Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Покупна на Е класа , съвети..


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 devilx

devilx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Posts:
  • Град:haskovo

Posted 26 December 2018 - 01:36

Здравейте, бъдещи колеги.. 

 

Смятам да си сменя колата и се бях насочил към А8 на Ауди, но в последствие се отказах.. Сега съм си харесвал Е 320 Бензин по възможност да е на ГАЗ, но ако няма може и да се сложи след време.. Повече ме интересува да е Е320 и да изглежда готина.. 

 

За пример ще дам тази обява  https://www.mobile.b...19&slink=97v9u5

 

Колата изглежда много готина с този пакет и тези 2 аспуха отзад стоят прекрасно.. но за жалост няма газ и не е регистрирана колата.. като цена как ви се вижда тази обява и каква е разликата между Е500 от тази обява и Е320 бензин.. Голяма ли е разликата в данъка и подръжката? Разход не ме инт.. 

 

Примерно от тази обява Е500 където си пуснах и тези които ще ви пратя еднакви ли са като изглед без джантите.. 

 

https://www.mobile.b...60&slink=97v9u5

https://www.mobile.b...07&slink=97v9u5

https://www.mobile.b...21&slink=97v9u5

https://www.mobile.b...15&slink=97v9u5

 

 

Защо нямат другите модели такъв ауспух отзад?? дори Е320 бензин няма... някои Е500 нямат.. 

 

Тази първа обява според вас как е? 

Някой ако е срещнал друга обява или има познат който продава Е класа бензин може да ми пише.. Не държа да е 4матик.. аирматик.. и тем подобни.. Не искам комби.. Като бюджет към 10 000 лева за колата


  • 0

#2 Nicci

Nicci

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 52 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745
Garage View Garage

Posted 26 December 2018 - 11:44

Имай предвид, че копувайки си 15 годишна кола, изведнъж всички течности и филтри, които не са обслужвани се налага да се обслужат.

Количествата са за Е 320 211.065 А те са по мои спомени:

 

 

1. Спирачки:

а. Спирачна течност (по каталог се сменя на всеки 2 години); 2,25 л.

б. Спирачни маркучи (меките);

в. Накладки;

г. Ремонтен комплект за апаратите;

д. Дискове - ако се налага.

2. Двигател:

а. Масло - 8 л.

б. Маслен филтър.

в. Антифриз (по каталог го дават да се сменя на 250 000 км. или 15 г.) - 9,5 л. (това е общото количество на охлаждащата течност. Разрежда се 50% с вода.

г. Въздушен филтър.

д. Горивен филтър (желателно е)

3. Скорости:

а. Масло (дори и да е с ръчни скорости); 8 л.

б. Филтър;

4. Серво управление:

а. Хидравлична течност - 1.1 л.

5. Задвижване:

а. Масло на диференциала - между 1 и 1.6 л.

6. Климатик:

а. Филтър;

б. Фреон- 950 гр.

в. Масло на климатика (и то се сменя) 120 мл.).

6. Гуми. 4 бр.

 

Ти си прецени колко ще ти струва това и заедно с регистрацията дали 10 000 лв. ще ти стигнат.


  • 0
2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745

#3 devilx

devilx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Posts:
  • Град:haskovo

Posted 26 December 2018 - 12:05

Имай предвид, че копувайки си 15 годишна кола, изведнъж всички течности и филтри, които не са обслужвани се налага да се обслужат.

Количествата са за Е 320 211.065 А те са по мои спомени:

 

 

1. Спирачки:

а. Спирачна течност (по каталог се сменя на всеки 2 години); 2,25 л.

б. Спирачни маркучи (меките);

в. Накладки;

г. Ремонтен комплект за апаратите;

д. Дискове - ако се налага.

2. Двигател:

а. Масло - 8 л.

б. Маслен филтър.

в. Антифриз (по каталог го дават да се сменя на 250 000 км. или 15 г.) - 9,5 л. (това е общото количество на охлаждащата течност. Разрежда се 50% с вода.

г. Въздушен филтър.

д. Горивен филтър (желателно е)

3. Скорости:

а. Масло (дори и да е с ръчни скорости); 8 л.

б. Филтър;

4. Серво управление:

а. Хидравлична течност - 1.1 л.

5. Задвижване:

а. Масло на диференциала - между 1 и 1.6 л.

6. Климатик:

а. Филтър;

б. Фреон- 950 гр.

в. Масло на климатика (и то се сменя) 120 мл.).

6. Гуми. 4 бр.

 

Ти си прецени колко ще ти струва това и заедно с регистрацията дали 10 000 лв. ще ти стигнат.

 

10 000 е само за покупката на колата


Edited by devilx, 26 December 2018 - 12:05 .

  • 0

#4 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5,566 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex

User's Awards

3
24
15
3
Garage View Garage

Posted 26 December 2018 - 12:20

1вата има тези кюнци отзад защото някой ги е слагал допълнително. По принцип са фейслифтови и може да ги видиш само на фейсова кола.

Ако си сериозен и искаш да вземеш наистина хубаво Е320 с газ (Че дори е и 4х4) дай един телефон да ти звънна да ти обясня малко. Цената е 13, но там ти се изключват над 90 % от нещата, които е написал колегата за смяна и тн, защото сегашния собственик е повече от педантичен в това отношение.


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#5 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Posted 26 December 2018 - 15:57

Мерцедеса само фейсов, иначе ще ти е все коледно като ти светне таблото.
10к за читава 211ка са малко пари, пък било то и префейс.

Весели празници!
  • 1

#6 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Posted 26 December 2018 - 18:19

Стига с тея изказвания, че Е класа се взема фейслифтова. Тоя от Бричка пусна един клип за модела + още 10 мнения по форуми и слагате хикса на половината коли на пазара.

 

Какво му е на префейса:

-sbc - консуматив като всичко

-лайсни с парктроници и огледала - лесно стават некрасяеми и ако иска някой да ги вземе се чупи, а тогава каското плаща

-др. детски болежки - все едно след фейса ги няма

 

Според масовите исказвания "взема се само фейслифт". Те пък да не са вечни и нетрошливи?

 

Лично аз това лято си взех преди фейса и не защото не ми стигаха патите за фейсов, а просто си намерих читава преди фейса, а и от тези години ми беше приоритет, защото исках дизел с повече от 4 цилиндъра и да е редови.

 

Както каза колегата караме колко по на15 години и взе ще има за правене. Всеки сам си решава.


  • 1

#7 Mopsbg81

Mopsbg81

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E320 W211

Posted 26 December 2018 - 18:30

Стига с тея изказвания, че Е класа се взема фейслифтова. Тоя от Бричка пусна един клип за модела + още 10 мнения по форуми и слагате хикса на половината коли на пазара.

 

Какво му е на префейса:

-sbc - консуматив като всичко

-лайсни с парктроници и огледала - лесно стават некрасяеми и ако иска някой да ги вземе се чупи, а тогава каското плаща

-др. детски болежки - все едно след фейса ги няма

 

Според масовите исказвания "взема се само фейслифт". Те пък да не са вечни и нетрошливи?

 

Лично аз това лято си взех преди фейса и не защото не ми стигаха патите за фейсов, а просто си намерих читава преди фейса, а и от тези години ми беше приоритет, защото исках дизел с повече от 4 цилиндъра и да е редови.

 

Както каза колегата караме колко по на15 години и взе ще има за правене. Всеки сам си решава.

Евала колега!!!


  • 0

#8 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Posted 26 December 2018 - 20:40

Прав си, всеки сам си решава според вкуса и преди всичко парата. Нищо му няма на префейса, но хубави екземпляри рядко излизат. Именно заради това логиката сочи да се насочваш към нещо по ново и подобрено, естествено стига да успееш да си го позволиш.
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users