Рециклиране на турбоКъде
Започната от vbogoev, 03 ное 2018 - 22:07:51
20 мнения по тази тема
#16
Публикувано 05 ноември 2018 - 22:14
Целта е една и съща, икономия на средства и в двата варианта. Нова част или рециклирана. Но тук имаме и трети, втората употреба, която за мен лично,за тази част не е оправдана.
#17
Публикувано 06 ноември 2018 - 13:13
Не че нещо но те и оригиналните турбини след време идват рециклирани. Когато производителя спре да ги произвежда.
#18
Публикувано 28 ноември 2018 - 19:12
В крайна сметка рециклирах средна част и актуатор в Kolos Turbo с английските Melett. За сега всичко е наред и колата ускорява прилично и изчезна свистенето при ускорение. Турбината я дават като нова почистена и тествана. Да се надяваме да издържи.
#19
Публикувано 29 ноември 2018 - 07:32
Здраей Колега,
По друг повод съм във форума но попаднах на темата.
Приятелски съвет, понеже виждам 2056 турбина...се ориентирам и за мотора, направи си преглед на изпускателните колектори, "пукат се" от там стружка/люспи и от там, точно това което видях на първите снимки.
Със здраве да си я караш още милион километри
#20
Публикувано 29 ноември 2018 - 10:29
Здраей Колега,
По друг повод съм във форума но попаднах на темата.
Приятелски съвет, понеже виждам 2056 турбина...се ориентирам и за мотора, направи си преглед на изпускателните колектори, "пукат се" от там стружка/люспи и от там, точно това което видях на първите снимки.
Със здраве да си я караш още милион километри
Даа, аз вече съм сменял 1 спукан колектор... Назъбената перка е от компресорната част, не мисля, че има как да е влезнала люспа от изпускателния колектор, но да, проблем са и колекторите...
#21
Публикувано 29 ноември 2018 - 10:45
Ами провери си картерната вентилация. Ако не е наред и от там идва масло може така да се прецака перката.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни