Здравейте,
търсих, но не намерих подобен проблем. Надявам се да не повторя някоя тема. Та, колата е CLK Compresor 200.345 W208, 192кс. Още като си я взех нямаше запалка и не светеше пепелника. Намерих си запалка втора употреба и я сложих колкото да не събира боклуци. Днес обаче демонтирах пепелника, купих крушка. Някой преди мене, в самата букса беше смачкал пластините - оправих ги и светна. Обаче запалката не иска да влезне навътре до край. Стои така сякаш е загряла и е скокнала. Натиснах с пръста и задържах, пробвах и даже ме изгори - работеШЕ. И после направих великата тъпотия, както си работеше колата да бръкна с отвертката, за да огъна леко пластинките, които я държат в най-вътрешното положение. Да, обаче излезна лека искра и се прецака нещо. Сега запалката влиза до най-вътрешното положение обаче не грее, съответно не знам дали като загрее ще скокне и дали не съм предобрила кривенето на пластините. Дано успях да обясня и сега въпросът ми е запалката и лампата в пепелника на един и същи бушон ли са (ако може и насока кой номер, ако са различни- знам, че са под капака) и има ли вероятност да съм прецакала самото гнездо на запалката. Ако бушона е един гнездото или какво...