Injector Circuit/Open + неработещ десен мигач
Започната от tonibg, 24 окт 2018 - 08:07:20
Injector Circuit/Open Маса дюза
1 отговор на тази тема
#1
Публикувано 24 октомври 2018 - 08:07
Здравейте,
Два пъти в рамките на 2 месеца ми се случва следния сценарии:
След по-продължително каране 200-300км без да се спира, ми светва таблото за изгорял десен мигач, а след още няколо минути ми светва engine check. След като загася и запаля след няколко минути, всички грешки изчезват. Прочетох грешката с едно евтино китайче през bluеtooth и е тази :
Fault code: [P2047] Reductant Injector Circuit/Open bank1 Unit 1
Колата е w211 E220 cdi
Някакви идеи и съвети какво е и как да го излекувам ?
#2
Публикувано 24 октомври 2018 - 11:08
Прочетете я със СТАР Диагностика, може да са много неща.
Като цяло тази грешка може да е предизвикана от запушен горивен филтър, датчик за налягане на рейла, износена горивна помпа за високо налягане... В мерцедесовия софтуер може да се видят стойности на дюзи, налягане в горивната система и тн... има тестове които ще помогнат да се намери причината за проблема.
Едит: при един колега имаше прекъснат кабел на захранване на едната дюза и превързан с изолирбанд, правеше му подобни проблеми.
Този пост е редактиран от gelevp: 24 октомври 2018 - 11:10
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни