Ок, ще тествам на загрял мотор.
Иначе майстора смята че е хидро, ремонта излиза 1800-2400 лв. Говорих и с Мидавто Варна, казаха същото.
Публикувано 29 март 2019 - 14:56
Ок, ще тествам на загрял мотор.
Иначе майстора смята че е хидро, ремонта излиза 1800-2400 лв. Говорих и с Мидавто Варна, казаха същото.
Публикувано 29 март 2019 - 16:00
Ок, ще тествам на загрял мотор.
Иначе майстора смята че е хидро, ремонта излиза 1800-2400 лв. Говорих и с Мидавто Варна, казаха същото.
За мен лично е висока цена - 1800 лева, само за смяна на хидро и масло.
Ако беше ZF кутия на Ауди или БМВ съм съгалсен, но за Бенц са много.
Публикувано 29 март 2019 - 16:54
Те майсторите винаги скачат на най-скъпия ремонт. Пак ще се повторя, сменете мозъка, на едно приятелче точно така му правеше цлк-то, смени мозък за 120 лв, втора ръка и заспа!
Публикувано 31 март 2019 - 06:51
Карам цлк 209 2006 година 2.0к. И имам абсолютно същия проблем но само сутрин , и след като мина макс 3км това преритване всякъш ме дърпа някой изсчезва ходих на сервиз при мой познат , и ми каза да не я пипам защото можела да си кара така и 5 години със това придърпване щом после спира. Обслужена е преди 6 хиляди километра всички консумативи. Та въпроса ми е ако сменя и аз тоя мозък дали ще изсчезне проблема ???Те майсторите винаги скачат на най-скъпия ремонт. Пак ще се повторя, сменете мозъка, на едно приятелче точно така му правеше цлк-то, смени мозък за 120 лв, втора ръка и заспа!
Публикувано 31 март 2019 - 19:44
Извън темата горе-долу.
Преди 2 дни взех 211 2.2 цди автомат от ремонт на кутия. Проблемите и бяха.... приплъзваше, риташе - абе трагедия. Почти пълно ремонтиране на кутията, (според мен) 2400лв. Хидрото уж рециклирано в ZF, някъв хидро блок е ремонтиран също, друго не знам какво е правено, но при първоначалните уговорки, пълно ремонтиране. Човека каза, че само платката не е правена, защото нямало грешки. Ама ейй го тука 2 дни се воза, ми уж за нова кутия не ми превключва както трябва. От време на време, придръпва като превключва.. аама кот такова... В София кв. Малинова долина е правена.
пп. 2900 със сменена ролка на алтернатор и водна помпа
Публикувано 31 март 2019 - 19:59
Извън темата горе-долу.
Преди 2 дни взех 211 2.2 цди автомат от ремонт на кутия. Проблемите и бяха.... приплъзваше, риташе - абе трагедия. Почти пълно ремонтиране на кутията, (според мен) 2400лв. Хидрото уж рециклирано в ZF, някъв хидро блок е ремонтиран също, друго не знам какво е правено, но при първоначалните уговорки, пълно ремонтиране. Човека каза, че само платката не е правена, защото нямало грешки. Ама ейй го тука 2 дни се воза, ми уж за нова кутия не ми превключва както трябва. От време на време, придръпва като превключва.. аама кот такова... В София кв. Малинова долина е правена.
пп. 2900 със сменена ролка на алтернатор и водна помпа
Къде я прави, в Дивалс ли?
Публикувано 01 април 2019 - 05:33
Публикувано 01 април 2019 - 08:49
Може да е заради изтрити адаптации. Покарай още малко и ако не се оправи отивай при тях да видят каква са я сътворили..
Този пост е редактиран от bronc: 01 април 2019 - 08:49
Публикувано 04 април 2019 - 12:44
Тествах на загрял мотор - при включване от D на R има един лек глух удар, отзад го чувам. Това какво ще рече?
Публикувано 04 април 2019 - 13:22
Тампони на диференциал.
Публикувано 04 април 2019 - 13:52
+1Тампони на диференциал.
Публикувано 04 април 2019 - 14:11
Ок, ще ги сменя, мерси. Но това няма общо с проблема ми с придърпването, нали?
Говорих с един майстор от София, той смята че няма как да е хидро или клапан при такива симптоми и мисли че едно пълно източване на масло и промивка + почистване на клапанно тяло може да помогне. Явно и на мозъка трябва да обърна внимание.
Не знам какво да правя, тук в Русе, нямаме много избор на сервизи...
Публикувано 04 април 2019 - 14:49
Ходил ли си в Евростарс? Трябва да се направи диагностика на живите данни - по тях може да се хване дали торка си заминава/е заминал.
Публикувано 04 април 2019 - 18:01
Тествах на загрял мотор - при включване от D на R има един лек глух удар, отзад го чувам. Това какво ще рече?
Има една дистанционна втулка на пиньона на диференциала... тя има склонността да се смачква и да има луфт в дифа, което води до почукване... ритане, особено при смяна към по-ниска предавка.
Публикувано 05 април 2019 - 10:31
Ходил ли си в Евростарс? Трябва да се направи диагностика на живите данни - по тях може да се хване дали торка си заминава/е заминал.
Не, но ходих при човек, който е работил там и прави диагностика със Star Diagnosis, гледахме живи данни, карахме, спирахме, по наклон и т.н. Принципно каза, че данните са нормални и няма проблем с торка.
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни