Има една дистанционна втулка на пиньона на диференциала... тя има склонността да се смачква и да има луфт в дифа, което води до почукване... ритане, особено при смяна към по-ниска предавка.
Придърпване на студено - автомат 722.6
Започната от sgolemanski, 05 яну 2019 - 16:49:41
автоматик 722.6 автомат придърпване студено компресор c230 кутия
38 мнения по тази тема
#31
Публикувано 05 април 2019 - 11:05
Номер 320 ли имаш предвид?
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#32
Публикувано 24 април 2019 - 08:51
Или е 350 между двата лагера?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#33
Публикувано 24 април 2019 - 16:37
Или е 350 между двата лагера?
Sent from my iPhone using Tapatalk
350 трябва да е, но проблема е смяната, няма кой да ти настрой дифа после
#34
Публикувано 02 май 2019 - 10:54
Информативно може ли да обясниш какво се настройва?
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#35
Публикувано 05 май 2019 - 15:10
https://youtu.be/qeMIh9mGwRY
Клипа дава много информация за диференциала
Изпратено от моят GT-P5200 с помощта на Tapatalk
Клипа дава много информация за диференциала
Изпратено от моят GT-P5200 с помощта на Tapatalk
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#36
Публикувано 04 юни 2019 - 13:08
Привет. както ти обещах на лично, качвам моите разсъждения по хидравлините схеми тук.
Соленоида, който ме съмнява е Y3/6y1 - най близо до буксата
IMG_1474.JPG 171,6K 20 Брой сваляния
#37
Публикувано 02 септември 2019 - 08:55
Понеже ми пишат и други колеги с подобен проблем, да обновя темата тук. Все още нямам разрешение на проблема.
Сменихме маслото машинно + промивка, масло Febi по спецификация. Проблемът не се оправи.
Софтелектроник Варна - пълна профилактика на клапанно тяло, почистване, стендове, вакуум, гликол, казаха че е много запазено, няма износвания, за годините на колата било перфектно. Но проблемът си остана.
Русенският гуру на автоматите предлага да се прави хидро, но други двама независими диагностици (Русе и София) след каране и гледане на живи данни и т.н. изразиха силно съмнение да е хидро.
Пак да повторя - при смяна 1->2 и 2->3 (по-рядко и 3->4) има придърпване напред, някой беше казал "пружинна смяна", задържа малко повече преди да смени и изведнъж сменя много бързо и дръпва напред все едно ме дръпват леко с въже. Няма значение студен/загрял мотор. На баир нагоре не се усеща проблема. На високи скорости и ако я настъпвам повече още от тръгването - не се усеща проблема. Сутрин като я запаля и дам на "D" тръгва сама и на двата режима.
Някой има ли някакви други идеи?
P.S. Провериха ми тампоните, за които стана въпрос по-горе. Вдигнаха колата, въртяха, бутаха, казаха че са много добре и няма никакви луфтове. Гледаха и на скоростната кутия, всичко ок.
#38
Публикувано 02 септември 2019 - 20:12
Сипи една добавка на любгард за ритане в скорости е точно. Нищо не губиш в английския ибей е търговеца.
Officeservices.bg
Officeservices.bg
#39
Публикувано 02 септември 2019 - 21:17
Добавка за ритане - ха ха ха...
Also tagged with one or more of these keywords: автоматик, 722.6, автомат, придърпване, студено, компресор, c230, кутия
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни