Battery/Alternator проблем
Започната от a_atanasov, 14 окт 2018 - 22:05:28
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 октомври 2018 - 22:05
Здравейте.
Преди около година сменях динамото с друго, защото зареждаше слабо. Динамото е с водно охлаждане. Преди около два месеца, на границата на влизане в България отново светна червения гаден надпис. На акумулатор стигнах до сервиза на Петко. Там го свалиха и ремонтираха на друго място. Цената ... Като си взех колата не светеше нищо по таблото. Тръгнах си към Кюстендил и след около 50 км. колата спря. Според мен от изтощен акумулатор. Просто динамото не зареждаше, но пък не индикираше на таблото. Последва репатрак и три дни в сервиза.
Сега на въпроса - напоследък при подаване на контакт светва надписа за алтернатора и гасне след рестарт. Не би ли трябвало след като запали мотора и компютъра да сравни че динамото не зарежда и тогава да светне червения надпис? Извел съм волт метър и напрежението е 14,1 до 13,8 волта.
Преди около година сменях динамото с друго, защото зареждаше слабо. Динамото е с водно охлаждане. Преди около два месеца, на границата на влизане в България отново светна червения гаден надпис. На акумулатор стигнах до сервиза на Петко. Там го свалиха и ремонтираха на друго място. Цената ... Като си взех колата не светеше нищо по таблото. Тръгнах си към Кюстендил и след около 50 км. колата спря. Според мен от изтощен акумулатор. Просто динамото не зареждаше, но пък не индикираше на таблото. Последва репатрак и три дни в сервиза.
Сега на въпроса - напоследък при подаване на контакт светва надписа за алтернатора и гасне след рестарт. Не би ли трябвало след като запали мотора и компютъра да сравни че динамото не зарежда и тогава да светне червения надпис? Извел съм волт метър и напрежението е 14,1 до 13,8 волта.
#2
Публикувано 14 октомври 2018 - 22:07
Колата е W210, 320 CDI
#3
Публикувано 14 октомври 2018 - 22:11
Атансов да така би трябвало да е...първо трябва да запали за да го отчете като грешка.
А подмененото динамо същото ли е като твоето...парт номерата отговарят ли?
By Batev
#4
Публикувано 15 октомври 2018 - 04:08
Около година време карах с него без проблем. Изгорял му диодния блок според Петко. Което пък се случи на място, докато си чаках реда. Не в движение на обороти.
#5
Публикувано 15 октомври 2018 - 08:28
А закача ли я на диагностика? Година си карал без проблем, после по новото динамо какво смени аз не разбрах...и почна да излиза тоя надпис на контакт, така ли?
#6
Публикувано 15 октомври 2018 - 16:00
Почти година карах с "новото" динамо, докато не светна червения надпис на границата на Калотина лятото. От там до Петко на акумулатор. Вечерта си я взех и карах до Радомир ~40 км. и колата умря за ток. Взеха я на репатрак и след три дни си я получих обратно ремонтирана. От около месец, без определена закономерност, светва отново червения надпис. Светва без да е запален мотора, още на контакт. Ако запаля надписа остава. Връщам ключа без да паля и надписа изчезва.
Все си мисля, че този надпис трябва да се появи на запален мотор. Грешки не са четени поради липса на време - мое и на сервиза.
Въпрос 2 - според едни специалисти на моето си динамо изгоряла намотка за високите обороти, а "новото" е с ремонтиран диоден блок, може ли от двете да стане едно здраво?
#7
Публикувано 15 октомври 2018 - 18:33
Прегледа ли го за хлабава връзка?
Сблъсквал съм се с нещо подобно, кабел за масата не беше затегнат, на нов генератор и ми изписваше червен надпис.
Както и изцеждаше батерията.
Сблъсквал съм се с нещо подобно, кабел за масата не беше затегнат, на нов генератор и ми изписваше червен надпис.
Както и изцеждаше батерията.
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#8
Публикувано 16 октомври 2018 - 07:24
Здравейте, преди време и аз имах проблем с алтернатора след като ми даваха ток той и при мен е същия мушнат в блока на мотора. Свалих го и го дадох на един познат като ремонта ми беше съвсем елементарен бяха се разпоили диодите, но той ми сподели, че моите диоди са от алтернатор с въздушно охлаждане защото са по-издръжливи. При нормалните за този модел ако имаш проблем със загряване на мотора бързо се прецаквали. Може би не е зле да погледнеш до каква температура стига.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни