Е280илиЕ320
Започната от BorisovM, 29 дек 2018 - 17:17:03
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 декември 2018 - 17:17
Здравейте,
Нов съм тук това е първата ми тема.
Имам С220 cdi, но искам да мина в горния клас.
Спрях се на W211 Е280 и Е320 cdi , доста изчетох последните дни, и двата имат доста плюсове и минуси.
Едни казват взимай само фейслифт, други бягай от v6.
Та ми се иска да чуя малко компетентни мнения от собственици и фенове на марката.
Нов съм тук това е първата ми тема.
Имам С220 cdi, но искам да мина в горния клас.
Спрях се на W211 Е280 и Е320 cdi , доста изчетох последните дни, и двата имат доста плюсове и минуси.
Едни казват взимай само фейслифт, други бягай от v6.
Та ми се иска да чуя малко компетентни мнения от собственици и фенове на марката.
#2
Публикувано 29 декември 2018 - 20:25
Няма нищо по-.добро от изправен Мерцедес. Спри да гледаш фейс или не. Избирай умно и няма да съжаляваш.
Успех
Успех
Този пост е редактиран от drjivago: 29 декември 2018 - 20:26
#3
Публикувано 29 декември 2018 - 20:48
Колега,аз съм с Е320 редовия 6 цилиндров мотор и няма грешка! Според мен няма значение дали е преди или след фейслифта стига колата да е обслужвана добре! Аз лично заложих на по-големия мотор заради по-големия му ресурс,но малко повече ми гори! В град Пловдив живея и под 13-се на пада,но извън града съм на макс. 7.5 на 100. Сестра ми има Е220,но като се качим 4-ри човека вижда малко зор по баирите и затова моя съвет е Е320 204 кс.
#4
Публикувано 29 декември 2018 - 22:01
Според мен има по-важни неща преди да се стигне до решение v6 или редови.
1. Защо реши да сменяш Ц класата. Създава ти проблеми или просто решаваш за нещо по-добро и по-бързо?
2. По-висок клас кола иска и по-висока поддръжка. Повишил ли си доходите и готов ли си за по-високият разход?
3. Какъв бюджет имаш за покупка + обслужване?
4. Колко км минаваш годишно?
Който каквото да ти каже, v6 или I6, ако намериш гледана бройка, без значение моторизацията, ще те слуша. Само не знам защо гледаш Е280, а не само Е320 преди или след фейса?
1. Защо реши да сменяш Ц класата. Създава ти проблеми или просто решаваш за нещо по-добро и по-бързо?
2. По-висок клас кола иска и по-висока поддръжка. Повишил ли си доходите и готов ли си за по-високият разход?
3. Какъв бюджет имаш за покупка + обслужване?
4. Колко км минаваш годишно?
Който каквото да ти каже, v6 или I6, ако намериш гледана бройка, без значение моторизацията, ще те слуша. Само не знам защо гледаш Е280, а не само Е320 преди или след фейса?
#5
Публикувано 30 декември 2018 - 09:06
Като цяло винаги съм бил фен на е320, имам познат според който е280 би бил “по-разумния” избор, но на мен пък ми се струва, че е по-беден от към екстри. А иначе от Ц-ката съм си много доволен (разход, поддръжка и т.н) просто я имам от малко над 4 години и ми иска смяна.
Това което разбрах за мерцедеса, е че когато си го обслужваш редовно ядове няма, за това мисля да се ориентирам към най-добре запазения екземпляр.
И според същия който ми препоръча е280, е320 204к.с. създавал проблеми, обаче не обоснова какви точно проблеми... и за това реших да се обърна към форума...
Това което разбрах за мерцедеса, е че когато си го обслужваш редовно ядове няма, за това мисля да се ориентирам към най-добре запазения екземпляр.
И според същия който ми препоръча е280, е320 204к.с. създавал проблеми, обаче не обоснова какви точно проблеми... и за това реших да се обърна към форума...
