Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

съвет за w212


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 IlinDimitrov

IlinDimitrov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    w210, w211, audi a6 4f, w212 250 4 matic

Posted 07 October 2018 - 11:12

Здравейте Колеги

Притежавах w210, w211  и сега шофирам едно Ауди А6.

Искам да го сменя с w212 и моля да ми помогнете с мнения, тъй като последните 3 години не съм чел нищо и малко излязох от темата за Мерцедес.

Изминавам около 35-40 000 км годишно, обикновенно си взимам колите на около 100 000 км ( искам и тази да е на около толкова ) и ги карам до 250 -280 000 - т.е около 4-5 години.

Живея край морето, но ми се налага да пътувам до заснежени места и по зимните курорти, за това предпочитам да е 4 matic
Предишните мерцедеси не бяха и сега като съпоставя с куатрото, направо разликата е огромна. Не мисля да се лишавам от това удобство и най-вече сигурност.

 НАЙ НАЙ важното е , понеже пътувам и в чужбина, да не ме остави на пътя!!!

Гледах варианти на 350 cdi и 220 cdi - знам ,че са различни двигатели. Лично за мен по-малкия двигател е по-добър избор, защото при по-голям си изпускам крака , а с тези камери  вече  май ще караме на темпомат..... Още 56 камери купуват тип тринога...
Интересува ме кой е по -малко вероятно да се налага да му сменям вериги( на аудито е приключение смяната на веригата на v6) и кой е по-удобен и лесен за обслужване.

Като екстри държа да има airmatic и command  с usb - там какви проблеми да очаквам??? Пътувам много вечер и ILS е почти задължително да го имам също.

Какво ви е мнението за дистроник и там съпътстващите му екстри - правят ли ти живота кой знае колко по комфортен или може и без тях.

Избрал съм си фейс лифта т.е след 2013.

Молбата ми е за съвет и препоръки основно към двигатели , 4матици, airmatic и скоростни кутии. Тествах една е класа и ми се стори малко твърдо окачването, за това искам airmatic. По скоро ме интересуват ориентировъчни числа и възможни ремонти , за да си ги заложа в бюджета и да не съм изненадан.

Гледах и едно GLK 220 4 matic 2014, но една идея по-малко ми се струва от нужното ми, а и няма airmatic.

Къде мислите ,че е по-удачно да я взема - от Германия, България или да ходя до Сълвър Стар - бях подочул, че можели да ти внесат кола от тяхна база данни - нещо като велт ауто правили ама техен вариант. 

Допълнително има там някакви вносители от Германия, които ти избирали автомобил и го проверявали - единия има и youtube канал - Denis Rem се казва. Какво ви е мнението за тази тип услуга?? 

Около 25-26 000 евро съм си отделил за упражнението

Благодаря предватително

 

 


  • 0

#2 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 07 October 2018 - 14:24

Колега, чудесно е, че си наясно какво искаш.

С твоите критерии в мобиле.де излизат само 2 автомобила. Добрата новина е, че са на по под 40 хил км, а единият е и от първи собственик.

Аз бих се разходил и бих взел колата сам.

Ако вземеш кола на тези километри дълго време няма да и трепериш - първо ще има ресурс, второ в нея всички компоненти ще са си прекарали детските болести.

Не мисля, че ще имаш изненадващи и скъпи ремонти при подобен автомобил.

 

На Команд единствената му драма е, че ъпдейтите на картите са платени :)

Много се учудих каква Е-класа ти карал, че ти е била твърда. С колко цола джанти?

 

Съгласен съм, че по-малкият двигател е по-добрият избор. Навсякъде извън нас ограниченията са до 130 км/ч максимум, а нарушенията се наказват.


  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 07 October 2018 - 16:18

Малък двигател си бих купил единствено модерен бензинов с принудително пълнене.
"Големия"мотор също може да се кара в ограниченията,но много по-комфортно да пътуваш и по-сигурен да се чувстваш при маневри.
Аз също бих се разходил до чужбина с тоя бюджет за някоя реална бройка.
  • 0

#4 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Posted 07 October 2018 - 18:20

Денис Рем, мисля, че беше от Мюнхен.
Ако си харесаш автомобил на 500км. от него, ще ти стъпи над 1.000,-€ само огледа.
  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#5 IlinDimitrov

IlinDimitrov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    w210, w211, audi a6 4f, w212 250 4 matic

Posted 07 October 2018 - 19:46

Здравейте пак, днес пробвах 2 броя  w212 -  350  с airmatik на приятел и един от автокъща 250cdi без airmatic.
V6  много, много, много ми хареса - много хубаво и гладко ускорява, за съжаление и вдигам 120-140 докато се усетя, а точно това не искам. 
Постоянно получавам снимки за 10-20 км отгоре, а ако ще карам на темпомат, няма смисъл от голям двигател.  Просто в Европа за 5 км правят проблем....
Значи остава с 220 или 250. Другата, която пробвах беше точно 250 4matic и не ми се стори тромава ( първо беше тя, след това тройката много ме усмихна :)
С 2 думи, реших - ще си взема без airmatik и 250/220 cdi.
НЕ знам защо съм останал с впечатление за твърдо возене - много приятно си вози даже. Може наистина да е била с някакви странни джанти.

