А може и да са доста други
2359-002
2510-001
2136-002 и всички други свързани с налягането на турбината.
Ще ви разкажа моите грижи и решението на проблема. Колата е W211 Е280 7Г троник 3,0 V6, но това важи за всички модели с тоя мотор.
На мен ми се появяваше като проблем на студено и поради объркването което внася този актуатор рита и автоматичната кутия. Губеше мощност, "прекъсваше" и т.н. Симптомите са ясни - авариен режим, оттам липса на мощност и в крайна сметка светка чек-а.
На мен ми се появяваше като проблем на студено и поради объркването което внася този актуатор рита и автоматичната кутия.
Проблема се оказа в моторчето или актуатора, който управлява променливата геометрия на турбината. Самата платка на същия има мостове към корпуса, които са тънки и се късат с времето. И трябва да се запоят отново, но е изключително трудно защото всичко е поцинковано по тия връзки. Въоръжете се с търпение и нещо с което да изпилите цинка. На мен най-много ми помогна тази тема: https://mbworld.org/...ator-again.html
Тук свалят и дебитомерите, но след като демонтирах и монтирах актуатора 6 пъти установих, че и без да ги сваляте излиза без проблем.
Успех и дано си спестите подмяна.