Луфт в кормилната кутия
Започната от
Гост_СтефанГост_
, 05 мар 2006 - 10:01:49
9 мнения по тази тема
#1 Гост_СтефанГост_
Публикувано 05 март 2006 - 10:01
Уважаеми колеги,
Въпросът ми е:
Регулира ли се луфта на кормилната кутия на Мерцедес 124/200е/1998г.?
Проблемът са проявява при скорости над 150км/ч. Колата е на 243 х.км и е нормално да има някакво износване. По схемите с които разполагам, не мога да открия болт за регулиране на луфта.
(Пиша повторно, тъй като не мога да се оправя със организацията на сайта. Дори не мога да намеря къде е отишло предходното ми запитване. )
Въпросът ми е:
Регулира ли се луфта на кормилната кутия на Мерцедес 124/200е/1998г.?
Проблемът са проявява при скорости над 150км/ч. Колата е на 243 х.км и е нормално да има някакво износване. По схемите с които разполагам, не мога да открия болт за регулиране на луфта.
(Пиша повторно, тъй като не мога да се оправя със организацията на сайта. Дори не мога да намеря къде е отишло предходното ми запитване. )
#2 Гост_СтефанГост_
Публикувано 05 март 2006 - 10:44
Годината е 1988.
#3
Публикувано 05 март 2006 - 12:29
Преместена тема от раздел Тунинг.Годината е 1988.
По принцип се регулира, но не е препоръчетелно да се пипа от не специлист, защото ако я пренатегне живота и се съкращава неимоверно А и луфта ако го има то той не би се появил чак при 150 км/ч .Лично мнение
Този пост е редактиран от ALEXONE™: 05 март 2006 - 12:35
#4 Гост_СтефанГост_
Публикувано 05 март 2006 - 13:49
Работата е там, че до 150км/ч нямам проблеми. Миналата година на магистрала Тракия ме спряха КАТ. Изразих съжалевие, че не съм видял знака, заради който ме спират. Показаха ми радара - 148 км/ч. Въобще не бях усетил, че се движа с такава скорост. Вчера излязох на магистралата и реших да покарам малко по-бързо. След 180 км/ч. имах чувството, че колата се мята твърде рязко в ляво и дясно. Даже свалих подлакътника за да имам опора за ръцете. На всичкото отгоре, имаше един с джип, който не можах да настигна. Не мога да си представя, че и той се е чувствал неудобно. Взможна причина е, че сега съм със зимни гуми, които са по-шумни и ако не се лъжа са до 190 км/ч.
Дълги години карах мотоциклет и мигновенната реакция на комилото като че ли е по-добра при висока скорост. Дразни ме факат, че се чувствам неуверен точно в Мерцедес. Инак въобще нямам намерение да карам бързо. Само искам да знам, дали колата е наред.
Дълги години карах мотоциклет и мигновенната реакция на комилото като че ли е по-добра при висока скорост. Дразни ме факат, че се чувствам неуверен точно в Мерцедес. Инак въобще нямам намерение да карам бързо. Само искам да знам, дали колата е наред.
#5
Публикувано 05 март 2006 - 16:57
Това което описваш не е от секторната кутия.Ако има луфт то той би се проявил в покой. Така се и проверява като на място разклашташ волана в ляво и дясно,като не трябва да има луфт или тракане.Възможно е да са гумите както спомена или нещо по кормилната уредба,накрайник или щанги.Най добре е да се прегледа на крик.И както си описал от миналата година до сега колата проверявана ли е?
#6
Публикувано 05 март 2006 - 20:41
значи и аз имам луфт в кормирната кутия, като забелязах че при висока скорост при маневри е добре да се има в предвид този луфт,но не пречи.Освен това на кормилната щанга има и амортисиор, които има за цел да намалява вибрациите и колебанията по кормилната уредба, предизвикани от неравности по пътя.
Относно питането:
1 спресиса те от КАТ, не защото не си видял знак, а не си прочел в правилника, че максималната скорост по магистрала в БГ е 130км/ч и няма неограничена скорост по пътища за обществено ползване.
2.Настилката и гумите оказват голямо влияние в/у поведението на автомобила.
3.Какъв беше джипа, който не си стигнал-има джипове, които се движат с 200 и са по комфортни от кола,дори и Мерцедес.
Относно питането:
1 спресиса те от КАТ, не защото не си видял знак, а не си прочел в правилника, че максималната скорост по магистрала в БГ е 130км/ч и няма неограничена скорост по пътища за обществено ползване.
2.Настилката и гумите оказват голямо влияние в/у поведението на автомобила.
3.Какъв беше джипа, който не си стигнал-има джипове, които се движат с 200 и са по комфортни от кола,дори и Мерцедес.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#7 Гост_СтефанГост_
Публикувано 11 март 2006 - 13:31
Скапа се вентилатора на процесора и докато ми остане време да го ремонтирам, не съм влизал тук. За това забавих отговора си.
Не съм забравил за ограниченията в скоростта, но просто не се усещаше и, че карам с 150 км.
Джипа не можах да го идентифицирам отзад. Просто голям и мръсен.
Що се отнася до лошото управление - ходих в магазина от където купих гумите. Оказа се, че са до 190 км/ч. Вероятно нямат запас и след 190 км/ч се разпадат или колата излита. Това са просто зимни гуми и не са за бързо каране. Ще карам бавно с тях. Сега ще купувам летни гуми, лошото е че ще трябва да се бръкна между 600 и 1000лв. Предишните бяха Мишелин.
Колкото до луфта във волана, на място не ми изглежда голям, но все пак ще ида на сервиз.
Не съм забравил за ограниченията в скоростта, но просто не се усещаше и, че карам с 150 км.
Джипа не можах да го идентифицирам отзад. Просто голям и мръсен.
Що се отнася до лошото управление - ходих в магазина от където купих гумите. Оказа се, че са до 190 км/ч. Вероятно нямат запас и след 190 км/ч се разпадат или колата излита. Това са просто зимни гуми и не са за бързо каране. Ще карам бавно с тях. Сега ще купувам летни гуми, лошото е че ще трябва да се бръкна между 600 и 1000лв. Предишните бяха Мишелин.
Колкото до луфта във волана, на място не ми изглежда голям, но все пак ще ида на сервиз.
#8
Публикувано 24 октомври 2006 - 21:40
от гумите е това..... аз си мислех че имам луфт и след 150 км, колата започваше да танцува..... Преди две седмици сложих зимни гуми и колата заспа... Сега и над 150 волана се държи леко и колата на мърда.... Хм.. нямал съм такъв проблем с автомобили с предно......
#9
Публикувано 24 октомври 2006 - 23:24
Погледни в какво състояние са тампоните на задния мост ! Става въпрос за тампоните между моста и купето - големите .
#10
Публикувано 24 октомври 2006 - 23:52
не пипай винта за натягане. ще сменяш после и серво помпа
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни