Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Какво масло да сложа


  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#16 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 27 ноември 2018 - 15:05

 Ravenol имат по-добро масло, това което си поставил под точка 2. RAVENOL HCL SAE 5W-30 и на мен ми изглежда като хидрокрек по показатели. Аз съм доволен от RAVENOL VST SAE 5W-40, има изгледи да е повече синтетика и по последни изследвания на карано масло от немските форуми се справя доста добре.


  • 0

#17 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 27 ноември 2018 - 16:46

Пълното му име на твоето масло на "Turbo" ли завършва? В одобрения списък така излиза, друго няма с VST.


  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#18 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 28 ноември 2018 - 03:51

Ravenola разработен специално за мерцедес е VMS. То си му и пише на описанието. Вече 4 хил с него.... все още мърка като бензинка на газ ;) поутихна дизела :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#19 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 27 август 2019 - 12:20

Малко да поизтръскаме зимния прах от темата :)

 

VMS го дават в сайт, от който поръчвам, MB 229.51, MB 229.51, MB 229.31 - това не е ли за дизели? В Bevo не присъства като се зададе 229.3 и 229.5.

 

На фейслифтова 204-ка, 250-кя, турбо, необходимо ли е да се търси нещо по-различно от коментираните тук?

 

Например това:

RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40

 

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  1.jpg   96,83K   5 Брой сваляния

  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#20 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 август 2019 - 12:27

Това конкретно е дизелово (.31/.51). Търси 229.3/229.5. Аз карам моята с 0w40, но 5w40 e напълно ок. Бензиновото Repsol 0-40 се държа доста добре до 9х.км.

Виж им на сайта на Равенол дали имат бензинови. Не винаги Бево включва пълните продуктови гами.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#21 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 27 август 2019 - 14:10

Малко да поизтръскаме зимния прах от темата :)

 

VMS го дават в сайт, от който поръчвам, MB 229.51, MB 229.51, MB 229.31 - това не е ли за дизели? В Bevo не присъства като се зададе 229.3 и 229.5.

 

На фейслифтова 204-ка, 250-кя, турбо, необходимо ли е да се търси нещо по-различно от коментираните тук?

 

Например това:

RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40

 

Новите турбо-бензинки с директно впръскване приемат и 229.х1.

Моята продължавам да я карам с 5W40 или 5W30 за бензин.


  • 0

#22 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 27 август 2019 - 15:27

RAVENOL VMS SAE 5W-30 ist ein vollsynthetisches Leichtlauf-Motorenöl mit CleanSynto® Technologie für Daimler PKW Benzin- und Dieselmotoren mit und ohne Turboaufladung und Direkteinspritzer.

 

Което ще рече, че дизел, бензин, с турбо или без, с директно или без директно - сипвай :) Това е за повечето им масла.

Малко странно, може би, защото съм прекалено бос на тази тема.

 

Иначе конкретно за това, което съм сложил като снимка пише следното, в превод на английски:

The RAVENOL VST SAE 5W-40 is a fully synthetic low-friction engine oil based on high-quality PAO (plyalphaolefin) base oils with CleanSynto technology. This is an exclusive premium engine oil of the Ravenol product line USVO (Ultra Strong Viscosity Oil).

 

Засега съм набелязал това, малко по-скъпо е, но пък ако е подходящо...Чуденката за 5W30 и 5W40 седи все още. За кола до 140-150 000км пълна синтетика ок ли е?

 

Набелязах следните като алтернативи, ако някой е по-навътре да сподели мнение. Отварям скоба, че при интерес на някой колега, може да ме информира да ги добавя към заявката, маслата ще дойдат от Германия с безплатна доставка.

 

Маслата:

 

 

 

 

 

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  4.jpg   100,65K   7 Брой сваляния
  • Прикачен файл  5.jpg   96,04K   7 Брой сваляния
  • Прикачен файл  3.jpg   88,52K   6 Брой сваляния
  • Прикачен файл  2.jpg   82,01K   6 Брой сваляния
  • Прикачен файл  6.jpg   82,5K   6 Брой сваляния
  • Прикачен файл  7.jpg   89,8K   6 Брой сваляния

  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#23 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 август 2019 - 15:40

Амсойл, но не този, само 0-40ката им е подходяща за бензинки. Трябва да видиш коя, че ми е трудно в момента точно да проверя.
8100 е ок ширпотреба, карал съм много с него. Добър и евтин хидрокрек, на който има ментета за жалост, както на всички останали.
Пълната синтетики се познава по миризмата, не можеш да я асоциираш с масло като я подушиш. Амсойл визирам за миризмата, както и някои други екзотики, които съм ползвал.
Равенол са си хидрокрек. Не очаквай магии там.
Аз също съм турбо-бензин с директно впръскване. Бая изчетох докато се спра на Амсойл. :)

Корекция: не е само то подходящо за бензинки, понеже са си performance oils, но за мотори от нашия тип. Другите вариации се слагат на всякакви изродщини :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#24 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 10 август 2020 - 17:54

Набелязал съм тази да сложа някое измежду тези, някой пробвал ли ги е през последната година, в която не сме писали в темата?

Колата е M271, C250, бензин с турбо. Основният ми въпрос е на кое бихте се спрели и има ли голямо значение дали ще е 5х30 или 5х40, и също така дали да е пълна синтетика или не.

 

1. RAVENOL VMS SAE 5W-30

Прикачен файл  1111144-005_vms_5w-30.jpg   129,58K   5 Брой сваляния

 

2. RAVENOL VOLLSYNTH TURBO VST SAE 5W-40

Прикачен файл  1111136-004.jpg   136,24K   5 Брой сваляния

 

3. RAVENOL HYDROCRACK SYNTH. HCS 5W-40

Прикачен файл  ra-1112105-5_01_11.jpg   130,09K   5 Брой сваляния

 

4. RAVENOL HCL SAE 5W-30

Прикачен файл  1111118-001_1.jpg   61,86K   5 Брой сваляния

 
5. Вечният MOTUL 8100 X-CESS 5W-40
Прикачен файл  motul-8100-x-cess-0w40-5l.jpg   145,79K   5 Брой сваляния
 

 

 


Този пост е редактиран от Antoni_: 10 август 2020 - 17:55

  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни