Здравейте колеги,
имам въпрос относно т.нар. remap (чип-тунинг) . Предстои ми смяна на по-голямо турбо от оригиналното. Въпроса ми е, трябва ли да си сменя и интеркулера с по-голям. Гоня 210-220 к.с след ремапа. Има ли смисъл да сменям кулера, да си остана със този от OM605, или само да скъся пътя на студения въздух от интеркулера към колекторите. А другия вариянт е по-голям кулер, но колко не знам + скъсения път към всмукателния колектор. Какво мислите, кой ще е най-добрият вариант ?
Mercedes w202, 2.5TD проект.
Started by angel.190, 04 Jan 2019 - 16:41:09
3 replies to this topic
#1
Posted 04 January 2019 - 16:41
#2
Posted 04 January 2019 - 17:29
За по-голямо турбо ти трябва по-голям охладител,а за двете мисля че ще е добре да сложиш по-големи дюзи.За всички тези неща ти трябва мнооого добър двигател и кутия.
Естествено,ако ти е само за купон може да си чупиш,изпробваш и сменяш на воля.
Виждам че си пейстнал темата и най-вероятно не ти се чете много,но ще те посъветвам да прочетеш в "тунинг" раздела.
Има нещо специялно за теб.Смятам че ще ти свърши работа.
Естествено,ако ти е само за купон може да си чупиш,изпробваш и сменяш на воля.
Виждам че си пейстнал темата и най-вероятно не ти се чете много,но ще те посъветвам да прочетеш в "тунинг" раздела.
Има нещо специялно за теб.Смятам че ще ти свърши работа.
Edited by daimler1, 04 January 2019 - 17:30 .
#3
Posted 04 January 2019 - 17:49
За голямо съжаление,естествено че повечето снимки не са налични.
Без коментар.Това е положението!
http://forums.mbclub...e-killer-om605/
Без коментар.Това е положението!
http://forums.mbclub...e-killer-om605/
#4
Posted 04 January 2019 - 18:14
Какво означава че съм пейстнал темата ? Питам конкретно нещо, защото искам съвет, дали ще е по-добре с по-голям кулер или разликата няма да е чак толкова голяма. А проекти знам че има много.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users