Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Кори на вратитеВъзстановяване (изработване) кори за вратите

кора на врата материал за кора кори изработване на кора картон за врата възтановяване на кора

  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
Garage View Garage

Posted 03 January 2019 - 10:00

Здравейте колеги!

 

Някой знае ли от какъв материал се изработват корите на вратите при по-старите модели и къде може да се намери такъв материал. Става въпрос за един ретро автомобил w180 ponton 1955 година. Искам да намеря материал и да възстановя (изработя) корите на вратите.

 

Ще бъда благодарен да дадете някакъв съвет!


  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#2 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
Garage View Garage

Posted 03 January 2019 - 10:04

До колкото съм запознат оригинално трябва да бъде нещо като специален картон, облицован кожа!


  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#3 Nicci

Nicci

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 52 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745
Garage View Garage

Posted 03 January 2019 - 10:17

Преди време гледах реклама, че от мерцедес могат да направят всяка една резервна част за ретро автомобили. И ще е оригинална. Нямам представа как стои въпроса с цените обаче.


  • 0
2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745

#4 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 03 January 2019 - 11:51

Преди време гледах реклама, че от мерцедес могат да направят всяка една резервна част за ретро автомобили. И ще е оригинална. Нямам представа как стои въпроса с цените обаче.

Това за съжаление не е вярно. На последното събиране на президентите на клубовете от Даймлер са обяснили защо.

Поради факта, че различните резервни части не се произвеждат от Даймлер а от подизпълнители. С времето някои подизпълнители са фалирали. Други са си унищужили архивите и т.н.

Дори и Даймлер да имат чертежи и схеми за дадената част, за да може тази част да се продава тя трябва да мине определени тестове и да бъде одобрена за използване в автомобилната индустрия и сертифицирана. Когато тези сертификати липсват, защото не са изкарани от Даймлер и загубени през годините тези части не могат да бъдат произведени.


  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 03 January 2019 - 12:16

Здравейте колеги!
 
Някой знае ли от какъв материал се изработват корите на вратите при по-старите модели и къде може да се намери такъв материал. Става въпрос за един ретро автомобил w180 ponton 1955 година. Искам да намеря материал и да възстановя (изработя) корите на вратите.
 
Ще бъда благодарен да дадете някакъв съвет!

До колкото си спомням корита на понтон са абсолютно прави.
Само някои луксозни изпълнения имаха джобове на предните врати.
Самата кора би трябвало безпроблемно да може да се изработи от материал като шперплат и след това да се тапицира с подходящ винил.
  • 0

#6 Nicci

Nicci

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 52 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745
Garage View Garage

Posted 03 January 2019 - 12:43

Това за съжаление не е вярно. На последното събиране на президентите на клубовете от Даймлер са обяснили защо.

Поради факта, че различните резервни части не се произвеждат от Даймлер а от подизпълнители. С времето някои подизпълнители са фалирали. Други са си унищужили архивите и т.н.

Дори и Даймлер да имат чертежи и схеми за дадената част, за да може тази част да се продава тя трябва да мине определени тестове и да бъде одобрена за използване в автомобилната индустрия и сертифицирана. Когато тези сертификати липсват, защото не са изкарани от Даймлер и загубени през годините тези части не могат да бъдат произведени.

 

То може да не е вярно, ама пък си го пише на сайта на Мерцедес. https://www.mercedes...ce-parts/parts/

Хората твърдят, че ще използват центровете за развойна и научна дейност, за да създадат частите, отговарящи не само на тогавашните, но и на сегашните стандарти на фирмата, като все пак, частите ще са оригинални.


  • 0
2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745

#7 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
Garage View Garage

Posted 03 January 2019 - 13:58

До колкото си спомням корита на понтон са абсолютно прави.
Само някои луксозни изпълнения имаха джобове на предните врати.
Самата кора би трябвало безпроблемно да може да се изработи от материал като шперплат и след това да се тапицира с подходящ винил.

 

Да точно така абсолютно прави са, именно заради това искаме да намерим подходящ материал за да се изреже формата и да се тапицира.

 

Предишния път е направено точно от материал като шперплат, но с времето не издържа и в момента искаме да подменим този шперплат с материал, който издържи. Затова търсим близък до оригиналния или подобен...

Все пак благодарим за съвета :)


  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#8 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 03 January 2019 - 14:29

То може да не е вярно, ама пък си го пише на сайта на Мерцедес. https://www.mercedes...ce-parts/parts/

Хората твърдят, че ще използват центровете за развойна и научна дейност, за да създадат частите, отговарящи не само на тогавашните, но и на сегашните стандарти на фирмата, като все пак, частите ще са оригинални.

Никъде не пише, че могат да ти произведат всички оригинални части. Пише, че оригиналните части покриват всички стандарти за качество.


  • 1

#9 nonev

nonev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 317 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W 123 230E`83-продаден
    W 123 200`82-реставрира се
    W 210 320E`96
Garage View Garage

Posted 03 January 2019 - 16:45

А не става ли от кора на 123-ка например? Имам в предвид основата. Тапицирането ще е по-лесната работа.

Такива се намират.


  • 0
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя

#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 03 January 2019 - 17:09

Би станало с кора от 123,само да не пречат съществуващите отвори на тези които трябва да се направят за понтона.В смисъл да не са прекалено близко или да не се получат елипси.Също трябва да се измери височината,защото на 123 при всички случаи вретата е по-широка,но е възможно да е по-тясна.
Споменах точно фазер,а не шперплат.Едното е съставено от многолистна дървесина която е лепена под налягане най-общо казано,а другото е пресован картон,който с времето се криви от влагата.
  • 0

#11 nonev

nonev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 317 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W 123 230E`83-продаден
    W 123 200`82-реставрира се
    W 210 320E`96
Garage View Garage

Posted 04 January 2019 - 09:15

Дай ми размера на основата на Понтона да ги сверя с 123.

Може и на лични.


  • 0
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя

#12 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
Garage View Garage

Posted 04 January 2019 - 13:30

Предни кори:

 

Дължина - 86 см
Височина - 58 см

 

Задни кори:

 

Дължина - 88 см

Височина - 58 см

 

Благодаря предварително!


  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#13 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
Garage View Garage

Posted 04 January 2019 - 14:57

На схемата 128-ми номер е изобразена оригиналната кора за w180 Ponton:

 

Attached File  Без име.jpg   121.11K   3 downloads


  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!





Also tagged with one or more of these keywords: кора на врата, материал за кора, кори, изработване на кора, картон за врата, възтановяване на кора

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users