
Мнение за тези коли
Започната от devilx, 27 яну 2019 - 15:23:15
33 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 януари 2019 - 15:23
https://m.cars.bg/offer/c2941375
https://m.cars.bg/offer/c2890618
https://m.cars.bg/offer/c2895645
https://m.cars.bg/offer/c2941557
Малко мнение да ми кажете дали си заслужават км дали може да са реални и къде мога да ги закарам на диагностика в пловдив и карлово
https://m.cars.bg/offer/c2890618
https://m.cars.bg/offer/c2895645
https://m.cars.bg/offer/c2941557
Малко мнение да ми кажете дали си заслужават км дали може да са реални и къде мога да ги закарам на диагностика в пловдив и карлово
#2
Публикувано 27 януари 2019 - 16:23
https://m.cars.bg/offer/c2941375
https://m.cars.bg/offer/c2890618
https://m.cars.bg/offer/c2895645
https://m.cars.bg/offer/c2941557
Малко мнение да ми кажете дали си заслужават км дали може да са реални и къде мога да ги закарам на диагностика в пловдив и карлово
Колега, ще повторя само нещо, което е писано тук десетки пъти. Ти ще си отговориш сам, дали си заслужават.
Три от колите са нов внос от Германия.
1. Свали им 1000 лева от цената за пътни, закърпване и печалба и виж за останалата сума каква кола ти излиза в mobile.de.
2. Направи и обратната проверка - виж кола с дадените екстри и на тези километри за какви пари върви в немско.
Жокер: нито една от 4те коли не е с оригинални джанти. Т.е. сваляни са оригиналните, продавани са и са заменяни с афтър маркет. При такава операция се печелят към 200 евро максимум. Вече си говорим за "цепене на стотинката на две" накъде по веригата на покупко-продажби.
Ако ще правиш проверка най-добре е в официалния сервиз. От една страна ще е интресна реакцията на продавача, като го предложиш. От друга - там ще искаш гарантирана проверка на километрите.
#3
Публикувано 27 януари 2019 - 16:42
Мое мнение е, че и 4те са за претопяване.
Не мисля, че са твоите коли, изглеждат много изтормозени.
Не мисля, че са твоите коли, изглеждат много изтормозени.
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#4
Публикувано 27 януари 2019 - 17:26
Както колегата Preatorian каза, сравни просто цените в mobile.de. Излиза, че тия ги купуват колите за да ги подарят после. А последната е толкова фейслифт, колкото аз съм каубой.
Кажи какъв ти е бюджета за колата + обслужване и защо си се спрял на w211. Тогава може да помогнем.
Кажи какъв ти е бюджета за колата + обслужване и защо си се спрял на w211. Тогава може да помогнем.
#5
Публикувано 27 януари 2019 - 17:59
Между 8-9000 лв за колата.. търсех си бензин с газ но нямяше много затова 320 дизел става.. не ми харесват оригинални джанти затова гледах тези
#6
Публикувано 28 януари 2019 - 12:26
Ами ето примерно с тези екстри и хубави Джанти АМГ..
https://suchen.mobil...84&source=email
https://suchen.mobil...12&source=email
Защо примерно тези да не се внасят ? излизат към 7-8 хиляди лева.. 1000 лева печалба не е ли ок?
Ами Ако внасям тези по добре ли е от тези в България? макар че КМ са над 300 000 - 350 000 км..
Примерно тази първата ми харесва, нищо че е близо 400 хил км.
#7
Публикувано 28 януари 2019 - 15:48
Проследи мисълта ми, може да се внасят и се внасят коли за 3к евро на тези км та дори и повече. Имай предвид обаче,че за да ги продават на такава цена - европееца е карал и карал и в същото време влагал изключително малко пари за обслужване, смяна на масло веднъж ма 2 години или 35000км пробег. Кара се душманската, до поспедно от супермаркетската нафта, че била 5цента по евтина.
Пробега е на 2ро място, единствено когато купуваш от частно лице, съвестен човек обслужвал редовно автомобила си без да се цигани че антифриза се смяна на 4години, маслото в АСК на 60000км и т.н. Не се подлъгвай по ниската цена, да не останеш неприятно изненадан.
Пробега е на 2ро място, единствено когато купуваш от частно лице, съвестен човек обслужвал редовно автомобила си без да се цигани че антифриза се смяна на 4години, маслото в АСК на 60000км и т.н. Не се подлъгвай по ниската цена, да не останеш неприятно изненадан.
#8
Публикувано 28 януари 2019 - 17:44
Може и да излезе нещо читаво.Холандците гледат да се оттърват от всичко което мърси.Човека е показал,че еърматика работи...Ами това е.Ами ето примерно с тези екстри и хубави Джанти АМГ..
https://suchen.mobil...84&source=email
https://suchen.mobil...12&source=email
Защо примерно тези да не се внасят ? излизат към 7-8 хиляди лева.. 1000 лева печалба не е ли ок?
Ами Ако внасям тези по добре ли е от тези в България? макар че КМ са над 300 000 - 350 000 км..
Примерно тази първата ми харесва, нищо че е близо 400 хил км.
Ако си сигурен в постъпленията си няма какво да те притеснява.
#9
Публикувано 28 януари 2019 - 17:52
Може и да излезе нещо читаво.Холандците гледат да се оттърват от всичко което мърси.Човека е показал,че еърматика работи...Ами това е.
Ако си сигурен в постъпленията си няма какво да те притеснява.
Също така и те теглят каравани и ремаркета и то доста безжалостно.
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#10
Публикувано 28 януари 2019 - 17:57
Такава Е-класа се взима само след 2007-ма. Допреди това са с SBC и на тези години ще броиш едно 1600-2000лв за рециклирано такова. Отделно дизел на над 300к реални км не се купува - щото се почва дюзи, турбо, ДПФ (не всички W211 дизели го имат, особено по-ранните, преди 2007-ма го нямат стандартно) и тн.
Най-добре до 2006-та Е320 бензин и плащаш 2к за SBC или 2008-ма E350 или E500 бензин и да не е 4matik.
#11
Публикувано 28 януари 2019 - 19:00
E350 е OM272 който крие известни рискове, а и къде ще намерите без 4матик не знам.Такава Е-класа се взима само след 2007-ма. Допреди това са с SBC и на тези години ще броиш едно 1600-2000лв за рециклирано такова. Отделно дизел на над 300к реални км не се купува - щото се почва дюзи, турбо, ДПФ (не всички W211 дизели го имат, особено по-ранните, преди 2007-ма го нямат стандартно) и тн.
Най-добре до 2006-та Е320 бензин и плащаш 2к за SBC или 2008-ма E350 или E500 бензин и да не е 4matik.
Общо взето при W211 каквото и да избереш все ще ремонтираш.
#12
Публикувано 28 януари 2019 - 19:03
Също така и те теглят каравани и ремаркета и то доста безжалостно.
Е,да,ама нали говорихме вече за заделената сума за закупуване на автомобил?Такава Е-класа се взима само след 2007-ма. Допреди това са с SBC и на тези години ще броиш едно 1600-2000лв за рециклирано такова. Отделно дизел на над 300к реални км не се купува - щото се почва дюзи, турбо, ДПФ (не всички W211 дизели го имат, особено по-ранните, преди 2007-ма го нямат стандартно) и тн.
Най-добре до 2006-та Е320 бензин и плащаш 2к за SBC или 2008-ма E350 или E500 бензин и да не е 4matik.

#13
Публикувано 28 януари 2019 - 19:15
Ранните М272 и М273 имат проблеми, дал съм линк в който може да се провери по VIN дали мотора е с ъпдейтнатите зъбни колела. 2008-ма би трябвало да са ок, но все пак е хубаво да се провери по VIN.
Иначе заради всичките проблеми по W211 се реших на W163 фейслифт за семейна кола и не съжалявам
#14
Публикувано 28 януари 2019 - 19:59
Да не запяваме познатата песен,ама след 124 всичко е буклук нали?
210 беше много зле,с големи проблеми в електрониката,а се оказа че са чук отвсякъде и най-големия им проблем са ламарините.Ама като се говориха легендите,тогава още ламарините не бяха тръгнали.
Сега пък 211...
Преди 8-10 години тук се говореше че 163 са много зле и никога не трябва да си купуваш 164.
Ясно е че всеки фейслифт е по-добър от префейса.
И при 124 беше така.
И при 123.
210 беше много зле,с големи проблеми в електрониката,а се оказа че са чук отвсякъде и най-големия им проблем са ламарините.Ама като се говориха легендите,тогава още ламарините не бяха тръгнали.
Сега пък 211...
Преди 8-10 години тук се говореше че 163 са много зле и никога не трябва да си купуваш 164.
Ясно е че всеки фейслифт е по-добър от префейса.
И при 124 беше така.
И при 123.
#15
Публикувано 28 януари 2019 - 21:18
Много от бакшишите в немско, казват че по-здрав автомобил от 211 не са карали. Това,че на нашият пазар се продават 5-та употреба от али баба е съвсем друго нещо.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни