Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Гарнитура на мерцедес w211 e240


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 Biliata1984

Biliata1984

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Град:Hagen
  • Автомобил:
    Mercedes w211 E240 2002 гд

Posted 25 November 2018 - 12:16

Купих си е240 w211 преди три месеца и вчера забелязах, че от гарнитурата на капака на главата и охладителя на маслото имам течове. Понеже искам сам да си ги сменя, исках да попитам колго гарнитури са общо за да си ги поръчам онлайн. На охладител и на капаците или ще трябва да сменя и на масления филтър?


  • 0

#2 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
Garage View Garage

Posted 25 November 2018 - 20:15

Не съм много запознат дали е в6 ама ми излизат за капака на клапаните 2. Лява и дясна. За масления охладител нищо не видях. За маслото го дават силикон. 
Не съм много запознат с тез бензиновите ама май е това.. 

Attached Files


  • 0

#3 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 25 November 2018 - 20:40

Само оригинални! Много важно!
  • 0

#4 Biliata1984

Biliata1984

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Град:Hagen
  • Автомобил:
    Mercedes w211 E240 2002 гд

Posted 25 November 2018 - 20:44

Благодаря колега. Не знам дали на болтовете има някакви гумички които и те трябва та се сменят


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#5 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Posted 26 November 2018 - 10:28

 Ако масления охладител не тече много най-добре е да оставиш когато ще сменяш маслото - защото трябва да извадиш филтъра и да развиеш гайката под него за да разкачиш корпуса в който стои филтъра. Тази гайка е шестостенна 46мм и ти трябва такава вложка. Аз си я взех от ebay. Като сменях тези уплътнения (на корпуса на филтъра) ползвах такива на elring и вече 10000 км не са протекли.

 Ето ти тема с картинки: https://www.benzworl...oil-cooler.html


  • 1

#6 djbigi

djbigi

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    s203 C240 2001

Posted 26 November 2018 - 16:52

Здравей Biliata1984,
предполгам, че твоя двигател е M112 E26 - 6 цилиндров, V-образен 175 к.с..
През охладителя на масло преминава охлаждащата течност на двигателя, тоест от него може да ти тече охлаждаща течност(вода/антифриз). Този охладител е прикрепен за корпуса на масления филтър - охлажда маслото, което преминава през него. Най-често изпуска уплътнението, което е под този корпус на масления филтър. Разбира се трябва сам да погледнеш и да се увериш дали е така(примерно да забършеш/почистиш) и след известно време да погледнеш почистеното място за течове. 
 
 
 
Преди около месец на мен ми се наложи да сменям това уплътнение и реших докато съм се заел да сменя и двете уплътнения на масления охладител. Три уплътнения на обща стойност около 60лв.
Ето списък с уплътненията, които аз смених:
A 11 218 402 61  - това е на водния охладител/радиатор, номер 17 на илюстрацията, ориентировъчна цена: $18.94
 
A 11 218 403 61  - това също е на водния охладител/радиатор, номер 23 на илюстрацията, ориентировъчна цена: $17.39
 
A 11 218 400 61 - това е на корпуса на масления филтър(в този беше проблема при мен), номер 35 на илюстрацията, ориентировъчна цена: $2.51
 
 

Това е илюстрацията:

/нямах опция да я прикача в поста/

https://drive.google...-sPQ9jbbp6/view



Поздрави,
Биги


  • 0

#7 Biliata1984

Biliata1984

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Град:Hagen
  • Автомобил:
    Mercedes w211 E240 2002 гд

Posted 27 November 2018 - 19:46

Здравей Biliata1984,
предполгам, че твоя двигател е M112 E26 - 6 цилиндров, V-образен 175 к.с..
През охладителя на масло преминава охлаждащата течност на двигателя, тоест от него може да ти тече охлаждаща течност(вода/антифриз). Този охладител е прикрепен за корпуса на масления филтър - охлажда маслото, което преминава през него. Най-често изпуска уплътнението, което е под този корпус на масления филтър. Разбира се трябва сам да погледнеш и да се увериш дали е така(примерно да забършеш/почистиш) и след известно време да погледнеш почистеното място за течове.



Преди около месец на мен ми се наложи да сменям това уплътнение и реших докато съм се заел да сменя и двете уплътнения на масления охладител. Три уплътнения на обща стойност около 60лв.
Ето списък с уплътненията, които аз смених:
A 11 218 402 61 - това е на водния охладител/радиатор, номер 17 на илюстрацията, ориентировъчна цена: $18.94

A 11 218 403 61 - това също е на водния охладител/радиатор, номер 23 на илюстрацията, ориентировъчна цена: $17.39

A 11 218 400 61 - това е на корпуса на масления филтър(в този беше проблема при мен), номер 35 на илюстрацията, ориентировъчна цена: $2.51



Това е илюстрацията:

/нямах опция да я прикача в поста/


Поздрави,
Биги




Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#8 Biliata1984

Biliata1984

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Град:Hagen
  • Автомобил:
    Mercedes w211 E240 2002 гд

Posted 27 November 2018 - 19:51

Благодаря ви много колеги. Уверих се, че гарнитура номер 35 на маслиния филтър ми е проблема, но само във едно не съм сигурен. Когато сменя гарнитурата на капака на главата дали болтовете имат някакви утплънения които трябва и тях да сменя?


Sent from my iPhone using Tapatalk


  • 0

#9 djbigi

djbigi

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    s203 C240 2001

Posted 29 November 2018 - 20:34

 Здравей Biliata1984,

мисля, че самите болтове нямат. Болтовете се намират 'от външната' страна на гарнитурата:
http://nemigaparts.c...34bb7ff3be4.png

п.с. и все пак при демонтажа ще се увериш на 100%

 

 

 Поздрави,
Биги


  • 0

#10 djbigi

djbigi

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    s203 C240 2001

Posted 03 December 2018 - 13:29

Здравей Biliata1984,

провери си и пистовия ремък за следи от масло, в повечето случаи капе точно върху него и съответно скъсява живота му!!!

Поздрави,
Биги


  • 0

#11 Biliata1984

Biliata1984

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Град:Hagen
  • Автомобил:
    Mercedes w211 E240 2002 гд

Posted 04 December 2018 - 21:03

Да има масло на пистовия ремък, ще трябва да сменя и него заедно с обтегачите


Sent from my iPhone using Tapatalk


  • 0

#12 Biliata1984

Biliata1984

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Град:Hagen
  • Автомобил:
    Mercedes w211 E240 2002 гд

Posted 23 January 2019 - 07:20

Здр колеги имам един въпрос. При смяна на гарнитурата на десния капак на двигателя трябваше да откача един бензинов маркуч от там истече около 50 мл бензин които попадна във двигателя и се сля със маслото това дали е голям проблем че маслата са ми нови не ми се сменат на ново.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,184 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 23 January 2019 - 09:40

Здр колеги имам един въпрос. При смяна на гарнитурата на десния капак на двигателя трябваше да откача един бензинов маркуч от там истече около 50 мл бензин които попадна във двигателя и се сля със маслото това дали е голям проблем че маслата са ми нови не ми се сменат на ново.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Здравей!
Мисля че не е ниакакъв проблем.Бензина ще се изпари.
  • 0

#14 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Posted 23 January 2019 - 09:43

Няма никакъв проблем.Когато загрее хубаво маслото бензина ще се изпари.


  • 0

#15 Biliata1984

Biliata1984

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Град:Hagen
  • Автомобил:
    Mercedes w211 E240 2002 гд

Posted 06 February 2019 - 08:04

Добро утро колеги имам един въпрос знаете ли на колко nm се стяга капака на двугателя искам да сменя гарнитурите на капака на целиндрите


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users