Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Придърпване на студено - автомат 722.6

автоматик 722.6 автомат придърпване студено компресор c230 кутия

  • Please log in to reply
38 мнения по тази тема

#16 sgolemanski

sgolemanski

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    W203 2004 - C230, 1.8, 192hp

Публикувано 29 март 2019 - 14:56

Ок, ще тествам на загрял мотор.

 

Иначе майстора смята че е хидро, ремонта излиза 1800-2400 лв. Говорих и с Мидавто Варна, казаха същото.

 

 


  • 0

#17 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 март 2019 - 16:00

Ок, ще тествам на загрял мотор.

 

Иначе майстора смята че е хидро, ремонта излиза 1800-2400 лв. Говорих и с Мидавто Варна, казаха същото.

За мен лично е висока цена - 1800 лева, само за смяна на хидро и масло.

Ако беше ZF кутия на Ауди или БМВ съм съгалсен, но за Бенц са много.


  • 0

#18 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 март 2019 - 16:54

Те майсторите винаги скачат на най-скъпия ремонт. Пак ще се повторя, сменете мозъка, на едно приятелче точно така му правеше цлк-то, смени мозък за 120 лв, втора ръка и заспа!


  • 0

#19 danistankov1

danistankov1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:pleven

Публикувано 31 март 2019 - 06:51

Те майсторите винаги скачат на най-скъпия ремонт. Пак ще се повторя, сменете мозъка, на едно приятелче точно така му правеше цлк-то, смени мозък за 120 лв, втора ръка и заспа!

Карам цлк 209 2006 година 2.0к. И имам абсолютно същия проблем но само сутрин , и след като мина макс 3км това преритване всякъш ме дърпа някой изсчезва ходих на сервиз при мой познат , и ми каза да не я пипам защото можела да си кара така и 5 години със това придърпване щом после спира. Обслужена е преди 6 хиляди километра всички консумативи. Та въпроса ми е ако сменя и аз тоя мозък дали ще изсчезне проблема ???

Изпратено от моят SM-J250F с помощта на Tapatalk
  • 0

#20 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 март 2019 - 19:44

Извън темата горе-долу.
Преди 2 дни взех 211 2.2 цди автомат от ремонт на кутия. Проблемите и бяха.... приплъзваше, риташе - абе трагедия. Почти пълно ремонтиране на кутията, (според мен) 2400лв. Хидрото уж рециклирано в ZF, някъв хидро блок е ремонтиран също, друго не знам какво е правено, но при първоначалните уговорки, пълно ремонтиране. Човека каза, че само платката не е правена, защото нямало грешки. Ама ейй го тука 2 дни се воза, ми уж за нова кутия не ми превключва както трябва. От време на време, придръпва като превключва.. аама кот такова... :D В София кв. Малинова долина е правена. 
пп. 2900 със сменена ролка на алтернатор и водна помпа :D


  • 0

#21 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 март 2019 - 19:59

Извън темата горе-долу.
Преди 2 дни взех 211 2.2 цди автомат от ремонт на кутия. Проблемите и бяха.... приплъзваше, риташе - абе трагедия. Почти пълно ремонтиране на кутията, (според мен) 2400лв. Хидрото уж рециклирано в ZF, някъв хидро блок е ремонтиран също, друго не знам какво е правено, но при първоначалните уговорки, пълно ремонтиране. Човека каза, че само платката не е правена, защото нямало грешки. Ама ейй го тука 2 дни се воза, ми уж за нова кутия не ми превключва както трябва. От време на време, придръпва като превключва.. аама кот такова... :D В София кв. Малинова долина е правена. 
пп. 2900 със сменена ролка на алтернатор и водна помпа :D

Къде я прави, в Дивалс ли?


  • 0

#22 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 април 2019 - 05:33

При Коко от Малинова долина. Как се казва сервиза не знам

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
  • 0

#23 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 01 април 2019 - 08:49

Може да е заради изтрити адаптации. Покарай още малко и ако не се оправи отивай при тях да видят каква са я сътворили..


Този пост е редактиран от bronc: 01 април 2019 - 08:49

  • 0

#24 sgolemanski

sgolemanski

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    W203 2004 - C230, 1.8, 192hp

Публикувано 04 април 2019 - 12:44

Тествах на загрял мотор - при включване от D на R има един лек глух удар, отзад го чувам. Това какво ще рече?


  • 0

#25 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 април 2019 - 13:22

Тампони на диференциал.


  • 1

#26 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 04 април 2019 - 13:52

Тампони на диференциал.

+1
(На моста)
  • 0

#27 sgolemanski

sgolemanski

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    W203 2004 - C230, 1.8, 192hp

Публикувано 04 април 2019 - 14:11

Ок, ще ги сменя, мерси. Но това няма общо с проблема ми с придърпването, нали?

 

Говорих с един майстор от София, той смята че няма как да е хидро или клапан при такива симптоми и мисли че едно пълно източване на масло и промивка + почистване на клапанно тяло може да помогне. Явно и на мозъка трябва да обърна внимание.

 

Не знам какво да правя, тук в Русе, нямаме много избор на сервизи...


  • 0

#28 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 04 април 2019 - 14:49

Ходил ли си в Евростарс? Трябва да се направи диагностика на живите данни - по тях може да се хване дали торка си заминава/е заминал.


  • 0

#29 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 април 2019 - 18:01

Тествах на загрял мотор - при включване от D на R има един лек глух удар, отзад го чувам. Това какво ще рече?

Има една дистанционна втулка на пиньона на диференциала... тя има склонността да се смачква и да има луфт в дифа, което води до почукване... ритане, особено при смяна към по-ниска предавка.


  • 0

#30 sgolemanski

sgolemanski

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    W203 2004 - C230, 1.8, 192hp

Публикувано 05 април 2019 - 10:31

Ходил ли си в Евростарс? Трябва да се направи диагностика на живите данни - по тях може да се хване дали торка си заминава/е заминал.

 

Не, но ходих при човек, който е работил там и прави диагностика със Star Diagnosis, гледахме живи данни, карахме, спирахме, по наклон и т.н. Принципно каза, че данните са нормални и няма проблем с торка. 


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: автоматик, 722.6, автомат, придърпване, студено, компресор, c230, кутия

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни