Проблем с кутия 722.626
Започната от Stanislav_Vasilev, 13 яну 2019 - 19:33:07
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 януари 2019 - 19:33
Колеги, 5 степенна скоростна кутия с ново масло + ново хидро + нов клапан за lock up на хидрото - ПРИ НАПЪЛНО ЗАГРЯЛ МОТОР ( 90 градуса ) СЪОТВЕТНО И КУТИЯ при потегляне от място плавно с ниски обороти придърпва все едно ( приплъзва ). След това от втора към трета леко пак приплъзва и като връща от 3та на втора отнова се случва леко да приплъзне. Та възможно ли е да е от клапанното тяло, така нареченият " мозък " ( изключвам платка, защото това не може да е от нея )
#2
Публикувано 14 януари 2019 - 13:31
Възможно е да е от клапанното тяло.
Какви симптоми е имала преди смяната на хидротрансформатора.
Хирото чисто ново ли е или е рециклирано?
Хидрото за този мотор ли е? Знам че изглежда несериозен въпроса, но понякога майсторите подвеждат клиентите, че торка (хидрото) е един и същ и ще стане. За всеки мотор има торк с точно определен stall коефициент, и в зависимост от грешката може да доведе точно до едно леко изфорсиране на мотора докато хидрото поеме.
При потегляне lock up-а е отворен и няма как да усетиш, че приплъзва съединителят вътре.
#3
Публикувано 14 януари 2019 - 14:02
Работата е там, че кутията сега я взех втора употреба ( проверихме само за наличие на гликол в нея и нямаше ) Та като я сложихме ( напълно обслужена ) първо влизаше в авариен от платката и не можах и 3 километра да мина. Сложих си от старата ми кутия платката подкарах я и като загря работеше ужасно хидрото. Постепенно на третият ден се усещаше, че не работи добре дори и докато беше студена. Та сложиха ми заводско рециклирано хидро за точно тази кутия - резултатът е : вибрациите изчезнаха, но това придърпване като потеглиш плавно от първа, като сменя от втора на трета сякаш леко приплъзва/придърва пак и връщането от ( 3та на 2 вероятно ) си останаха или поне сега отчетливо се усещат само те.
Този пост е редактиран от Stanislav_Vasilev: 14 януари 2019 - 14:03
#4
Публикувано 15 януари 2019 - 06:36
Правени ли са адаптации? При условие, че хидротрансформатора е нов, редно е да се изтрият старите и да се направят нови адаптации поне на него.
Този пост е редактиран от frizera: 15 януари 2019 - 06:37
#5
Публикувано 15 януари 2019 - 08:19
Колега, сам си отговаряш... Втора употреба е на късмет. Сваляй си твоята и ремонтитай
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#6
Публикувано 15 януари 2019 - 08:23
900 лв. ми взеха за монтаж на тази кутия + пълното и обслужване с мерцедес консумативи + монтаж на външен маслен оладител за да е сигурно, че няма да има антифриз в нея. После 1200 за заводско рециклираната турбина + клапанът и за lock up ... и аз съм 2 000 палки вътре с тази кутия, а още не ряботи като хората .. и за самата нея дадох 700, така че връщане назад за сега не ми се иска да има, силно се надявах да е от мозъка това нещо примерно. Докато е студена грам не прави нищо, чак след 80 градуса към 90 ( 93 ) тогава почва ..
Този пост е редактиран от Stanislav_Vasilev: 15 януари 2019 - 08:24
#7
Публикувано 15 януари 2019 - 13:38
Моето мнение е че кутията е прегрявана няколко пъти.
На какво мирише маслото. Миризмата на изгоряло си остава.
Сменили са ти всичко скъпо по периферията на кутията, даже са
ти прибавили ненужен охладител.
Защо не ти смениха първо най евтиното - пакетите в кутията.
Кажи кои са майсторите за да се знае къде да не се ходи, макар че
почеркът им си личи.
Този пост е редактиран от vencislav: 15 януари 2019 - 13:41
#8
Публикувано 15 януари 2019 - 16:58
900 лв. ми взеха за монтаж на тази кутия + пълното и обслужване с мерцедес консумативи + монтаж на външен маслен оладител за да е сигурно, че няма да има антифриз в нея. После 1200 за заводско рециклираната турбина + клапанът и за lock up ... и аз съм 2 000 палки вътре с тази кутия, а още не ряботи като хората .. и за самата нея дадох 700, така че връщане назад за сега не ми се иска да има, силно се надявах да е от мозъка това нещо примерно. Докато е студена грам не прави нищо, чак след 80 градуса към 90 ( 93 ) тогава почва ..
Взимаш мозъка от старата ти кутия (не знам каква е била причината за смяна на кутията) и я слагаш на новата само за проба, ако проблема изчезне сваляш мозъка и го почистваш.
Причината за да смениш цяла 722.6 кутия трябва да е сериозна. Обикновено когато е запалена вътре. 220ката е тежка и кутията не обича дрифт, да не говорим за въртене на гуми на място. Ако предният собственик е правил такива извращения може да се стигне до проблем.
Понятието обслужена кутия втора употреба, не е да смениш маслото, а да се разглоби кутията и да се проверят всички съединители и да се подменят всички уплътнения. Тогава кутията е обслужена.
От съществено значение е и как са се отнасяли продавачите на кутията, преди да я получиш.
И не на последно място, как си сигурен, че този външен охладител се справя с охлаждането на кутията???
Започни от мозъка, и следи температурата на кутията на живи данни. Така ще знаеш какво се случва.
#9
Публикувано 15 януари 2019 - 17:10
Колега смених старата, защото имаше гликол в нея ( антифриз ) но както и да е. Проблемът сега ясно е изразеният е следния - при връщане на предавките от 3та на 2ра и от 2ра на 1ва има ритане, и при потегляне от място на първа понягока придърпва.
Този пост е редактиран от Stanislav_Vasilev: 15 януари 2019 - 17:12
#10
Публикувано 15 януари 2019 - 18:57
Колеги, автоматичната скоростна 722.626 я взех втора употреба, обслужих я с масло мерцедес, филтър, букса, гарнитура. Сложих и платката от старата ми кутия, защото датчиците и са добре. Взех и дори нова рецеклирана заводско турбина ( хидро ). Та проблемът е следният докато е студена работи добре кутията, но загрее ли на 80 - 90 градуса и почва да рита като ВРЪЩА между 3та и 2ра и между 2ра и 1ва дори. Случва се и леко да придръпне като тръгвам от място на първа ( S режим ). А понякога и като качва от 2ра на 3та, но най - вече се усеща ритането при Връщането на тези две предавки. Иначе като цяло работи добре кутията, като я караш сменя си добре, на кикдаун няма проблем също, само като почна да намалям от 70 - 60 км. и да връща от 3та на 2ра и от 2ра на 1ва придърпва / ритва. Та въпросът ми е може ли това да е от Мозъка, ( единственото който не съм сменял по пуриферията на кутията ) и знам, че не е чистен !?
Този пост е редактиран от Stanislav_Vasilev: 15 януари 2019 - 18:57
#11
Публикувано 16 януари 2019 - 08:01
С оглед на минимални разходи аз бих сменил водния радиатор за да не навлиза антифриз в маслото на кутията и бих направил две или три дори ( за по-сигурно) смени на масло и филтър на скоростната кутия. Разбира се всичко това само и единствено ако няма проблем с включванията. А ако трябва да прибегна до втора ЗЛОупотреба скорости, бих направил всичко на съставни части, да подменя каквото е необходимо и едва тогава да монтирам и карам.
Малко от главата за краката сте я почнали.....
#12
Публикувано 16 януари 2019 - 08:56
А проблема със смесването на антифриза и маслото на кутията решен ли е? Както горе колегата писа, как си сигурен отделния радиатор за кутията, че е достатъчно голям да охлажда маслото в кутията.
#13
Публикувано 16 януари 2019 - 09:25
А проблема със смесването на антифриза и маслото на кутията решен ли е? Както горе колегата писа, как си сигурен отделния радиатор за кутията, че е достатъчно голям да охлажда маслото в кутията.
Е колега, слагаха ми го в " Даймънд Трансмишънс " в София ( сервиз за автоматици ) не мисля, че биха сложили неподходящ радиатор или ?
#14
Публикувано 16 януари 2019 - 10:31
Е колега, слагаха ми го в " Даймънд Трансмишънс " в София ( сервиз за автоматици ) не мисля, че биха сложили неподходящ радиатор или
Тук дискусията приключва колега.
Единственият подходящ охладител, е този, който сепредлага от Даймлер. Щом смяташ, че момчетата от Даймънт Трансмишънс имат информация какъв дебит трябва да преминава и да се охлажда за единица време в различните режими и климатични условия...
Какъв радиатор е монтиран?
Воден?, Въздушен с пасивно или активно охлаждане?
Къде е монтиран?
Отделно в началото на темата говориш за приплъзване, сега за ритане, което са две коренно различни неща?
Едно мога да кажа, участвал съм в развойна дейност в Даймлер и в частност с тестови прототипи и знам на какви тестове се подлагат агрегатите, и на края на деня пак автомобилите излизат със скрити проблеми....
Пример, при развоя на 213ката (далеч преди да стигне до клиентите) имаше странен проблем, колата прегряваше при движение с над 200км/ч. Отне около 3месеца на инженерите и на външна фирма да открият, че формата на решетката създава разкъсвания на потока, които над определена скорост водят до появат навъдушна стена пред радяторите и охлаждането приключва.
#15
Публикувано 16 януари 2019 - 10:55
С оглед на минимални разходи аз бих сменил водния радиатор за да не навлиза антифриз в маслото на кутията и бих направил две или три дори ( за по-сигурно) смени на масло и филтър на скоростната кутия. Разбира се всичко това само и единствено ако няма проблем с включванията. А ако трябва да прибегна до втора ЗЛОупотреба скорости, бих направил всичко на съставни части, да подменя каквото е необходимо и едва тогава да монтирам и карам.
Малко от главата за краката сте я почнали.....
Тествано е това и не помага , започне ли да смесва антифриз, всички дискове на съеднинителите започват да се разпадат и скоро кутията спира да работи.
Проблем 1, Не знаеш кога точно е смесила антифриза с маслото
Проблем 2. При смесването се получават лепкави отлагания, които запушват все нещо и не са разтвоими в масло, тоест и 10 смени да направиш, те пак си остават вътре.
Ако кутията е работила добре, аз просто бих я почситил и сменил дисковете вътре. След това смяна на радиатора заедно с хидротрансформатора.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни