
евтина диагностика
Started by dim, 09 Dec 2018 - 15:24:21
20 replies to this topic
#16
Posted 27 December 2018 - 23:14
Ето сега разговарях с мениджър продажби.
Предлага ми диагностични уреди от затворени дилъри на Мерцедес и не само.
-Имал приятел който искал да си продаде старият Xentry Connect и да си купил Xentry Diagnosis VCI можел съм да го взема с отстъпка?! Оборудването им не е ново!
Попитах го, дали диагностичните уреди са оригинални и имат някакъв лиценз?
Отг. ми, че са оригинални но лиценз никой не давал.
Зададе ми въпрос какво ми е нужно, дилърско оборудване или диагностичен уред- все си мислех, че са едно и също.
Утре ще получа и снимка, можело само през деня.
Лично мнение, това е кокошкарска история.
Само колегата пуснал линка да не се засегне.
Предлага ми диагностични уреди от затворени дилъри на Мерцедес и не само.
-Имал приятел който искал да си продаде старият Xentry Connect и да си купил Xentry Diagnosis VCI можел съм да го взема с отстъпка?! Оборудването им не е ново!
Попитах го, дали диагностичните уреди са оригинални и имат някакъв лиценз?
Отг. ми, че са оригинални но лиценз никой не давал.
Зададе ми въпрос какво ми е нужно, дилърско оборудване или диагностичен уред- все си мислех, че са едно и също.
Утре ще получа и снимка, можело само през деня.
Лично мнение, това е кокошкарска история.
Само колегата пуснал линка да не се засегне.
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#17
Posted 28 December 2018 - 11:52
Май че диагностичния уред е Ксентри Кънект,а оборудването е Ксентри Кънект+таблет на Панасоник(дето струвал майка си и баща си и общо взето е безсмислен).Ето сега разговарях с мениджър продажби.
Предлага ми диагностични уреди от затворени дилъри на Мерцедес и не само.
-Имал приятел който искал да си продаде старият Xentry Connect и да си купил Xentry Diagnosis VCI можел съм да го взема с отстъпка?! Оборудването им не е ново!
Попитах го, дали диагностичните уреди са оригинални и имат някакъв лиценз?
Отг. ми, че са оригинални но лиценз никой не давал.
Зададе ми въпрос какво ми е нужно, дилърско оборудване или диагностичен уред- все си мислех, че са едно и също.
Утре ще получа и снимка, можело само през деня.
Лично мнение, това е кокошкарска история.
Само колегата пуснал линка да не се засегне.
#18
Posted 28 December 2018 - 17:47
Можеше да си закупиш оригинална диагностика от Германия ,НО записваш курс за обучение на немски език за работа с нея и курса е 8 месеца ,които никак не са евтини и диагностиката я получаваш с 1 година акаунт и на мен преди 8 години ми излезе точно 52 000 евро ! Който каже ,че има евтини вариани , оригинални и работещи без да са под наем ще си купя още една . Сега вече е само под наем няма закупуване .
#19
Posted 28 December 2018 - 23:17
Струваше ли си обучението?Можеше да си закупиш оригинална диагностика от Германия ,НО записваш курс за обучение на немски език за работа с нея и курса е 8 месеца ,които никак не са евтини и диагностиката я получаваш с 1 година акаунт и на мен преди 8 години ми излезе точно 52 000 евро ! Който каже ,че има евтини вариани , оригинални и работещи без да са под наем ще си купя още една . Сега вече е само под наем няма закупуване .
Имам някакво усещане,че всички производни на Б.Стар сервизи(имам на предвид тези които са работили там и са си отворили техни),или по някакви пътища ползват чрез подкуп оригинален софтуер или са разбрали че чак толкова не им трябва оригинална диагностика.
С познания+ достъп до ония съкращения ЕПЦ,ВИС +китайски Стар и май нещата стават!
#20
Posted 28 December 2018 - 23:41
Аз съм си играл с 2 китайски СТАР-а и всичко нужно си свърших с тях на моя ретфо хафтомобил
Но за лична употреба не ми се дава 1к лв. за да си човъркам по колата. И затова заложих на алтернатива от която съм доволен засега. По-горе съм написал коя е
#21
Posted 29 December 2018 - 09:06
Струваше ли си обучението?
Имам някакво усещане,че всички производни на Б.Стар сервизи(имам на предвид тези които са работили там и са си отворили техни),или по някакви пътища ползват чрез подкуп оригинален софтуер или са разбрали че чак толкова не им трябва оригинална диагностика.
С познания+ достъп до ония съкращения ЕПЦ,ВИС +китайски Стар и май нещата стават!
Обучението си струва , но не е оправдано . Китайската диагностика върши същата работа ,но ако я ползваш като диагностика . Искаш ли да дооборудваш във колите след 2005 година , нещата са невъзможни ,а сама по себе си диагностика без developer mode ,калкулатор за пароли и scn coding е само любителско ниво . Ако сега трябва да дам толкова пари няма да го направя .
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users