Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W168 парното работи само на 5-та степен?


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 (bubsa)

(bubsa)

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    BMW E39 и Mercedes A160

Posted 02 January 2019 - 23:37

Здравейте.

Парното на колата си работеше нормално,но преди няколко дни след смяна на акумулатора(или просто съвпадение) всички степени без най-силната отказаха.Някой имал ли е този проблем да знам какво да търся,че не може жената да мръзне в студовете :wacko

Колата е 1.6 бензин,2004г и е с климатик,а не с климатроник ако е от значение.

 


  • 0

#2 bat_Vite

bat_Vite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 198 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 03 January 2019 - 08:35

... и е с климатик,а не с климатроник ако е от значение.

 

 

От значение е... в този случай!  :)

 

При болшинството марки коли от този период с климатик това означава изгорял резистор... на парното. 

Последната степен на мощност на климатика работи, защото токът протича директно към моторчето.

Снимката е илюстративна от друг модел:

Attached File  resistor.jpg   229.87K   7 downloads

 

Нов съм във форума, но предполагам някъде на сървъра би трябвало да има схеми и база данни за конкретния модел,

а и колегите със сигурност ще помогнат.

 

Някои ориентири:

https://www.drive2.r...76046756725398/

https://www.avtochas...no-prostranstvo


  • 2

#3 (bubsa)

(bubsa)

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    BMW E39 и Mercedes A160

Posted 03 January 2019 - 20:21

Благодаря за отговора колега,но съм много зле в електрическата част на автомобилите :wacko

Ще ми е от полза ако на прост език ми обясниш кое точно трябва да се смени и къде се намира :blush Демек,къде се намира този резистор и как се сменява?

:beer


  • 0

#4 bat_Vite

bat_Vite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 198 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 03 January 2019 - 23:03

Откъм пасажерското място под централната конзола:

 

 

Все пак го проверете с омметър, преди да го смените, ... за всеки случай!  :)


  • 2

#5 (bubsa)

(bubsa)

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    BMW E39 и Mercedes A160

Posted 03 January 2019 - 23:27

Благодаря ти колега!


  • 0

#6 (bubsa)

(bubsa)

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    BMW E39 и Mercedes A160

Posted 04 January 2019 - 23:46

Днес купих резистор ЕРА и утре ще го мъча да го сменя ако не е много студено.

Струва 30лв ако някой се интересува.


  • 0

#7 (bubsa)

(bubsa)

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    BMW E39 и Mercedes A160

Posted 06 January 2019 - 16:36

Сега смених резистора и парното си заработи на всички степени!От това съм доволен,но не мина без жертви :wacko

Как ли не опитвах,но не излизаше от мястото му и накрая го издърпах с клещите,при което се счупи малка част от въздуховода в който стои резистора.Сложих го,но сега стои малко хлабаво :blush Мисля,че няма как да изпадне извън мястото му,но все пак да питам дали може да стане някакъв проблем ако стои така или излезе от мястото си?Знам,че таралежите трябва да си стоят за да се охлаждат от влизащият въздух,но при този резистор не знам как е...


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users