Проблем с сондата в резервоара w203
Started by miros_08, 15 Sep 2018 - 18:19:02
5 replies to this topic
#1
Posted 15 September 2018 - 18:19
Здравейте,във резервоара сондата смучи въздух и не може да прехвърли гориво от едната половина във другата резервоара е разделен на две някой имал ли е този проблем да сподели какво трябва да се направи mercedes w203 2.2 cdi 143kc. 2003г. Спорт купе
#2
Posted 16 September 2018 - 08:40
Това с двете половини на резервоара е проблем още при w202.
Напълни догоре и ако стане пак така като намалее горивото търси проблем по прехвърлящите маркучи.
Напълни догоре и ако стане пак така като намалее горивото търси проблем по прехвърлящите маркучи.
#3
Posted 16 September 2018 - 10:04
Много чест проблем при всички прехвърлящи резервоари.
Търси има много писано,вкл.със снимки.
Гният тръбите на сондите и пр.
Много работа е,но се сваля резервоара и се отваря.Поне при комбитата е така.Може при спорт купето да е по-лесно.
Търси има много писано,вкл.със снимки.
Гният тръбите на сондите и пр.
Много работа е,но се сваля резервоара и се отваря.Поне при комбитата е така.Може при спорт купето да е по-лесно.
#4
Posted 16 September 2018 - 12:34
Вдигни задните седалки и махни кечето. Ще видиш два кръгли капака - от ляво и дясно. Развий болтовете на левия капак и го махни. Ще стигнеш до лявата половина на резервоара. Има една голяма пластмасова гайка, която трябва да развиеш. Има букса и два шлаух-а, които трябва да откачиш. Под гайката се намира нивомера за лявата половина и "системата" за прехвърляне в десния бак. "Системата", представлява тръба на Вентури. Не знам какво се износва и как, но идва момент, в който трябва да се смени с нова. Продава се комплект с нивомера. Сменяш я и си готов. Резервоар не се сваля.
#5
Posted 16 September 2018 - 14:43
Вдигни задните седалки и махни кечето. Ще видиш два кръгли капака - от ляво и дясно. Развий болтовете на левия капак и го махни. Ще стигнеш до лявата половина на резервоара. Има една голяма пластмасова гайка, която трябва да развиеш. Има букса и два шлаух-а, които трябва да откачиш. Под гайката се намира нивомера за лявата половина и "системата" за прехвърляне в десния бак. "Системата", представлява тръба на Вентури. Не знам какво се износва и как, но идва момент, в който трябва да се смени с нова. Продава се комплект с нивомера. Сменяш я и си готов. Резервоар не се сваля.
#6
Posted 17 September 2018 - 12:16
Малко да ползвам на колегата темата.
Имам w203 200cdi facelift комби и имам следния проблем с резервоара:
При зареждане на бензиностанция пистолета изключва все едно е пълна през стотинки и не иска да поема гориво, дори с туба е трудно зареждането. Свалях гърловината и нищо, всичко изглежда наред, взех от кола донор, но все още не е монтирана за проба.
Като нодувъм маркучите не усещам запушвъния.
Всякакви мнения ще са ми от полза.
Имам w203 200cdi facelift комби и имам следния проблем с резервоара:
При зареждане на бензиностанция пистолета изключва все едно е пълна през стотинки и не иска да поема гориво, дори с туба е трудно зареждането. Свалях гърловината и нищо, всичко изглежда наред, взех от кола донор, но все още не е монтирана за проба.
Като нодувъм маркучите не усещам запушвъния.
Всякакви мнения ще са ми от полза.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users