#6
Публикувано 30 декември 2018 - 15:25
1. Екстрите нямат връзка с мотора. Е200 дизел може да е по-богато оборудван от Е500, ако първият собственик е пожелал. (Има специални опции, които са само за големите мотори, но схващаш идеята)
2. Не отговори на другите въпроси, освен на първият. Една кола, без значение каква, за да носи радост, а да не е проклятие за собственика, то той трябва да е готов финансово за нея.
Има хора, които с доходите си просто не могат да имат кола (могат, но не трябва), без значение марката. Не хейтя в никакъв случай. И аз съм бил в България и знам как стоят нещата. Говоря от опит. Имах Ибиза, когато бях на 18. Тая кола ми такова фамилията! Просто с моята заплата тогава не можех да си позволя никакъв ремонт. Всичко по тая кола струва 2.5 лв, ама скъсан тинейджър с почти минимална заплата... намразих марката и всичко около нея. Не беше виновна колицата де (че е кенеф, кенеф е), а липсата на пари. Та винаги, когато някой пита "Скъпа ли е поддръжката на Х автомобил?", питам "Скъпа за кого?". За един човек може 1.6 Ибиза да е непосилна, за друг S65 AMG да е колкото дневният надник.
Иначе Е280 V6 е същият мотор като Е320 V6, само по-слаб. Редовият 6-ак си има предимства, но е по-стар. Преди фейса w211 е по-грозновата, стари мотори, 5Г автомат, със SBC, но е по-евтина и лека за поддръжка. След фейса има нови мотори, повече мощ, по-добра визия, 7Г, но и нови проблеми. Това обаче са коли вече, особено дизелаците, на много километри и ако изпадне нещо свежо и гледано, вземай, без значение кой мотор тропа под капака.
2. Не отговори на другите въпроси, освен на първият. Една кола, без значение каква, за да носи радост, а да не е проклятие за собственика, то той трябва да е готов финансово за нея.
Има хора, които с доходите си просто не могат да имат кола (могат, но не трябва), без значение марката. Не хейтя в никакъв случай. И аз съм бил в България и знам как стоят нещата. Говоря от опит. Имах Ибиза, когато бях на 18. Тая кола ми такова фамилията! Просто с моята заплата тогава не можех да си позволя никакъв ремонт. Всичко по тая кола струва 2.5 лв, ама скъсан тинейджър с почти минимална заплата... намразих марката и всичко около нея. Не беше виновна колицата де (че е кенеф, кенеф е), а липсата на пари. Та винаги, когато някой пита "Скъпа ли е поддръжката на Х автомобил?", питам "Скъпа за кого?". За един човек може 1.6 Ибиза да е непосилна, за друг S65 AMG да е колкото дневният надник.
Иначе Е280 V6 е същият мотор като Е320 V6, само по-слаб. Редовият 6-ак си има предимства, но е по-стар. Преди фейса w211 е по-грозновата, стари мотори, 5Г автомат, със SBC, но е по-евтина и лека за поддръжка. След фейса има нови мотори, повече мощ, по-добра визия, 7Г, но и нови проблеми. Това обаче са коли вече, особено дизелаците, на много километри и ако изпадне нещо свежо и гледано, вземай, без значение кой мотор тропа под капака.
#7
Публикувано 30 декември 2018 - 15:34
Е ми относно втория въпрос мисля че поддръжката няма да ме затрудни особено... другото което е ако успея да намеря читава и поддържана бройка и си я обслужвам навреме няма да е проблем, все пак горе долу имам представа от поддръжка на Мерцедес бил той и Ц-клас, вярно че винаги може да изскочи нещо непредвидено, все пак говориме за машини на над 10 години...
Друго питане: 4х4 заслужава ли си... по мой наблюдения е доста кофти за поддръжка, харчи много и (мое мнение) може би най-калпавата 4х4 с-ма...
Друго питане: 4х4 заслужава ли си... по мой наблюдения е доста кофти за поддръжка, харчи много и (мое мнение) може би най-калпавата 4х4 с-ма...
#8
Публикувано 30 декември 2018 - 17:22
Относно бюджета около 13 съм отделил, макс 14,
Иначе за момента въртя около 20хил на година...
Иначе за момента въртя около 20хил на година...
#9
Публикувано 30 декември 2018 - 19:55
За 20 000 годишно може V6 иначе няма шанс ...4 двигателя съм сменил на Е класата като първия го метна на 93 000 км . Чисто нова съм я купувал колата .
#10
Публикувано 30 декември 2018 - 22:24
Какво имаш предвид че v6 не е издръжлив ли или...?
#11
Публикувано 30 декември 2018 - 22:52
Е ми относно втория въпрос мисля че поддръжката няма да ме затрудни особено... другото което е ако успея да намеря читава и поддържана бройка и си я обслужвам навреме няма да е проблем, все пак горе долу имам представа от поддръжка на Мерцедес бил той и Ц-клас, вярно че винаги може да изскочи нещо непредвидено, все пак говориме за машини на над 10 години...
Друго питане: 4х4 заслужава ли си... по мой наблюдения е доста кофти за поддръжка, харчи много и (мое мнение) може би най-калпавата 4х4 с-ма...
Нито харчи повече, нито е калпава системата. Никакви грижи не ми е създавала
Разхода ти е 12/100 градско и вън пада до 7/100.
Ако си търсиш запазена, продавам такава. Само за цената трябва да се разберем.
#12
Публикувано 30 декември 2018 - 23:35
Като собственик на такава кола ,ще кажа само ,вземай и карай ,само внимавай с избора на бройка.Редовия мотор ,куче ,ама има СБЦ ,което може да бръкне в джоба ,рано или късно.Новия В6 здрав, но пък си страда на теч от маслоохладителя ,а той пък заврЕн на кучето в .... .5Г троника, що годе здрава кутия,7Г троника ,платки матки ,стандартни проблемчета за кутията.4 матика хубаво ,системата си е добра ,ама частите по ходовата част ,апат джоба .И за край ще вметна ,че има и особено добра комбинация ,която да поизбягваш ,преди фейса с фейсовия мотор, 7 Г троник и СБЦ. 4 в 1, особено добра комбинация.
Екстрите са ,кой какво си плати ,моята е е280 и е доста екстрена,то са кожи/вожи ,ел /мел с памети ,подгреви ,джамове по тавана,хармъни /кардъни,навита -мавита ,ентелегентни фарове и още разни други такива.
Този пост е редактиран от mimo160: 30 декември 2018 - 23:50
#13
Публикувано 31 декември 2018 - 10:38
Е*аси колкото повече чета, толкова повече започвам да се откажа... като взех предния отидох видях пробвах и взех без да съм изчел един ред за колата... смених това-онова по окачването и така...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#14
Публикувано 31 декември 2018 - 11:13
Не му се плаШи,не е казано ,че ще ти се случат най лошите неща след като си купиш.Това е писано какво евентуално да очакваш ,а не да се счупи ,все пак тези коли са карани от хора преди нас ,които също са наливали едни пари.
Все пак това вече е конфекция ,не автомобили.
Все пак това вече е конфекция ,не автомобили.
Този пост е редактиран от mimo160: 31 декември 2018 - 11:17
#15
Публикувано 31 декември 2018 - 11:18
Недей така. Просто трябва да си подготвен за да направиш информиран избор.
Не знам защо колегата Wertion е имал толкова лош опит, но по мой лични наблюдения, V6 дизела е много здраво куче. Имам приятели с по над 400к км без грижи, освен леко пушене. Нямъл съм го лично тоя мотор, говоря като наблюдател.
Не знам защо колегата Wertion е имал толкова лош опит, но по мой лични наблюдения, V6 дизела е много здраво куче. Имам приятели с по над 400к км без грижи, освен леко пушене. Нямъл съм го лично тоя мотор, говоря като наблюдател.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни