Гори масло Е280 cdi
Започната от aleexx332, 11 яну 2019 - 17:06:19
35 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 януари 2019 - 17:06
Здравейте , от известно време започна да изчезва маслото ( съмнява ме да го гори не пуши ) признака се появява на дълъг път при по висока скорост ? Маслото го смених преди 450 км и вчера ми се появи съобщение при следващото зареждане да го проверя или долея ? Някой да е имал подобен проблем , нещо съвет ?? E280 Cdi v6 om642
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2
Публикувано 13 януари 2019 - 15:24
И при мен е така, само дето не свети лампа. От време на време го гледам на щеката и така. Доливам си. При в6 имало проблем с масления охладител и от там почва да тече. Но още не съм я разглобвал.
#3
Публикувано 13 януари 2019 - 20:56
Специално ОМ642 започне ли да губи масло и не виждате видими течове или да пуши ( да го гори ) си сменете масления охладител , точно вътре във V-то събира около 1,5 Л преди да потече ,но не там е проблема ,а започва да не маже дясната глава ,външния вал задира на първата пета и блокира мотора . Не пренебрегвайте загубата на масло ,че точно този мотор е много слаб в тази област и много чуплив .
#4
Публикувано 14 януари 2019 - 00:52
Това с блокиранто на мотора се дължи на липсата на масло причинена от проблема с масленият охладител, или визираш нещо съвсем различно?
#5
Публикувано 14 януари 2019 - 08:04
Това с блокиранто на мотора се дължи на липсата на масло причинена от проблема с масленият охладител, или визираш нещо съвсем различно?
Точно масления охладител е причината за блокирането .
#6
Публикувано 14 януари 2019 - 23:02
Точно масления охладител НЕ е причина за нищо друго, освен да цапа мотора с масло.
#7
Публикувано 15 януари 2019 - 20:32
Ааа така знчи , да се чуди човек защо е сложен там . от тук на татък ги вадете и затапвате смисъл от него няма : ))))
#8
Публикувано 15 януари 2019 - 22:05
Ха-ха, шъ ма спукаш...
Той охладителя си върши бая работа, нищо няма да вадите.
Идеята ми беше, че когато протече масло през уплътненията, от това няма да блокира мотора. Само и единствено ще се изцапа мотора.
Компренде?
#9
Публикувано 19 януари 2019 - 15:14
НО ако не светне лампа като при мене, и не се следи би могло да доведе до блокаж ?
#10
Публикувано 20 януари 2019 - 11:30
пуфи - защо не ти свети лампа за ниво на масло? Сензор, инсталация, нещо друго?
Оправи си този проблем най-напред. Иначе - да, ако мотора остане без масло, обикновенно блокира.
Оправи си този проблем най-напред. Иначе - да, ако мотора остане без масло, обикновенно блокира.
#11
Публикувано 20 януари 2019 - 20:34
пуфи - защо не ти свети лампа за ниво на масло? Сензор, инсталация, нещо друго?
Оправи си този проблем най-напред. Иначе - да, ако мотора остане без масло, обикновенно блокира.
Това и аз се чудя. Според пръчката е под минимум да речем и никаква индикация.
#12
Публикувано 20 януари 2019 - 20:45
Да не би пръчката ти да не е точната?Това и аз се чудя. Според пръчката е под минимум да речем и никаква индикация.
Преди да светне ламБата трябва да ти изпише на таблото,че има нужда от доливане.
Сутрин на борда какво показва?
Мисля че предупрежденията започват при поне един литър в минус.
Доста масло трябва да липсва за да светне лампата.Или пък помпата да не вдига налягане или датчика да не отчита...
#13
Публикувано 20 януари 2019 - 20:51
Е тя помпата какво общо има с нивото?
Пък и тя помпата ако не вдига налягане, отдавна да блокирал мотора.
пуфи - на какво возило е мотора?
Пък и тя помпата ако не вдига налягане, отдавна да блокирал мотора.
пуфи - на какво возило е мотора?
#14
Публикувано 20 януари 2019 - 21:39
211ка фейс. Подозирам, че като е връщан километража е осакатен стабилно.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
#15
Публикувано 20 януари 2019 - 23:06
Е тя помпата какво общо има с нивото?
Пък и тя помпата ако не вдига налягане, отдавна да блокирал мотора.
пуфи - на какво возило е мотора?
Имах предвид причини за светване на лампата.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни