Не знам защо такова притеснение за дълъг път с въздушното - година и половина, 20,000км, единствен проблем - рециклиране на компресор - не даваше необходимото налягане (9-10 вместо 14) и колата не се вдигаше на горно положение - нямаше проблем с поддържане на нормално, просто не искаше нагоре да се вдига. Рециклаж = 170лв, с 6 месеца гаранция. Да, моята е малко по-нова от на Bewolf, но не особено и след още 2,000км става на 300,000км ... по километраж, на колко е тя си знае. Комби, 4Matic, Airmatic, Е350.
Малко си падам mythbuster, защото 5 години карах стар ситроен, които са "известни" с "ненадеждното" си окачване и нито един от проблемите по него не беше от окачването - съединител, акумулатор и шенкел. Продадох я на 400,000км, 2 пъти ме е оставяла на път - единия заради акумулатора, а втория - не си направих сметката и вместо да я вдигна, минах юнашката на една поляна през неравностите, удари пода и скъсах горивопровод. 60,000км съм я карал аз.
Та мисля притеснението за въздушното е повече страх от страха, отколкото обективно обоснован. Толкова коли има на въздушно, защо не то е водещ проблем във форума? Не каза колко километра си минал с тази кола и какво си правил по окачването - дали личния ти опит дава причина да му се плашиш.
А конверсията на пружини.... не виждам да е по-евтина от рециклаж на въздушното и като резултат влошаваш характеристиките и намаляваш възможностите на колата - винаги да е на едно ниво и да я вдигаш 2-4см нагоре.
Пада ли ти колата като я оставиш няколко дни без каране? Има ли нещо, което да намеква, че може да е проблем? Сигурно не. Не й се плаши, а я карай с кеф.