Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Клекнала задница на ML320


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 encobenzo

encobenzo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML W164 280CDI

Публикувано 23 септември 2018 - 17:15

Здравейте. 

Днес гледах един ML320, но като отидох задницата му беше равномерно смъкната от двете страни. Това нормално ли е?

Като го запалих се вдигна. Натиснах му копчето за вдигане. После го спуснах и се спусна до нормално ниво, а не до нивото в което го заварих. Като го изгасих, не клекна поне докато  бях още там.
Кажете дали е нормално да е така или да продължавам да търся.


  • 0

#2 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 септември 2018 - 20:28

Продължавай да търсиш.


  • 2

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 септември 2018 - 21:35

Здравейте. 
Днес гледах един ML320, но като отидох задницата му беше равномерно смъкната от двете страни. Това нормално ли е?
Като го запалих се вдигна. Натиснах му копчето за вдигане. После го спуснах и се спусна до нормално ниво, а не до нивото в което го заварих. Като го изгасих, не клекна поне докато  бях още там.
Кажете дали е нормално да е така или да продължавам да търся.

Всичко е въпрос на пари и мерак за поправяне.Може компресора на еърматика да е за смяна или рециклиране 350/150 лв.Може и някой клапан да не държи.Докато си там няма да клекне.На другия ден обаче със сигурност,а ако стои по-дълго може да клекне целия.Като застуди,може и да не се вдигне...Всичко се прави.
  • 0

#4 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 890 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 24 септември 2018 - 08:39

Ако останалото е ОК , смъквай 800-1000 и взимай


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#5 encobenzo

encobenzo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML W164 280CDI

Публикувано 24 септември 2018 - 09:42

Благодаря ви

Възможно ли е да е бил оставен на спортен режим и изобщо кляка ли при такъв режим?

Няма да избързвам.

А има ли смисъл като се спра на нещо да го карам в Силвър Стар за преглед?


Този пост е редактиран от encobenzo: 24 септември 2018 - 09:48

  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 септември 2018 - 13:38

Благодаря ви
Възможно ли е да е бил оставен на спортен режим и изобщо кляка ли при такъв режим?
Няма да избързвам.
А има ли смисъл като се спра на нещо да го карам в Силвър Стар за преглед?

На първия въпрос НЕ
На втория ДА
  • 0

#7 encobenzo

encobenzo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML W164 280CDI

Публикувано 26 септември 2018 - 08:09

За да не пускам нова тема, ще продължа в тази.

Гледах друга и какво констатирах

1. Запали малко трудно и изпуши

2. при паленето всичко си светна както трябва и подгрева изгасна. След като запали подгрева се появи и след няколко секунди изгасна 

3. при форсиране на студен двигател подпушваше във високите обороти. 

Моля за мнения


  • 0

#8 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Публикувано 26 септември 2018 - 08:41

Свещи и евентуално релето за свещите.
  • 0

#9 encobenzo

encobenzo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML W164 280CDI

Публикувано 26 септември 2018 - 09:04

Свещи и евентуално релето за свещите.

Свещите ок. Не са болка, а релето тегаво ли е за смяна и намиране?


  • 0

#10 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 26 септември 2018 - 12:43

Не, лесно се сменя и намира. Май беше около 200лв ново.
  • 0

#11 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Публикувано 26 септември 2018 - 15:17

Също така лесно се поправя. Презапоява се и всичко е ОК.


  • 0

#12 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 септември 2018 - 17:08

Също така лесно се поправя. Презапоява се и всичко е ОК.

Кое се презапоява. Ако е от новите на BERU с технология ISS забрави да се поправя лесно.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни