Ravenol имат по-добро масло, това което си поставил под точка 2. RAVENOL HCL SAE 5W-30 и на мен ми изглежда като хидрокрек по показатели. Аз съм доволен от RAVENOL VST SAE 5W-40, има изгледи да е повече синтетика и по последни изследвания на карано масло от немските форуми се справя доста добре.
Какво масло да сложа
Започната от Георги1, 11 окт 2018 - 09:29:42
23 мнения по тази тема
#16
Публикувано 27 ноември 2018 - 15:05
#17
Публикувано 27 ноември 2018 - 16:46
Пълното му име на твоето масло на "Turbo" ли завършва? В одобрения списък така излиза, друго няма с VST.
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#18
Публикувано 28 ноември 2018 - 03:51
Ravenola разработен специално за мерцедес е VMS. То си му и пише на описанието. Вече 4 хил с него.... все още мърка като бензинка на газ поутихна дизела
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#19
Публикувано 27 август 2019 - 12:20
Малко да поизтръскаме зимния прах от темата
VMS го дават в сайт, от който поръчвам, MB 229.51, MB 229.51, MB 229.31 - това не е ли за дизели? В Bevo не присъства като се зададе 229.3 и 229.5.
На фейслифтова 204-ка, 250-кя, турбо, необходимо ли е да се търси нещо по-различно от коментираните тук?
Например това:
RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40
Прикачени файлове
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#20
Публикувано 27 август 2019 - 12:27
Това конкретно е дизелово (.31/.51). Търси 229.3/229.5. Аз карам моята с 0w40, но 5w40 e напълно ок. Бензиновото Repsol 0-40 се държа доста добре до 9х.км.
Виж им на сайта на Равенол дали имат бензинови. Не винаги Бево включва пълните продуктови гами.
Виж им на сайта на Равенол дали имат бензинови. Не винаги Бево включва пълните продуктови гами.
#21
Публикувано 27 август 2019 - 14:10
Малко да поизтръскаме зимния прах от темата
VMS го дават в сайт, от който поръчвам, MB 229.51, MB 229.51, MB 229.31 - това не е ли за дизели? В Bevo не присъства като се зададе 229.3 и 229.5.
На фейслифтова 204-ка, 250-кя, турбо, необходимо ли е да се търси нещо по-различно от коментираните тук?
Например това:
RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40
Новите турбо-бензинки с директно впръскване приемат и 229.х1.
Моята продължавам да я карам с 5W40 или 5W30 за бензин.
#22
Публикувано 27 август 2019 - 15:27
RAVENOL VMS SAE 5W-30 ist ein vollsynthetisches Leichtlauf-Motorenöl mit CleanSynto® Technologie für Daimler PKW Benzin- und Dieselmotoren mit und ohne Turboaufladung und Direkteinspritzer.
Което ще рече, че дизел, бензин, с турбо или без, с директно или без директно - сипвай Това е за повечето им масла.
Малко странно, може би, защото съм прекалено бос на тази тема.
Иначе конкретно за това, което съм сложил като снимка пише следното, в превод на английски:
The RAVENOL VST SAE 5W-40 is a fully synthetic low-friction engine oil based on high-quality PAO (plyalphaolefin) base oils with CleanSynto technology. This is an exclusive premium engine oil of the Ravenol product line USVO (Ultra Strong Viscosity Oil).
Засега съм набелязал това, малко по-скъпо е, но пък ако е подходящо...Чуденката за 5W30 и 5W40 седи все още. За кола до 140-150 000км пълна синтетика ок ли е?
Набелязах следните като алтернативи, ако някой е по-навътре да сподели мнение. Отварям скоба, че при интерес на някой колега, може да ме информира да ги добавя към заявката, маслата ще дойдат от Германия с безплатна доставка.
Маслата:
Прикачени файлове
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#23
Публикувано 27 август 2019 - 15:40
Амсойл, но не този, само 0-40ката им е подходяща за бензинки. Трябва да видиш коя, че ми е трудно в момента точно да проверя.
8100 е ок ширпотреба, карал съм много с него. Добър и евтин хидрокрек, на който има ментета за жалост, както на всички останали.
Пълната синтетики се познава по миризмата, не можеш да я асоциираш с масло като я подушиш. Амсойл визирам за миризмата, както и някои други екзотики, които съм ползвал.
Равенол са си хидрокрек. Не очаквай магии там.
Аз също съм турбо-бензин с директно впръскване. Бая изчетох докато се спра на Амсойл.
Корекция: не е само то подходящо за бензинки, понеже са си performance oils, но за мотори от нашия тип. Другите вариации се слагат на всякакви изродщини
8100 е ок ширпотреба, карал съм много с него. Добър и евтин хидрокрек, на който има ментета за жалост, както на всички останали.
Пълната синтетики се познава по миризмата, не можеш да я асоциираш с масло като я подушиш. Амсойл визирам за миризмата, както и някои други екзотики, които съм ползвал.
Равенол са си хидрокрек. Не очаквай магии там.
Аз също съм турбо-бензин с директно впръскване. Бая изчетох докато се спра на Амсойл.
Корекция: не е само то подходящо за бензинки, понеже са си performance oils, но за мотори от нашия тип. Другите вариации се слагат на всякакви изродщини
#24
Публикувано 10 август 2020 - 17:54
Набелязал съм тази да сложа някое измежду тези, някой пробвал ли ги е през последната година, в която не сме писали в темата?
Колата е M271, C250, бензин с турбо. Основният ми въпрос е на кое бихте се спрели и има ли голямо значение дали ще е 5х30 или 5х40, и също така дали да е пълна синтетика или не.
1. RAVENOL VMS SAE 5W-30
1111144-005_vms_5w-30.jpg 129,58K 5 Брой сваляния
2. RAVENOL VOLLSYNTH TURBO VST SAE 5W-40
1111136-004.jpg 136,24K 5 Брой сваляния
3. RAVENOL HYDROCRACK SYNTH. HCS 5W-40
ra-1112105-5_01_11.jpg 130,09K 5 Брой сваляния
4. RAVENOL HCL SAE 5W-30
1111118-001_1.jpg 61,86K 5 Брой сваляния
5. Вечният MOTUL 8100 X-CESS 5W-40
Този пост е редактиран от Antoni_: 10 август 2020 - 17:55
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни