Търси се Mercedes - Benz E500 4matic / S211 T model
Започната от a.milev6, 23 дек 2018 - 00:48:00
22 мнения по тази тема
#16
Публикувано 06 януари 2019 - 16:00
Навито е странно, щот колата е канадска ,най вероятно.А другото ,е кой за каквот си плати,на да ли ще му е нужно обдихване на север на някой.
#17
Публикувано 10 януари 2019 - 00:24
Аз имам Е500 4матик S211 Т модел, но моя е фейслифтов, доколкото разбирам непредпочиташ такъв. Имах и Е90 330и паралелно. Но мерца като цяло дотолкова ми пасна в крайна сметка че БМВто основно стоеше в гаража. Преди два месеца продадох БМВто на един млад ентусиаст, да му се радва. Въпреки че и то беше супер. Както и да е, но един приятел ще продава неговия W212 E500... още не съм решил твърдо (понякога все още ми минават и мисли за 211 Е55 - но все още и оценявам себе си като недостатъчно самодисциплиниран за такава кола); най-малкото смятам да пробвам това 212. Вероятно ще се стигне до продажбата на моя S211 Е500 - но ще трябват поне 1-2 месеца. Първо трябва на моя приятел W212 да я регистрира и пробвам; освен това на моя 211 искам да оправя няколко дреболии преди да го продавам: джантите са за боядисване (17 оригинални мерцедес), две от keyless дръжките ми не работят и трябва да се сменят, общо взето това май е...
Като цяло едва ли моят екземпляр те интересува доколкото (А) е фейслифтов, с по-новия мотор. (Б) не е наличен на пазара веднага.
Но иначе мога да споделям някакъв опит, ако представлява интерес. Имам го от близо две години. Като цяло все още донякъде предпочитам БМВ, но... Мерцедес с голям мотор също не е никак зле.
Няма как да излъжа, че предизвика интерес в мен. А опита, разбира се, че представлява интерес.
Ако смятнеш за по - добре, може да пишеш и на лично.
Ето и едно малко по различно предложение, но колта изглежда много читава .
За Е55 ми се вижда малко постно. И то за 15k €
Като цяло, след като забелязвам, че комбитата са голяма рядкост, обмислям да направя компромис с това си желание и да дам възможност, някой седан да ме спечели.
#18
Публикувано 10 януари 2019 - 13:00
Ако ти се дават 15Е само за колата, има Е500 W212 на тези пари. То 55К е хубаво, но W212 си е 6-7 години по-младичка и върви почти като 55К
#19
Публикувано 12 януари 2019 - 08:01
Аз също се сещам за още един вариант, който е на базата на е класа
https://www.mobile.b...28&slink=9f6p4h
#20
Публикувано 12 януари 2019 - 15:25
Никога не е ставало на въпрос нито за 15000€ нито за над 20000лв.
Мисля че колегата търсеше комби,може би заради растящо семейство,примири се за седан,ама ЦЛС вече сякаш съвсем няма да върши работа.
А пък и явно не е спешно.
Мисля че колегата търсеше комби,може би заради растящо семейство,примири се за седан,ама ЦЛС вече сякаш съвсем няма да върши работа.
А пък и явно не е спешно.
#21
Публикувано 13 януари 2019 - 12:28
Никога не е ставало на въпрос нито за 15000€ нито за над 20000лв.
Мисля че колегата търсеше комби,може би заради растящо семейство ,примири се за седан,ама ЦЛС вече сякаш съвсем няма да върши работа.
А пък и явно не е спешно.
Абсолютно съм съгласен. Преди да пусна темата, минах през 60% от марките и моделите на пазара, накрая след едрото и ситното сито, реших да се насоча към определен модел и двигател, за да си улесня задачата. Е55, CLS, ML, да не говорим за другите марки, са предложения за друга тема на обсъждане. Тук търся конкретен модел, не избор на семеен автомобил.
Наистина се примирих за седана, но дотам. Двигателят си остава твърдо 500, както и 4matic-ът.
Колега, daimler1, че е спешно, спешно е! Но съм се парил със спешната покупка на автомобил и по - добре да дочакам да се появи за продажба, "моята" колица.
Честно да си призная, липсата на познат специалист, който да прегледа и разчете колата, при евентуален оглед,малко ме дърпа назад. Защото ако се хвърля да взема набързо някоя бройка и после се окаже, че трябва да налея 5-6k за 2-3 месеца и съм свършен.
Човек колкото и да си прави разчет на финансите, не мисля че някой тръгва да си купува кола за 15 000 с, мисълта че до 2-3 месеца, ще му излезе >20 000 докато стъпи стабилно на пътя. Мисля, че едни 1000лв, предвидени за обслужване, непосредствено след покупката са нормални.
#22
Публикувано 13 януари 2019 - 19:52
Бих казал че при покупка на 15 годишна кола V8 за 15К е силно препоръчително да имаш 5К за предвидими изненади. Дано не съм прав, но 1К е много оптимистично.
#23
Публикувано 13 януари 2019 - 21:04
Съгласен съм с горния пост. Аз съм с 3.2 4Матик, като в обслужването с това което търсиш ти нямаме разлики.
Масло двигател 8л - масло и филтри според това което си намерил но около 200лв.
Масло скорости, букса, филстър, уплътнение - около 200лв.
Маслко 2 дифа и раздатка около 80-100лв. - на раздатката ОЕМ 1л е 50лв.
Евентуално свещи 16бр по 20лв./според отстъпките/ - 320лв
На мен за година и половина ми се предадоха постепенно и 4те възглавници, другата седмица пращам последната за рециклаж - 350лв на брой.
Газова уредба ако слагаш 1.5-2к. лв.
Не се знае дали няма да си за дискове, накладки, нещо по окачването, някакви тампони скорости, двг. и т.н.
Първоначално е добре пистов ремък, с ролки, водна помпа и т.н.
Та общо взето тия 1к. лв за първоначално обслужване са само за масла. Добре е верно да имаш 2-3-4к за всеки случай.
А все още не съм споменал и СБЦ-то, но там ако имаш късмет и майстор който разбира му заминават я четките, я сверата и разни други работи, но се ремонтира успешно.
И още нещо, посочените цени са без труд! Там е според зависи
Този пост е редактиран от Bewolf: 13 януари 2019 - 21:05
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни