Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпрос относно външни огледалаОтносно димиране


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2018 - 11:54

Здравейте колеги имам едно питане, имах проблем с дясното огледало (подгрева е заминал и има лоша връзка на мигача) и впоследствие открих, че е различно от лявото (шофьорското) . Колата е с код 249 по спомен (автоматично димиране на централно и външни огледала) . По принцип трябва да са еднакви външните според мен, явно е сменяно дясното и е сложено обикновено огледало ( и двете са си с прибиране, но дясното е без димиране). Възможно е да е сменено огледалото направо с цялата врата, не съм отварял врата още да видя какво е положението. Въпроса ми е:

1. Ако си намеря такова с димиране само plug and play ли е, има ли разликата в модулите във вратата или буксите на огледалото? 

2. Намирам два номера A 20 381 004 21  (ASPHERICALLY CURVED,AUTOMATIC GLARE CONTROL,RIGHT)  /  A 20 381 008 21  (RIGHT, AUTOMATIC DIMMING) . Каква е разликата в двата вида и на мен кое ми трябва?

3. На комбито ще пасне ли от седан или купе. При други модели знам, че от купе е различно поради наклона на предното стъкло (w124) . При S203 как стои въпроса?

Чудя се дали да се занимавам толкова, струва ли си това затъмняване или просто да си намеря едно стъкло с здрав подгрев и да проверя окабеляване на мигача ( в началото си работеше, после ту работи ту не и отскоро въобще спря най-вероятно има лош контакт вътре при самия модул според мен). Доста въпроси за дреболия ама не ми се дават 120-150 лв и никаква да не я свърша :) Благодаря предварително на отзовалите се !

 


  • 0

#2 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Публикувано 19 ноември 2018 - 12:50

Не е задължително да е с две димиращи се външни огледала.И при мен е само лявото(ТАКА Е И НА МНОГО ДРУГИ).Дясното е само с подгрев и е цветно черно или синкаво не помня точно.Цената на електрохроматичното стъкло за огледало е  много непиятна около 400-500лв.От  mercedes w211 e същото.Поздрави.


Този пост е редактиран от pavel1828: 19 ноември 2018 - 12:52

  • 1

#3 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 19 ноември 2018 - 13:03

И аз мисля, че не всички десни огледала са електрохроматични, така че ако никога не е работило, значи си е така.


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#4 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2018 - 13:05

Да това беше другото, че май от w211 огледалото е същото което ще ме улесни още малко. Не очаквах, че са различни двете и ми минаха какви ли не варианти и какви ли не евентуални намеси по колата които да ме затруднят при решаването на проблема. Май ще си намеря едно стъкло със здрав подгрев и ще прегледам само сигнала за мигача , къде се губи. Благодаря за информацията :)


  • 0

#5 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2018 - 14:09

Обикновенно не се губи сигнала на мигача а се получава корозия в буксата. Мигача ти е с лед лампи вътре и най-малката корозия и разлика в съпротивлението кара колата да си мисли, че мигача не работи и да го деактивира.


  • 0

#6 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2018 - 14:58

Не се бях замислял в тоя аспект, буксата от външна страна бях я гледал и си беше добре- пръсках я и с контактен спрей. Затова си мисля , че проблема може да е при буксата на модула или другия вариант е да има лоша спойка на самата платка . Напълно възможно е да го изключва като се замисля. Прави ми впечетление, че нещата са по сложни от старите коли- до консуматорите си пуска някакви модулирания напрежения или нещо подобно да отчете консуматора и всичко дали е в норми може би още преди да го активираш. Като меря в началото мултицета покава някакво ниско напрежение, но не 12V . Впоследствие като отчете нередност пък нацяло спира напрежението- не мога да хвана какво се случва. С тея нови коли трябва вече осцилоскоп да си купувам, мултицета скоро няма да ми върши работа :) Мерси за информацията, пак ще го гледам някой ден какво става. Иначе за стъклото предполагам с мултицет трябва да се хване някакво съпротивление ако е здрав подгрева, защото в момента моето няма верига - явно си е прекъснато.


  • 0

#7 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2018 - 15:44

Да знаеш, че до самото стъкло трябва да идва постоянно 12 волта. На стъклото има термоелемент който затваря веригата при определени градуси. С мултицет се хваща само когато веригата е затворена.


  • 0

#8 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Публикувано 19 ноември 2018 - 15:58

При 15 градуса се включва подгрева.


  • 0

#9 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2018 - 15:58

Добре ще го имам впредвид, ако е топло може нищо да не измеря  защото термоелемента ще е отворил веригата. Трябва когато е студено да го пробвам пак или да го темперирам стъклото в хладилника :) Ще видя и дали ги има постоянно 12V на кабелите. 


  • 0

#10 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Публикувано 20 ноември 2018 - 10:24

Точно така.


  • 0

#11 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 декември 2018 - 13:36

Малко нова информация - днес лявото ми стъкло не успя да размрази. Личи си че беше тръгнало да разтапя леда в края,но явно в някакъв момент е спряло незнайно защо. Сутринта беше около -2 градуса, след работа ще го видя дали ще работи. Ако не е изгоряло от какво може да е това-  да му спре захранването когато трябва да грее? 


  • 0

#12 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 04 декември 2018 - 20:25

Малко нова информация - днес лявото ми стъкло не успя да размрази. Личи си че беше тръгнало да разтапя леда в края,но явно в някакъв момент е спряло незнайно защо. Сутринта беше около -2 градуса, след работа ще го видя дали ще работи. Ако не е изгоряло от какво може да е това-  да му спре захранването когато трябва да грее? 

Ей тука се загледах в един форум:

https://forums.mbclu...come-on.180111/

 

според който, на 203ката информацията за включване на подгрева на огледалото се взима по CAN, от външният ти температурен датчик на колата и някаква влажност Иама как се мери, не разбрах), та въпроса ми е-външният ти датчик ок ли е?

Иначе там се визират стойности (за включване на подгрева), от под 14 градуса целзии, до 4...

също така се казва, че можеш да включиш подгрева на огледалата ръчно, чрез натискане на копчетоп за подгрев на задното стъкло

 

Разгледай темата, може да намериш нещо полезно


  • 2
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#13 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 декември 2018 - 15:49

Благодаря ще го разгледам близките дни, вчера след работа си беше топло- явно работи ама сякаш не е така топло като на 124та. Там сутрин направо се вдига пара от огледалата :D Съмнявам се да не е на сектори и някой да е заминал или да му се регулира мощността  според разни фактори като влага примерно-защото си беше студено пък датчика поне който си е на километража работи и е верен. Ама той кой знае от кой датчик взима инфо. Ще стане ясно , тепърва идва студеното :) Иначе сега се сещам за кратко пуснах подгрева за задното и го спрях, може затова да е спрял и на огледалата. Не знаех че принудително може да се пусне така, явно така и принудително се спира- поне при мен :)


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни