Купих си е240 w211 преди три месеца и вчера забелязах, че от гарнитурата на капака на главата и охладителя на маслото имам течове. Понеже искам сам да си ги сменя, исках да попитам колго гарнитури са общо за да си ги поръчам онлайн. На охладител и на капаците или ще трябва да сменя и на масления филтър?
Гарнитура на мерцедес w211 e240
Started by Biliata1984, 25 Nov 2018 - 12:16:19
18 replies to this topic
#1
Posted 25 November 2018 - 12:16
#2
Posted 25 November 2018 - 20:15
Не съм много запознат дали е в6 ама ми излизат за капака на клапаните 2. Лява и дясна. За масления охладител нищо не видях. За маслото го дават силикон.
Не съм много запознат с тез бензиновите ама май е това..
Attached Files
#3
Posted 25 November 2018 - 20:40
Само оригинални! Много важно!
#4
Posted 25 November 2018 - 20:44
Благодаря колега. Не знам дали на болтовете има някакви гумички които и те трябва та се сменят
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5
Posted 26 November 2018 - 10:28
Ако масления охладител не тече много най-добре е да оставиш когато ще сменяш маслото - защото трябва да извадиш филтъра и да развиеш гайката под него за да разкачиш корпуса в който стои филтъра. Тази гайка е шестостенна 46мм и ти трябва такава вложка. Аз си я взех от ebay. Като сменях тези уплътнения (на корпуса на филтъра) ползвах такива на elring и вече 10000 км не са протекли.
Ето ти тема с картинки: https://www.benzworl...oil-cooler.html
#6
Posted 26 November 2018 - 16:52
Здравей Biliata1984,
предполгам, че твоя двигател е M112 E26 - 6 цилиндров, V-образен 175 к.с..
През охладителя на масло преминава охлаждащата течност на двигателя, тоест от него може да ти тече охлаждаща течност(вода/антифриз). Този охладител е прикрепен за корпуса на масления филтър - охлажда маслото, което преминава през него. Най-често изпуска уплътнението, което е под този корпус на масления филтър. Разбира се трябва сам да погледнеш и да се увериш дали е така(примерно да забършеш/почистиш) и след известно време да погледнеш почистеното място за течове.
Преди около месец на мен ми се наложи да сменям това уплътнение и реших докато съм се заел да сменя и двете уплътнения на масления охладител. Три уплътнения на обща стойност около 60лв.
Ето списък с уплътненията, които аз смених:
A 11 218 402 61 - това е на водния охладител/радиатор, номер 17 на илюстрацията, ориентировъчна цена: $18.94
A 11 218 403 61 - това също е на водния охладител/радиатор, номер 23 на илюстрацията, ориентировъчна цена: $17.39
A 11 218 400 61 - това е на корпуса на масления филтър(в този беше проблема при мен), номер 35 на илюстрацията, ориентировъчна цена: $2.51
Това е илюстрацията:
/нямах опция да я прикача в поста/
Поздрави,
Биги
#7
Posted 27 November 2018 - 19:46
Здравей Biliata1984,
предполгам, че твоя двигател е M112 E26 - 6 цилиндров, V-образен 175 к.с..
През охладителя на масло преминава охлаждащата течност на двигателя, тоест от него може да ти тече охлаждаща течност(вода/антифриз). Този охладител е прикрепен за корпуса на масления филтър - охлажда маслото, което преминава през него. Най-често изпуска уплътнението, което е под този корпус на масления филтър. Разбира се трябва сам да погледнеш и да се увериш дали е така(примерно да забършеш/почистиш) и след известно време да погледнеш почистеното място за течове.
Преди около месец на мен ми се наложи да сменям това уплътнение и реших докато съм се заел да сменя и двете уплътнения на масления охладител. Три уплътнения на обща стойност около 60лв.
Ето списък с уплътненията, които аз смених:
A 11 218 402 61 - това е на водния охладител/радиатор, номер 17 на илюстрацията, ориентировъчна цена: $18.94
A 11 218 403 61 - това също е на водния охладител/радиатор, номер 23 на илюстрацията, ориентировъчна цена: $17.39
A 11 218 400 61 - това е на корпуса на масления филтър(в този беше проблема при мен), номер 35 на илюстрацията, ориентировъчна цена: $2.51
Това е илюстрацията:
/нямах опция да я прикача в поста/
Поздрави,
Биги
Sent from my iPhone using Tapatalk
#8
Posted 27 November 2018 - 19:51
Благодаря ви много колеги. Уверих се, че гарнитура номер 35 на маслиния филтър ми е проблема, но само във едно не съм сигурен. Когато сменя гарнитурата на капака на главата дали болтовете имат някакви утплънения които трябва и тях да сменя?
Sent from my iPhone using Tapatalk
#9
Posted 29 November 2018 - 20:34
Здравей Biliata1984,
мисля, че самите болтове нямат. Болтовете се намират 'от външната' страна на гарнитурата:
http://nemigaparts.c...34bb7ff3be4.png
п.с. и все пак при демонтажа ще се увериш на 100%
Поздрави,
Биги
#10
Posted 03 December 2018 - 13:29
Здравей Biliata1984,
провери си и пистовия ремък за следи от масло, в повечето случаи капе точно върху него и съответно скъсява живота му!!!
Поздрави,
Биги
#11
Posted 04 December 2018 - 21:03
Да има масло на пистовия ремък, ще трябва да сменя и него заедно с обтегачите
Sent from my iPhone using Tapatalk
#12
Posted 23 January 2019 - 07:20
Здр колеги имам един въпрос. При смяна на гарнитурата на десния капак на двигателя трябваше да откача един бензинов маркуч от там истече около 50 мл бензин които попадна във двигателя и се сля със маслото това дали е голям проблем че маслата са ми нови не ми се сменат на ново.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#13
Posted 23 January 2019 - 09:40
Здравей!Здр колеги имам един въпрос. При смяна на гарнитурата на десния капак на двигателя трябваше да откача един бензинов маркуч от там истече около 50 мл бензин които попадна във двигателя и се сля със маслото това дали е голям проблем че маслата са ми нови не ми се сменат на ново.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Мисля че не е ниакакъв проблем.Бензина ще се изпари.
#14
Posted 23 January 2019 - 09:43
Няма никакъв проблем.Когато загрее хубаво маслото бензина ще се изпари.
#15
Posted 06 February 2019 - 08:04
Добро утро колеги имам един въпрос знаете ли на колко nm се стяга капака на двугателя искам да сменя гарнитурите на капака на целиндрите
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage









