Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

трудно палене в студено времепроблема решен


  • Please log in to reply
Няма други мнения в тази тема

#1 steelman

steelman

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Lom
  • Автомобил:
    w124,w202,w210,w210,w210,w210,w210,w168,w414,w211

Публикувано 29 януари 2019 - 11:14

Здравейте, имам Мерцедес W414 1.9 бензин 125к.с.- Ванео. Появи се проблем със стартирането на автомобила в студено време. При температура от -2 пали от 5 опит. Когато си докарах колата от Германия нямаше този проблем. Понеже изчетох доста форуми и наши и руски и английски и никой не е посочил решение на този проблем реших да споделя моето решение на проблема. Имах същият проблем с А160 102 к.с. но там решението дойде по бързо-смених филтъра с такъв от Опел и така години наред без проблем, след което пак се влоши старта и дебитомер от Англия и всичко е ок. Но Ванеото доста ме озори, съмнение за ниско налягане- естествено филтър-от Опел но не ще да запали след като я оставя, явно се разтоварва през вътрешен клапан- без резултат. Нов оригинален филтър- без резултат,  въпреки че взех скъп филтър. Последва външна помпа за 4 бара- пак не пали на студено. Върнах си старата система. Прегледах за въздух след клапата, която естествено почистих идеално. Открих маркуч картерни газове колянов вал. Сменен и пак без резултат. Съмнения за отворен EGR, запуших маркуча и пак не пали. Естествено имах иридиум свещи от 50лв за брой, но 10 като топлинно число и пак победа за Мерцедесчето. На диагностика всичко е ок. Отново някъкви съмнения за объркване на компютъра от газовия компютър, карах на бензин с добавка на Бардал 6 дни но без никаква разлика, колата се движи със 150 без проблем. Хайде на стар диагноза да върна фабричните настройки на ЕКУ така както е излезла от завода, но пак без чувствителни подобрения. Съмнения за температурните датчици на водата и входящият вуздух- изправни с еднакви параметри. Този модел са без дебитомер и това е предимство, датчика за въздушното налягане всмукателен колектор също е ок. Свалих инжекторите и ги накиснах с кориселин от към изхода и подадох на импулси напрежение да излезе мръсотията, след което система със спрей за карбуратори, обезмаслител за спирачни дискове и кориселин подавайки напрежение на импулси за промивка. Емиии пак греда. Напрежението на акомулатора и стартера са добре, в студа ме спасяваше това, че колата има бензинова печка и я програмирах или пусках непосредствено преди да тръгна, но това не трябва да е така. И така до никъде. Реших да я побългаря. Имах още един датчик  входящ въздух, та същия го тикнах в фризера за 30 минути,след което както си е в фризера му измерих съпротивлението при Т-20 градуса. Сложих последователно на термо резистора 11к ома и така излъгах ЕКУ, че е много студено и оооо чудо колата запали от първия път при -3 градуса. Това добре, и се оказа че ми свали разхода с 700грама на 100км, и върви сякаш е 140 коня. Най накрая решение за трудния старт. Не спрях естествено. Свалих инжекторите пак и хайде в София на промивка в един сервиз в близост до зала Арена Армеец, резултат 4 работещи еднакво инжектора. Връщане на не преправения датчик Т входящ въздух. И най накрая запали нормално при Т-2градуса, победа най накрая.  Та това са мойте приключения, важното е че се справих и сега пиша да ви улесня. Това е от мен, успех с ремонта. 


  • 3




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни