Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Рециклиране на турбоКъде


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#16 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 05 ноември 2018 - 22:14

Целта е една и съща, икономия на средства и в двата варианта. Нова част или рециклирана. Но тук имаме и трети, втората употреба, която за мен лично,за тази част не е оправдана.
  • 1

#17 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 ноември 2018 - 13:13

Не че нещо но те и оригиналните турбини след време идват рециклирани. Когато производителя спре да ги произвежда.


  • 1

#18 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Публикувано 28 ноември 2018 - 19:12

В крайна сметка рециклирах средна част и актуатор в Kolos Turbo с английските Melett. За сега всичко е наред и колата ускорява прилично и изчезна свистенето при ускорение. Турбината я дават като нова почистена и тествана. Да се надяваме да издържи.

 

3jq5GqK.jpgukD27Dy.jpg


  • 2

#19 mbdriver

mbdriver

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB E320 CDI S211 facelift 2009

Публикувано 29 ноември 2018 - 07:32

Здраей Колега,

По друг повод съм във форума но попаднах на темата.

Приятелски съвет, понеже виждам 2056 турбина...се ориентирам и за мотора, направи си преглед на изпускателните колектори, "пукат се" от там стружка/люспи и от там, точно това което видях на първите снимки.

Със здраве да си я караш още милион километри :)


  • 1

#20 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Публикувано 29 ноември 2018 - 10:29

Здраей Колега,

По друг повод съм във форума но попаднах на темата.

Приятелски съвет, понеже виждам 2056 турбина...се ориентирам и за мотора, направи си преглед на изпускателните колектори, "пукат се" от там стружка/люспи и от там, точно това което видях на първите снимки.

Със здраве да си я караш още милион километри :)

 

Даа, аз вече съм сменял 1 спукан колектор... Назъбената перка е от компресорната част, не мисля, че има как да е влезнала люспа от изпускателния колектор, но да, проблем са и колекторите...


  • 0

#21 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 ноември 2018 - 10:45

Ами провери си картерната вентилация. Ако не е наред и от там идва масло може така да се прецака перката.


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни