Тампони на двигателя ...
Started by Diesel Power, 31 Mar 2007 - 18:24:08
7 replies to this topic
#1
Posted 31 March 2007 - 18:24
Момчета, вчера вкарах Бенца в бокса за някои неща по предницата. Бяха скъсани и двата задни тампона на носачите, шарнири поразбитички и т.н глупости. Преди, като завивах с повече газ и силно навит наляво волан (примерно изтегляш се от кръстовище) се усещаше една вибрация в купето. Отдавах го на скъсаните тампони на носачите, но дори след смяната това не изчезна а само леко се приглуши. По принцип не е болка за умирачка, но гледам колицата да е в перфектно състояние та ми се ще да го отстраня. Едиствената възможност в този случай остава, поизпуснали тампони на двигателя и понеже съм чел че е има хора патили от кофти тампони, питам тези които имат представа и вече са сменяли да препоръчат най-добрите, а също и който има инфо за цена да казва.
Мерси предварително.
Пропуснах: S202, 2.2 diesel 1998
Мерси предварително.
Пропуснах: S202, 2.2 diesel 1998
#2
Posted 01 April 2007 - 11:19
Брях, никой нищо ли не знае???!!!
#3
Posted 02 April 2007 - 10:54
Ами взимаш оригинални в изпълнение за такси.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#4
Posted 02 April 2007 - 23:05
Момчета, вчера вкарах Бенца в бокса за някои неща по предницата. Бяха скъсани и двата задни тампона на носачите, шарнири поразбитички и т.н глупости. Преди, като завивах с повече газ и силно навит наляво волан (примерно изтегляш се от кръстовище) се усещаше една вибрация в купето. Отдавах го на скъсаните тампони на носачите, но дори след смяната това не изчезна а само леко се приглуши. По принцип не е болка за умирачка, но гледам колицата да е в перфектно състояние та ми се ще да го отстраня. Едиствената възможност в този случай остава, поизпуснали тампони на двигателя и понеже съм чел че е има хора патили от кофти тампони, питам тези които имат представа и вече са сменяли да препоръчат най-добрите, а също и който има инфо за цена да казва.
Мерси предварително.
Пропуснах: S202, 2.2 diesel 1998
Ще ма прощаваш,брат за въпроса,ама на -1998г. как така са за смяна тампоните!?!..Мойте на двигателя са станали като карамфили,цъфнали са,ама отвсякъде(1980г.)ама още не пада мотора- дали да ги сменям вече,а..!?!..Мисля,че не трябва толкова да ги глезим тия коли...
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."
#5
Posted 03 April 2007 - 13:15
Ще ма прощаваш,брат за въпроса,ама на -1998г. как така са за смяна тампоните!?!..Мойте на двигателя са станали като карамфили,цъфнали са,ама отвсякъде(1980г.)ама още не пада мотора- дали да ги сменям вече,а..!?!..Мисля,че не трябва толкова да ги глезим тия коли...
Да де, последно не се знае дали действително са тампоните, така си мислех аз ама автомонтьорите май не споделят мнението ми. Какво ли може да бъде, проблема е описан по-горе ако някой има идея да казва. А здравината и качеството с което са правени колите през 1980 е в пъти по-голямо от това през 1998, това е доказано.
#6
Posted 03 April 2007 - 17:21
Сега малко ще карам наизуст без да знам дали въобще ще има смисъл в думите ми понеже не съм виждал кола като твойта с вдигнат капак,но ако има все пак погледни амортисьора на мотора дали не е от него проблема...
#7
Posted 06 April 2007 - 20:27
Според мен е тампон - поне при мен беше така при същите оплакваня.
#8
Posted 07 April 2007 - 01:08
Много Мерцедеси ревьт от тампони на мотора и то модели след 95 година като това вклучва и Ц класа,Е класа както и голямото прасенце.Не е странно кола 85 година да е сьс здрави тампони,а 98 да ги е прецакала вече.На едните това им е силна черта,на другите точно обратно.
.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users