![Photo](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-17164.jpg?_r=1471253253)
Рециклиране на турбоКъде
Started by vbogoev, 03 Nov 2018 - 22:07:51
20 replies to this topic
#16
Posted 05 November 2018 - 22:14
Целта е една и съща, икономия на средства и в двата варианта. Нова част или рециклирана. Но тук имаме и трети, втората употреба, която за мен лично,за тази част не е оправдана.
#17
Posted 06 November 2018 - 13:13
Не че нещо но те и оригиналните турбини след време идват рециклирани. Когато производителя спре да ги произвежда.
#18
Posted 28 November 2018 - 19:12
В крайна сметка рециклирах средна част и актуатор в Kolos Turbo с английските Melett. За сега всичко е наред и колата ускорява прилично и изчезна свистенето при ускорение. Турбината я дават като нова почистена и тествана. Да се надяваме да издържи.
#19
Posted 29 November 2018 - 07:32
Здраей Колега,
По друг повод съм във форума но попаднах на темата.
Приятелски съвет, понеже виждам 2056 турбина...се ориентирам и за мотора, направи си преглед на изпускателните колектори, "пукат се" от там стружка/люспи и от там, точно това което видях на първите снимки.
Със здраве да си я караш още милион километри
#20
Posted 29 November 2018 - 10:29
Здраей Колега,
По друг повод съм във форума но попаднах на темата.
Приятелски съвет, понеже виждам 2056 турбина...се ориентирам и за мотора, направи си преглед на изпускателните колектори, "пукат се" от там стружка/люспи и от там, точно това което видях на първите снимки.
Със здраве да си я караш още милион километри
Даа, аз вече съм сменял 1 спукан колектор... Назъбената перка е от компресорната част, не мисля, че има как да е влезнала люспа от изпускателния колектор, но да, проблем са и колекторите...
#21
Posted 29 November 2018 - 10:45
Ами провери си картерната вентилация. Ако не е наред и от там идва масло може така да се прецака перката.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users