На тоя двигател 250/220 cdi има ли някаки по-специфични неща за които да внимавам? същия 220 cdi като на w211 ли е? На него му рециклирах дюзи( то нормално с нашата нафта). Не съм сменял верига, ако са само дюзи ме устройва.
4 mаtik  иска ли по-специално обслужване? Quatroto не иска.
Скоростната кутия 7G+ ли е след 2013 навсякъде и обслужва ли се? Сега , а и преди сменях на 60 000 маслото при един сервиз в едно село до АЛбена. Как са като надежност?

Благодаря за помощта, надявам се скоро да покажа снимки :)

 


  • 0

#6 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 07 October 2018 - 20:39

Здравейте пак, днес пробвах 2 броя  w212 -  350  с airmatik на приятел и един от автокъща 250cdi без airmatic.
V6  много, много, много ми хареса - много хубаво и гладко ускорява, за съжаление и вдигам 120-140 докато се усетя, а точно това не искам. 
Постоянно получавам снимки за 10-20 км отгоре, а ако ще карам на темпомат, няма смисъл от голям двигател.  Просто в Европа за 5 км правят проблем....
Значи остава с 220 или 250. Другата, която пробвах беше точно 250 4matic и не ми се стори тромава ( първо беше тя, след това тройката много ме усмихна :)
С 2 думи, реших - ще си взема без airmatik и 250/220 cdi.
НЕ знам защо съм останал с впечатление за твърдо возене - много приятно си вози даже. Може наистина да е била с някакви странни джанти.

На тоя двигател 250/220 cdi има ли някаки по-специфични неща за които да внимавам? същия 220 cdi като на w211 ли е? На него му рециклирах дюзи( то нормално с нашата нафта). Не съм сменял верига, ако са само дюзи ме устройва.
4 mаtic  иска ли по-специално обслужване? Quatroto не иска.
Скоростната кутия 7G+ ли е след 2013 навсякъде и обслужва ли се? Сега , а и преди сменях на 60 000 маслото при един сервиз в едно село до АЛбена. Как са като надежност?

Благодаря за помощта, надявам се скоро да покажа снимки :)

 

 

220/250 при 212 е по-ново поколение от на 211. Двигателят е би-турбо, разликите в двете модификации не са големи, но тук колегите с дизели ще дадат повече. Понеже преди време се бях насочил към тези - 220 го дават малко по-тих и приятен при спокойно каране.

На 4матик му е по-скъпо окачването. Това си го провери като пари, понеже Е-класа дизел си е тежка кола и ако ще смяняш на 2 години носачи да си знаеш предварително.

Скоростната кутия си я обслужвах в СилвърСтар. Основно защото маслото й не е съвместимо с предното поколение масло за кутии и затова сервизът трябва да има 2 машини (не вярвам, ако са с една да я промиват за теб, ако преди теб са наливали от другата спецификация).

 

Съмнява ме да трябва да сменях верига преди 200 хил км. Според мен и дюзи няма да пипаш, освен, ако не решиш да караш със супер гадна нафта.


  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 08 October 2018 - 07:36

[quote name="IlinDimitrov" post="412663" timestamp="1538934416"]Здравейте пак, днес пробвах 2 броя  w212 -  350  с airmatik на приятел и един от автокъща 250cdi без airmatic.
V6  много, много, много ми хареса - много хубаво и гладко ускорява, за съжаление и вдигам 120-140 докато се усетя, а точно това не искам. 
Постоянно получавам снимки за 10-20 км отгоре, а ако ще карам на темпомат, няма смисъл от голям двигател.  Просто в Европа за 5 км правят проблем....
Значи остава с 220 или 250. Другата, която пробвах беше точно 250 4matic и не ми се стори тромава ( първо беше тя, след това тройката много ме усмихна :)
С 2 думи, реших - ще си взема без airmatik и 250/220 cdi.
НЕ знам защо съм останал с впечатление за твърдо возене - много приятно си вози даже. Може наистина да е била с някакви странни джанти.
На тоя двигател 250/220 cdi има ли някаки по-специфични неща за които да внимавам? същия 220 cdi като на w211 ли е? На него му рециклирах дюзи( то нормално с нашата нафта). Не съм сменял верига, ако са само дюзи ме устройва.
4 mаtik  иска ли по-специално обслужване? Quatroto не иска.
Скоростната кутия 7G+ ли е след 2013 навсякъде и обслужва ли се? Сега , а и преди сменях на 60 000 маслото при един сервиз в едно село до АЛбена. Как са като надежност?
Благодаря за помощта, надявам се скоро да покажа снимки :)


Ходил си при Руслан от Оброчище.
Ако си наистина от Варна няма смисъл да се разкарваш до там.
Има сериозни професионалисти и тук.Кадри на Б.Стар.
  • 0

#8 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Posted 08 October 2018 - 12:33

Мотора 220/250cdi при W212 е с код ОМ651, не е същият като при W211

Прочети първо във форума за него. После виж Google и ако все пак решиш успех.


  • 1

#9 IlinDimitrov

IlinDimitrov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    w210, w211, audi a6 4f, w212 250 4 matic

Posted 24 February 2019 - 15:41

Колеги здравете,

след по продължително търсене из страната , реших да се доверя на Жоро от cars help и се спряхме на една кола. 
МОля да си дадете мнението за следната Е класа

https://carinfo.kiev...su=k9iq_jg091hi


2015 година е , на 46 000 км, дават я с две години Junge Sterne гаранция.
Тази гаранция важи ли в България?

Има доста екстри, но за съжаление излязох от темата с мерцедесите преди 3 години и не съм наясно с новостите, моля да ми кажете ако има някаква драма голяма или е мног опостна. 
Този модел дали имат usb и aux изход, че са ми важни?
Музиката е зле, след аудито ми и bose системата , няма как да е сравнимо, но тук видях, че сменят говорителчетата с добър успех.


Поздрави и благодаря

Ако можех да разбера как се качват снимки, щях да кача....


  • 0

#10 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 24 February 2019 - 15:59

Здрасти колега, колата е съвсем прилично натоварена. Много далеч е от "постна".

 

Оставям колегите, които разбират от дизели да се изкажат за двигателя.

 

Относно музиката - тази е с Команд и имаш следните допълнителни входове USB, AUX, blutooth SDCard. Според мен са повече, отколкото му трябват на човек.

Аудиото се ъпгрейдва за под 200 лева, като е нужно основно да си смениш предните пищялки и да сложиш централен говорител в таблото. От опит - резултатът е много добър.


  • 0

#11 Lopols

Lopols

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:Е350 W212 M276
  • Автомобил:
    Е350 W212 M276

Posted 24 February 2019 - 19:45

До праеториян - може ли въпрос относно центрирания говорител - защо трябва да се поставя допълнително - там няма ли поставен вече? 

 

Относно пищялките - някой може ли да каже какво е най-високия клас който ще пасне, и се намира на нашия пазар все пак.... 


  • 0

#12 IlinDimitrov

IlinDimitrov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    w210, w211, audi a6 4f, w212 250 4 matic

Posted 24 February 2019 - 21:24

Намерих как да кача снимки :)

 

Attached Files


  • 0

#13 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 24 February 2019 - 22:48

До праеториян - може ли въпрос относно центрирания говорител - защо трябва да се поставя допълнително - там няма ли поставен вече? 

 

Относно пищялките - някой може ли да каже какво е най-високия клас който ще пасне, и се намира на нашия пазар все пак.... 

 

Централният говорител го има само в изпълнение ХарманКардон. Стандартно/безплатно имаш само една дупка, а над нея - пластмаса. При свръзването не изкарваш централен канал, а разликата межди левия и десния.

Не е задължително да го поставяш, но с него имаш по-плътен и обемен звук. Аз сложих говоритем за 15ина лева и филтър за още 10. Ще ти трябва и 3Д отпечатана подложка, за да го поставиш в стандартната ниша. Имам някъде 3Д-файла.

 

За пищялки си избрах най-евтините от високия клас на една дотогава неизвестна за мен марка - DLS. Дойдоха си и с филтрите за високи. Приятел ми ги монтира (аз не съм много сръчен) в стандарните гнезда и "заспаха". Цената им беше към 160 лева за 2 говорителя. Моделът за 140 лева го слушах над 45 минути в колата и не бях убеден, че си струваха занимавката. В магазина усетиха, че ще ме изпуснат и "случайно" намериха по-високия клас в склада - UP 1C - този който исках първоначално. Само за 20 лева отгоре. С него извъртях 3 песни и бях убеден. Идеята ми е - не взимай евтини говорители. Стандарните в колата макар и кофти, са на средно ниво спрямо предлаганото на пазара.


  • 1

#14 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 24 February 2019 - 22:49

Намерих как да кача снимки :)

 

Не съм убеден, че това са оригиналните фарове.


  • 0

#15 IlinDimitrov

IlinDimitrov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    w210, w211, audi a6 4f, w212 250 4 matic

Posted 25 February 2019 - 13:54

Ами уж е от официален представител и поддържана само в мерцедес. 


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users