Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Е280илиЕ320


  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 BorisovM

BorisovM

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Град:Pernik
  • Автомобил:
    Mercedes C220 cdi 2003
Garage View Garage

Posted 29 December 2018 - 17:17

Здравейте,
Нов съм тук това е първата ми тема.
Имам С220 cdi, но искам да мина в горния клас.
Спрях се на W211 Е280 и Е320 cdi , доста изчетох последните дни, и двата имат доста плюсове и минуси.
Едни казват взимай само фейслифт, други бягай от v6.
Та ми се иска да чуя малко компетентни мнения от собственици и фенове на марката.
  • 0

#2 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 29 December 2018 - 20:25

Няма нищо по-.добро от изправен Мерцедес. Спри да гледаш фейс или не. Избирай умно и няма да съжаляваш.

Успех

Edited by drjivago, 29 December 2018 - 20:26 .

  • 0

#3 Mopsbg81

Mopsbg81

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E320 W211

Posted 29 December 2018 - 20:48

Колега,аз съм с Е320 редовия 6 цилиндров мотор и няма грешка! Според мен няма значение дали е преди или след фейслифта стига колата да е обслужвана добре! Аз лично заложих на по-големия мотор заради по-големия му ресурс,но малко повече ми гори! В град Пловдив живея и под 13-се на пада,но извън града съм на макс. 7.5 на 100. Сестра ми има Е220,но като се качим 4-ри човека вижда малко зор по баирите и затова моя съвет е Е320 204 кс.


  • 1

#4 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 29 December 2018 - 22:01

Според мен има по-важни неща преди да се стигне до решение v6 или редови.

1. Защо реши да сменяш Ц класата. Създава ти проблеми или просто решаваш за нещо по-добро и по-бързо?
2. По-висок клас кола иска и по-висока поддръжка. Повишил ли си доходите и готов ли си за по-високият разход?
3. Какъв бюджет имаш за покупка + обслужване?
4. Колко км минаваш годишно?

Който каквото да ти каже, v6 или I6, ако намериш гледана бройка, без значение моторизацията, ще те слуша. Само не знам защо гледаш Е280, а не само Е320 преди или след фейса?
  • 0

#5 BorisovM

BorisovM

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Град:Pernik
  • Автомобил:
    Mercedes C220 cdi 2003
Garage View Garage

Posted 30 December 2018 - 09:06

Като цяло винаги съм бил фен на е320, имам познат според който е280 би бил “по-разумния” избор, но на мен пък ми се струва, че е по-беден от към екстри. А иначе от Ц-ката съм си много доволен (разход, поддръжка и т.н) просто я имам от малко над 4 години и ми иска смяна.
Това което разбрах за мерцедеса, е че когато си го обслужваш редовно ядове няма, за това мисля да се ориентирам към най-добре запазения екземпляр.
И според същия който ми препоръча е280, е320 204к.с. създавал проблеми, обаче не обоснова какви точно проблеми... и за това реших да се обърна към форума...
  • 0

#6 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 30 December 2018 - 15:25

1. Екстрите нямат връзка с мотора. Е200 дизел може да е по-богато оборудван от Е500, ако първият собственик е пожелал. (Има специални опции, които са само за големите мотори, но схващаш идеята)
2. Не отговори на другите въпроси, освен на първият. Една кола, без значение каква, за да носи радост, а да не е проклятие за собственика, то той трябва да е готов финансово за нея.
Има хора, които с доходите си просто не могат да имат кола (могат, но не трябва), без значение марката. Не хейтя в никакъв случай. И аз съм бил в България и знам как стоят нещата. Говоря от опит. Имах Ибиза, когато бях на 18. Тая кола ми такова фамилията! Просто с моята заплата тогава не можех да си позволя никакъв ремонт. Всичко по тая кола струва 2.5 лв, ама скъсан тинейджър с почти минимална заплата... намразих марката и всичко около нея. Не беше виновна колицата де (че е кенеф, кенеф е), а липсата на пари. Та винаги, когато някой пита "Скъпа ли е поддръжката на Х автомобил?", питам "Скъпа за кого?". За един човек може 1.6 Ибиза да е непосилна, за друг S65 AMG да е колкото дневният надник.

Иначе Е280 V6 е същият мотор като Е320 V6, само по-слаб. Редовият 6-ак си има предимства, но е по-стар. Преди фейса w211 е по-грозновата, стари мотори, 5Г автомат, със SBC, но е по-евтина и лека за поддръжка. След фейса има нови мотори, повече мощ, по-добра визия, 7Г, но и нови проблеми. Това обаче са коли вече, особено дизелаците, на много километри и ако изпадне нещо свежо и гледано, вземай, без значение кой мотор тропа под капака.
  • 0

#7 BorisovM

BorisovM

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Град:Pernik
  • Автомобил:
    Mercedes C220 cdi 2003
Garage View Garage

Posted 30 December 2018 - 15:34

Е ми относно втория въпрос мисля че поддръжката няма да ме затрудни особено... другото което е ако успея да намеря читава и поддържана бройка и си я обслужвам навреме няма да е проблем, все пак горе долу имам представа от поддръжка на Мерцедес бил той и Ц-клас, вярно че винаги може да изскочи нещо непредвидено, все пак говориме за машини на над 10 години...
Друго питане: 4х4 заслужава ли си... по мой наблюдения е доста кофти за поддръжка, харчи много и (мое мнение) може би най-калпавата 4х4 с-ма...
  • 0

#8 BorisovM

BorisovM

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Град:Pernik
  • Автомобил:
    Mercedes C220 cdi 2003
Garage View Garage

Posted 30 December 2018 - 17:22

Относно бюджета около 13 съм отделил, макс 14,
Иначе за момента въртя около 20хил на година...
  • 0

#9 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
Garage View Garage

Posted 30 December 2018 - 19:55

За 20 000 годишно  може V6 иначе няма шанс ...4 двигателя съм сменил на Е класата като първия го метна на 93 000 км . Чисто нова съм я купувал колата .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#10 BorisovM

BorisovM

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Град:Pernik
  • Автомобил:
    Mercedes C220 cdi 2003
Garage View Garage

Posted 30 December 2018 - 22:24

Какво имаш предвид че v6 не е издръжлив ли или...?
  • 0

#11 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Posted 30 December 2018 - 22:52

Е ми относно втория въпрос мисля че поддръжката няма да ме затрудни особено... другото което е ако успея да намеря читава и поддържана бройка и си я обслужвам навреме няма да е проблем, все пак горе долу имам представа от поддръжка на Мерцедес бил той и Ц-клас, вярно че винаги може да изскочи нещо непредвидено, все пак говориме за машини на над 10 години...
Друго питане: 4х4 заслужава ли си... по мой наблюдения е доста кофти за поддръжка, харчи много и (мое мнение) може би най-калпавата 4х4 с-ма...


Нито харчи повече, нито е калпава системата. Никакви грижи не ми е създавала
Разхода ти е 12/100 градско и вън пада до 7/100.
Ако си търсиш запазена, продавам такава. Само за цената трябва да се разберем.
  • 0

#12 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
Garage View Garage

Posted 30 December 2018 - 23:35

Като собственик на такава кола ,ще кажа само ,вземай и карай ,само внимавай с избора на бройка.Редовия мотор ,куче ,ама има СБЦ ,което може да бръкне в джоба ,рано или късно.Новия В6 здрав, но пък си страда на теч от маслоохладителя ,а той пък заврЕн на кучето в ....  .5Г троника, що годе здрава кутия,7Г троника ,платки матки ,стандартни проблемчета за кутията.4 матика хубаво ,системата си е добра ,ама частите по ходовата част ,апат джоба ;) .И за край ще вметна ,че има и особено добра комбинация ,която да поизбягваш ,преди фейса с фейсовия мотор, 7 Г троник и СБЦ. 4 в 1, особено добра комбинация.

Екстрите са ,кой какво си плати ,моята е е280 и е доста екстрена,то са кожи/вожи ,ел /мел с памети ,подгреви ,джамове по тавана,хармъни /кардъни,навита -мавита ,ентелегентни фарове и още разни други такива.


Edited by mimo160, 30 December 2018 - 23:50 .

  • 0

#13 BorisovM

BorisovM

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Град:Pernik
  • Автомобил:
    Mercedes C220 cdi 2003
Garage View Garage

Posted 31 December 2018 - 10:38

Е*аси колкото повече чета, толкова повече започвам да се откажа... като взех предния отидох видях пробвах и взех без да съм изчел един ред за колата... смених това-онова по окачването и така...


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#14 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
Garage View Garage

Posted 31 December 2018 - 11:13

Не му се плаШи,не е казано ,че ще ти се случат най лошите неща след като си купиш.Това е писано какво евентуално да очакваш ,а не да се счупи ,все пак тези коли са карани от хора преди нас ,които също са наливали едни пари.
Все пак това вече е конфекция ,не автомобили.

Edited by mimo160, 31 December 2018 - 11:17 .

  • 0

#15 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 31 December 2018 - 11:18

Недей така. Просто трябва да си подготвен за да направиш информиран избор.

Не знам защо колегата Wertion е имал толкова лош опит, но по мой лични наблюдения, V6 дизела е много здраво куче. Имам приятели с по над 400к км без грижи, освен леко пушене. Нямъл съм го лично тоя мотор, говоря като наблюдател.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users