Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с сондата в резервоара w203


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 miros_08

miros_08

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Габрово
  • Автомобил:
    w203 купе 2003г.

Публикувано 15 септември 2018 - 18:19

Здравейте,във резервоара сондата смучи въздух и не може да прехвърли гориво от едната половина във другата резервоара е разделен на две някой имал ли е този проблем да сподели какво трябва да се направи mercedes w203 2.2 cdi 143kc. 2003г. Спорт купе
  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 16 септември 2018 - 08:40

Това с двете половини на резервоара е проблем още при w202.
Напълни догоре и ако стане пак така като намалее горивото търси проблем по прехвърлящите маркучи.
  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 септември 2018 - 10:04

Много чест проблем при всички прехвърлящи резервоари.
Търси има много писано,вкл.със снимки.
Гният тръбите на сондите и пр.
Много работа е,но се сваля резервоара и се отваря.Поне при комбитата е така.Може при спорт купето да е по-лесно.
  • 0

#4 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 16 септември 2018 - 12:34

Вдигни задните седалки и махни кечето. Ще видиш два кръгли капака - от ляво и дясно. Развий болтовете на левия капак и го махни. Ще стигнеш до лявата половина на резервоара. Има една голяма пластмасова гайка, която трябва да развиеш. Има букса и два шлаух-а, които трябва да откачиш. Под гайката се намира нивомера за лявата половина и "системата" за прехвърляне в десния бак. "Системата", представлява тръба на Вентури. Не знам какво се износва и как, но идва момент, в който трябва да се смени с нова. Продава се комплект с нивомера. Сменяш я и си готов. Резервоар не се сваля.


  • 1

#5 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2379 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 16 септември 2018 - 14:43

Вдигни задните седалки и махни кечето. Ще видиш два кръгли капака - от ляво и дясно. Развий болтовете на левия капак и го махни. Ще стигнеш до лявата половина на резервоара. Има една голяма пластмасова гайка, която трябва да развиеш. Има букса и два шлаух-а, които трябва да откачиш. Под гайката се намира нивомера за лявата половина и "системата" за прехвърляне в десния бак. "Системата", представлява тръба на Вентури. Не знам какво се износва и как, но идва момент, в който трябва да се смени с нова. Продава се комплект с нивомера. Сменяш я и си готов. Резервоар не се сваля.


  • 2

#6 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:

Публикувано 17 септември 2018 - 12:16

Малко да ползвам на колегата темата.
Имам w203 200cdi facelift комби и имам следния проблем с резервоара:
При зареждане на бензиностанция пистолета изключва все едно е пълна през стотинки и не иска да поема гориво, дори с туба е трудно зареждането. Свалях гърловината и нищо, всичко изглежда наред, взех от кола донор, но все още не е монтирана за проба.
Като нодувъм маркучите не усещам запушвъния.
Всякакви мнения ще са ми от полза.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни