Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W210 е250тд черен дим


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 DakaGang

DakaGang

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Автомобил:
    Mercedes E250 TD TurboDiesel

Posted 30 December 2018 - 09:30

Здравейте

Имам проблем от днес. Преди време ми пушеше много на черно, но после като смених маслото на двигателя може да се каже че се оправи малко. Но вчера неможах да запаля. Заредих акумолатора и днес запали веднага, но като покарах чух странен хум отпред над 2000 оборота. Спрях и я форсирах и изкара един черен дим чак остави голямо черно петно на земята. Някой имал ли е подобен проблем. Дайте съвет какво може да е.


  • 0

#2 DakaGang

DakaGang

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Автомобил:
    Mercedes E250 TD TurboDiesel

Posted 30 December 2018 - 09:39

Забравих да спомена и за още нещо. Колата има едно придърпване. Не ускорява гладко а придърпва когато реша да натисна педала на гаста. Дори съм я изучил кога го прави. Но когато си сипя добавка и след време се оправя. Явно за да мине през системата. 


  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 30 December 2018 - 18:43

Огледай прозрачните маркучета около помпата които са дали се виждат мехурчета въздух.Виж за омазняване по тях или по щипките които ги заключват.
Най-вероятно ти засмуква въздух в горивото от някъде.
  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,601 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 30 December 2018 - 22:30

Не съм спец по дизелите, но придърпването може да е заради дюза/разпръсквач.

 

Виж и това, което колегата те е посъветвал преди мен - маркучите за обратна нафта.


  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 31 December 2018 - 09:53

Здравейте
Имам проблем от днес. Преди време ми пушеше много на черно, но после като смених маслото на двигателя може да се каже че се оправи малко. Но вчера неможах да запаля. Заредих акумолатора и днес запали веднага, но като покарах чух странен хум отпред над 2000 оборота. Спрях и я форсирах и изкара един черен дим чак остави голямо черно петно на земята. Някой имал ли е подобен проблем. Дайте съвет какво може да е.

От смяна на масло не може да се оправи черния пушек.Не казваш да гори масло.
По-горе писах от какво страдат най-вече турбодизелите от тия години.Иначе може да е от дюзи и подгревни свещи,но тогава на празен ход ще се колебае мотора и ще пуши.Помпата също може да прави проблем.Резервоара също може да прави обратно налягане.Може да имаш сцепен маркуч на турбото или нещо разхлабено от където да се губи въздух.Може клапан на турбото да има неработещ.
За задръстен горивен филтър мисля,че няма нужда да споменавам или за неправилно поставен такъв.
Трябва колата да се погледне от разбиращ човек и да се отдели нужното време.Компютърната диагностика почти нищо не върши в случая.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users