста):

Има мирис на масло дима, при подаване на газ, на място ми се струва по скоро сиво-бял без мирис , антифриза ми не мърда, нямам идея какво се случва.

 

Прикачвам кратко видео, съжалявам, че повтарям поста, но съм през телефона и не ми излиза опция едит.Това е на средно загрял мотор, при около 11 градуса външна температура, по някога поизчиства за момент и се засилва, по-късно мога да прикача клип на светло.Кутията е 7г, не мисля, че е там проблема.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 31 януари 2019 - 13:14

  • 0

#5 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 31 януари 2019 - 12:05

Свалят се капаците за смяна на гумички. Към 100-тина лв е комплект гумички и гарнитури на капаците.

Хубаво е да се провери и сепаратора, както колегата по-горе отбеляза.

Капаците имат канали за картерните газове, ако не е от сепаратора сваляйте ги и ги вижте.


Този пост е редактиран от rado_penev: 31 януари 2019 - 12:11

  • 1

#6 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 януари 2019 - 13:23

Има вариант маслото в скоростите да е повече от необходимото и да го изплюва през клапана от горе на скоростната кутия. В този случай маслото се стича върху генерацията и се запалва от високата температура, но тогава няма да излиза пушек от ауспусите, а от пода на колата. 


  • 0

#7 restart

restart

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък

Публикувано 31 януари 2019 - 14:37

Преди малко бях на майстор.Не може да се даде точен отговор сегменти, гумички, клапни и тн.Компресията е добре, колата има сила.Майстора каза, че трябва да се сваля мотора за да се види и ако не ме дразни дима нямало смисъл, мотора работи безупречно.Мислите ли, че 10в40 би било вариант?Не знам дали да дам стотици левове за труд и смяна на части или просто да сменя мотора, цените им са доста ниски.Третия вариант е каране с дима, въпреки, че доста ме дразни.Някой с препоръки за масло и къде се намира този маслен сепаратор?
  • 0

#8 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 31 януари 2019 - 16:28

Типичен сепаратор няма, ролята за това играят канали в малките капаци на главите.

Трябва да си решиш проблема - защото ако наистина се вижда син пушек то двигателя гори много масло и скоро катализаторите ще заминат.


  • 0

#9 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 460 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 02 февруари 2019 - 05:33

На това нощно видео как да го видиме синия пушек ?

Зимата всяка кола изкарва пара от аспуха, а пет литровите двойно повече.

Да не си се филмирал нещо а ?


Този пост е редактиран от Bogi: 02 февруари 2019 - 05:33

  • 0

сесшисе ?


#10 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 февруари 2019 - 17:45

Преди малко бях на майстор.Не може да се даде точен отговор сегменти, гумички, клапни и тн.Компресията е добре, колата има сила.Майстора каза, че трябва да се сваля мотора за да се види и ако не ме дразни дима нямало смисъл, мотора работи безупречно.Мислите ли, че 10в40 би било вариант?Не знам дали да дам стотици левове за труд и смяна на части или просто да сменя мотора, цените им са доста ниски.Третия вариант е каране с дима, въпреки, че доста ме дразни.Някой с препоръки за масло и къде се намира този маслен сепаратор?

Мотора вън е много тежка диагноза. За мен прибързана.

Ако един мотор харчи масло, то той обикновено ИМА добра компресия.

1. Диагностика с живи данни за да се види как е сместта. как работи дебитомера също.

2. Свещите говорят много за работата на мотора, по отлаганията на електрода може да се съди за това какво гори в цилиндъра. Ако имаш драма със сигменти, рядко и 8те цилидъра са засегнати.

3. Ендоскоп - почти всеки сервиз имат, идеята е да се разбере от къде идва маслото. Ако нагара е предимно около клапаните, то то влиза или през гумичките или през картерните газове.

 

Ревизия на картерните газове (капаците) е задължителна!

 

Мотора има ли ZAS? (спира ли цилиндри) 

 

Поздрави


  • 1

#11 restart

restart

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък

Публикувано 14 февруари 2019 - 21:46

Здравейте, извинявам се за късния отговор и благодаря за съветите, мотора имаше записани missfire грешки, но стари и след изтриване не са се появили пак, колата при по-дълго извън градско изчиства и не пуши при форсиране и на място.До колегата с филмирането, уверявам те, че съм имал доста в8ци и мога да различа пушенето на конденз от на масло.В случая дима на празен ход е сивкав, а при изфорсиране си става осезаемо син.
  • 0

#12 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2019 - 22:06

Гумички на клапани и/или картерна вентилация според мен.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#13 batko_velizar

batko_velizar

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W210 E290 1997
    Mercedes-Benz W208 CLK230 kompressor 1998
    Mercedes-Benz W163 ML400 2001
    Mercedes-Benz W164 ML500 2006

Публикувано 28 юли 2019 - 20:05

Колега, не е стресиращо. Гумички на повдигачите са, имал съм същия проблем. Вече ги правят по-малки и заради високата температура се износват по-бързо. Ако е потдържан джипа както трябва, само това е... Слагай му  BARDAHL 10/60, дават го най-добре за атмосферни двигатели. И ако искаш добавка за двигателя, тази "медчето" пак на BARDAHL. С това масло двигателя спи, особено ако го репчиш повечко. Аз от как смених гумичките и му слагам 10/60 нямам никакви проблеми. Джипа се изпъва като жартиер на 20 годишна. Стресираха ме с всякакви глупости... Сега е копче. Двигателя е наистина неунищожим ...


Този пост е редактиран от batko_velizar: 28 юли 2019 - 20:07

  • 0

#14 nedos

nedos

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    W211, W164

Публикувано 01 август 2019 - 21:49

Колега, не е стресиращо. Гумички на повдигачите са, имал съм същия проблем. Вече ги правят по-малки и заради високата температура се износват по-бързо. Ако е потдържан джипа както трябва, само това е... Слагай му  BARDAHL 10/60, дават го най-добре за атмосферни двигатели. И ако искаш добавка за двигателя, тази "медчето" пак на BARDAHL. С това масло двигателя спи, особено ако го репчиш повечко. Аз от как смених гумичките и му слагам 10/60 нямам никакви проблеми. Джипа се изпъва като жартиер на 20 годишна. Стресираха ме с всякакви глупости... Сега е копче. Двигателя е наистина неунищожим ...

Kaкво е това "медчето" пак на BARDAHL?


  • 0

#15 Racing Fuels

Racing Fuels

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:

Публикувано 28 август 2019 - 09:30

Здравейте,

 

В крайна сметка какъв се оказа проблема с мотора ?


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни