Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Лампа за подгряване на дизелW211


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 Avantgarde

Avantgarde

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 454 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 30 март 2007 - 17:34

Колата е W211 220 CDI от скоро като я запаля студена остава да свети лампата за подгрева и пали малко по-трудно отколкото преди да се появи този проблем след като я покарам малко и после я изгася и запаля всичко е нормално проверихме свещите не е от тях всички работят нормално от някакво реле или какво може да е някой да има представа?
  • 0
W211-Avantgarde

#2 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 30 март 2007 - 17:41

Кой и как точно провери свещите?Може и от релето да е,и от предпазител да е...!На мойта/която е по-дърт модел/,като го направи този номер и аз си мерих свещите/уж!/ и нищо!Отворих релето,мерих,чистих...оказаха се две свещи изгорели!Май трябва да се разкачи всичко преди да се измерят свещите!А и не знам има ли начин изгоряла свещ да укъси така,че да подлъже,че е изправна...?
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#3 psychopath

psychopath

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 124 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W202 C250 TD 20V 150h.p Seat Ibiza 1.9 TDI 131 h.p 03' 6 speed

Публикувано 30 март 2007 - 20:53

Здравейте:)Незнам дали помните моя случай относно свещите,оказа се изгоряла свещ на 1-ия цилиндър и то не напълно изгоряла,а пак си грее(затопля се леко),но не става червена и като ми ги замерваха казаха,че са ОК и оттам направо ме вкараха в чудеса :slap: Така,че най-добре е да се замери с омметъра или една по една с кабел,но мисля за два възможни проблема 1.Свещ,2.Реле за подгрев.Колега като оправиш проблема пиши да видим от какво е излязло :) и евентуално при кои майстори си отишъл.Успех!
  • 0
Публикувано изображение

#4 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 31 март 2007 - 02:26

Пичове, не ми се е налагало да меря свещи, обаче предвид че съм жичкаджия мога да твърдя че трябва да се мерят на ТОК.
Съпротивлението е прекалено малко да се хване на ом-метър, особено с уредите за 10-15 лева.
Всяка свещ се откача, включва се един ампер-метър за около 20А ток между кабела и свеща и се мери тока.
Която дава отклонения или не отчита ток при подгрев - за смяна.
  • 0

879897.png


#5 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 31 март 2007 - 08:24

Всяка свещ се откача, включва се един ампер-метър за около 20А ток между кабела и свеща и се мери

Съгласен съм с теб,но не всеки има в къщи 20А ампермер.В интерес на истината и с тези "глупавите" мултицети от 4-5 лева става да се замери съпротивлението и да се оппредели дали е там проблема.
Но тук работата е малко по-особенна...Колата е W211 и има една камара електроника която не се знае как точно се е "смахнала"...
Но както ти казаха колегите,проблемите са най-често в свещите.Ако дори една от тях не работи коректно,цялата "магия" на тема подгряване започва да дава странни задачки за мислене.
На първо време може да пробваш начина за проверка на свещите с един кабел от + на акумулатора,като преди това си свалил кабела на свещта,подаваш директно + на свещта и трябва да ти прехвърчат искри.Ако няма искри,то ток не минава следователно свещта е неизправна.
Потърси темата на колегата Психопат и виж там е доста добре обяснено с проблемите за подгряване и изгорелите свещи...
Подобни проблеми:
Ето ЦЪК
  • 0

#6 psychopath

psychopath

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 124 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W202 C250 TD 20V 150h.p Seat Ibiza 1.9 TDI 131 h.p 03' 6 speed

Публикувано 31 март 2007 - 09:01

ТУК е въпросната тема:)
  • 0
Публикувано изображение

#7 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 31 март 2007 - 09:16

ТУК е въпросната тема :)

Tам е ама не точно...Оправи линка :dontknow:
  • 0

#8 Avantgarde

Avantgarde

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 454 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 31 март 2007 - 12:38

Благодаря на всички които се отзоваха на темата . Та отидох при един мой майстор който поправя по стари коли, но свещите са си свещи при всички коли ии махнахме всички свещи и ги закачихме към един акомулатор една по една всички работят перфектно ии в понеделник ще ходя в сервиз да я закачат на компютъра да си каже какво иска :) още веднъж благодаря
  • 0
W211-Avantgarde

#9 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 април 2007 - 21:25

и кво сатана в крайна сметка???че ми е интересно :D
  • 0

#10 psychopath

psychopath

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 124 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W202 C250 TD 20V 150h.p Seat Ibiza 1.9 TDI 131 h.p 03' 6 speed

Публикувано 08 април 2007 - 23:27

И кои са майсторите :rolleyes:
  • 0
Публикувано изображение

#11 Avantgarde

Avantgarde

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 454 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 01 януари 2008 - 21:29

След доста доста време пиша, но чак сега се сетих да кажа какво беше решението :) релето беше проблема. Майсторът ми му направи някаква интервенция като каза ако не стане така ново та не знам кво му е правил но сега нямам проблем доста месеци :)
  • 0
W211-Avantgarde




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни