Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Гори масло Е280 cdi


  • Please log in to reply
35 мнения по тази тема

#31 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 23 януари 2019 - 09:32

Към модератора - нима тук не съм сред приятели, ха ха?

И като ме плашиш, погледни всъщност дали не помагам с моите постове, даже и в тази тема!

Никакво намерение нямам да те плаша, върша си работата, така както аз я разбирам.

Просто ти казвам да си ревизираш тона, а това дали една тема се разводнява или не, не си този който да преценява. Когато има повече модератрори и време, всички теми се ревизират и се оставя само полезната информация.

Човек, като иска да помага истински-следва го прави уважително, без да се тупа в гърдите, или да очаква някакво специално отношение, а фактите говорят, че се изразяваш грубиянски, за което си и наказван миналата година, така че прави, каквото правиш, но с нужното УВАЖЕНИЕ към всички участници и разбирайки факта, че и те се опитват да помогнат.

Последно пояснение, както искаш го разбирай :)

 

п.п.

Мимо, 

съгласен съм с теб за караниците, но ти много добре знаеш, какво става, като някой почне да дерибейства из форума.


  • 1
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#32 mbfan1337

mbfan1337

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2008 E280 CDI
    2003 CLK270 CDI

Публикувано 24 април 2019 - 16:12

колеги няма да отварям нова тема -  имам същия проблем със загубата на масло Е280 фейс, при диагностиката ми казаха че изпуска масло е от гарнитурите на изпускателните колектори. Майстора ми смята че е малко вероятно да е от там и по-скоро го гори. Следя на щека всеки път и винаги ми сигнализира ако стигне до минимума, какво бихте ме посъветвали, да отварям ли двигател и ако да речем, загубата е от масления охладител, просто с доливане няма ли да се размина ? 


  • 0

#33 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 април 2019 - 19:32

колеги няма да отварям нова тема -  имам същия проблем със загубата на масло Е280 фейс, при диагностиката ми казаха че изпуска масло е от гарнитурите на изпускателните колектори. Майстора ми смята че е малко вероятно да е от там и по-скоро го гори. Следя на щека всеки път и винаги ми сигнализира ако стигне до минимума, какво бихте ме посъветвали, да отварям ли двигател и ако да речем, загубата е от масления охладител, просто с доливане няма ли да се размина ? 

Колега светнете по - средата на V-то и вижте има ли следи от масло там или е сухо .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#34 aleexx332

aleexx332

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:ВИДИН
  • Автомобил:
    MB E280 CDI V6 w211

Публикувано 04 май 2019 - 16:18

Така , ново 20 ходих при различни майстори все различни неща . Вчера ми казаха , че признаците дето имам според него е счупен сегмент . Но ако го гори требва да пуши синьо , а колата пуши единствено като я настъпвам здраво , но пуши ЧЕРНО само .... та някой ако му се е случвало нещо подобно да каже мнение че вече не знам какво да я правя , а вече ми излиза прекалено скъпо на дълъг път като тръгна на купувам масло ..

П.п само на дълъг път става това в града Нема некви признаци ????


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#35 Absurde

Absurde

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes E320 CDI 2007

Публикувано 07 юни 2019 - 00:02

Това с проблемите на гарнитурите би трябвало да е оправено при сервизната акция от оранжеви на лилави трябва да са. А ако не са  и от Мерцедес не ти го сменят можеш да гледаш този:
 

wertion

Във средата на V-то най-отдолу е масления радиатор и оригинално е с дефектни оранжеви гарнитурки те текат от Мерцедес имах сервизна акция за смяната имс новите лилави те са ОК. Ето как се прави в  домашни условия:

 

https://www.youtube....h?v=e0GBOvRKon0

 

 

Unknown-1.jpeg


Този пост е редактиран от Absurde: 07 юни 2019 - 00:06

  • 0

#36 Dimas

Dimas

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    2007,S211,320 cdi& 2004, S203, 220 facelift

Публикувано 03 декември 2020 - 21:14

Здравейте, колеги!
Виждам, че темата е стара, но пък никога не е късно за мнение относно решеването на проблем. Моята кола е W211, OM642, 224к.с., 2007, комби (другото не е важно). Та, през лятото установих, че за 800км колата поиска 2л. масло (купувам й оригинално от Германия), без течове, пушеци, липса на повер и други. Тъй като се случи докато бях на море я почерпих с Castrol Edge 5w нещо си и се прибрах.
След едночасово ровене из ECU-то с майстора стигнахме до извода, че всичко води към турбо, геометрия и т.н., защото инхалатарът пренадуваше с малко повече.
След разглабянето стана ясно, че и аз съм имал проблем скоро с изпускателите, защото парче ламарина беше треснало геометрията и беше дебалансиралото турбото.
След дълго мислене (10мин) поръчах геометрия, средна част за турбото и нови колектори, но не оригинални, а от тръби (около 700лв, в комплект с всички болтове, гарнитури и т.н.). Тъй като част от нещата трябваше да дойдат от майната си се наложи да изчакам общо около седмица (доставка+ремонт).
Смених маслото и се започна яко возене... около 1 300км, докато пак не поиска масло. Тогава реших да заложа на някакво холандско, което слагаме на служебните и е доказало, че е повече от добро. Да, ама... още 1 300км и пак поиска 2л. (толкова събира след "специалната покана").
Прекарах няколко безсънни нощи и... ЕВРИКА. Попаднах на няколко поста в чужди сайтове, в който се коментира някаква част, която ОРИГИНАЛНА струва до 100лв и се сменя заедно с филтъра на маслените пари (който смених, но без другата подробност, защото не знаех за нея). Смених го преди 2 500км и до момента всичко е 6. Номерът на частта е А6420100131.

Имам снимки на всичко, но не искам да се затормозявам да ги качвам, защото обикновено не ми се получава, Ако някой има нужда от тях може да пише на ЛС и да остави и-мейл.

Наздраве!

П.П. На моята кола са сменяни гумените подробности на масления охладител поне два пъти (последния път от мен (индиректно), заради празноглав специалист и поне веднъж малко преди да купя колата (имаше леки следи от масло в антифриза, които след обстойно почистване изчезнаха).
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни