Здравей, колеги. Преди две зими взех е280 бензи 4матик, караме го. Доволни сме. Ама с пустия айрматик някак ме е шубе да тръгна на дълъг път. Имам w212, но старата си е класика ( на мен лично повече ми харесва). Само не знам как да подходя с айрматика. От страни е лесно да ти сипват: карай те по 300 лв сасега, ама с две деца и като ми клекне ( за сега още не е- въздържам се да пътувам на дистанции над 200 км на посока) и ще я запаля на пътя с кило бензин.
Тук един колега с бременна жена му направила този номер на пътя, та изхвърлил възглавниците ( s211) на задния мост и пружини сложил... ама при 4матика, гледам нещата са молко по-особенни. Срещнах няколко автомобила 4матик на пружини и се замислих дали не мога да изхвърля айрматика и да сложа пружинното окачване от 4матик.
Имам възможност да взема частите нови на доста добра цена от дилърите ( имам магазин за части), но информация относно разликите в двата вида окачване не намирам никъде... затова да питам ако имате наблюдение...
Аз виждам разлика в:
1. Задния мост - долния носач ( заради леглото на пружината, самата пружина, а виждам че задните амортисьори не са с маркучета към тях- обикновен ли е..., виждам тук че са ми нужни, подложките за пружината. З
2. Прадния мост- обикновен газов амортисьор за 4матик ( рогите им са по-дълги заради полуоската; пружина, тампон за амортисьор ( за жалост, не се предлагат комплектовани с пружините). ..
Но тук идва и другата дилема, а тя е с пружините. Срещам 3 дължини 35мм, 33мм, и другата беше по-къса, не помня. Предпочитам да направя автомобила сигурен за дъдлъг път вместо да се лиша от него за без пари ( срещам някакви нелепи предложения за продажба).
Моля да се въздържат разбирачите по финанси от изкази: АМА СБЪРКАЛ си марката.... По са ми жалки собствениците на ес класи или ЕМ ЕЛ-и като ми звъннат за 200 лв за блутут щото толкова им бил бюджета!!!