
Лампа за подгряване на дизелW211
Started by Avantgarde, 30 Mar 2007 - 17:34:56
10 replies to this topic
#1
Posted 30 March 2007 - 17:34
Колата е W211 220 CDI от скоро като я запаля студена остава да свети лампата за подгрева и пали малко по-трудно отколкото преди да се появи този проблем след като я покарам малко и после я изгася и запаля всичко е нормално проверихме свещите не е от тях всички работят нормално от някакво реле или какво може да е някой да има представа?
W211-Avantgarde
#2
Posted 30 March 2007 - 17:41
Кой и как точно провери свещите?Може и от релето да е,и от предпазител да е...!На мойта/която е по-дърт модел/,като го направи този номер и аз си мерих свещите/уж!/ и нищо!Отворих релето,мерих,чистих...оказаха се две свещи изгорели!Май трябва да се разкачи всичко преди да се измерят свещите!А и не знам има ли начин изгоряла свещ да укъси така,че да подлъже,че е изправна...?
#3
Posted 30 March 2007 - 20:53
Здравейте
Незнам дали помните моя случай относно свещите,оказа се изгоряла свещ на 1-ия цилиндър и то не напълно изгоряла,а пак си грее(затопля се леко),но не става червена и като ми ги замерваха казаха,че са ОК и оттам направо ме вкараха в чудеса
Така,че най-добре е да се замери с омметъра или една по една с кабел,но мисля за два възможни проблема 1.Свещ,2.Реле за подгрев.Колега като оправиш проблема пиши да видим от какво е излязло
и евентуално при кои майстори си отишъл.Успех!




#4
Posted 31 March 2007 - 02:26
Пичове, не ми се е налагало да меря свещи, обаче предвид че съм жичкаджия мога да твърдя че трябва да се мерят на ТОК.
Съпротивлението е прекалено малко да се хване на ом-метър, особено с уредите за 10-15 лева.
Всяка свещ се откача, включва се един ампер-метър за около 20А ток между кабела и свеща и се мери тока.
Която дава отклонения или не отчита ток при подгрев - за смяна.
Съпротивлението е прекалено малко да се хване на ом-метър, особено с уредите за 10-15 лева.
Всяка свещ се откача, включва се един ампер-метър за около 20А ток между кабела и свеща и се мери тока.
Която дава отклонения или не отчита ток при подгрев - за смяна.
#5
Posted 31 March 2007 - 08:24
Съгласен съм с теб,но не всеки има в къщи 20А ампермер.В интерес на истината и с тези "глупавите" мултицети от 4-5 лева става да се замери съпротивлението и да се оппредели дали е там проблема.Всяка свещ се откача, включва се един ампер-метър за около 20А ток между кабела и свеща и се мери
Но тук работата е малко по-особенна...Колата е W211 и има една камара електроника която не се знае как точно се е "смахнала"...
Но както ти казаха колегите,проблемите са най-често в свещите.Ако дори една от тях не работи коректно,цялата "магия" на тема подгряване започва да дава странни задачки за мислене.
На първо време може да пробваш начина за проверка на свещите с един кабел от + на акумулатора,като преди това си свалил кабела на свещта,подаваш директно + на свещта и трябва да ти прехвърчат искри.Ако няма искри,то ток не минава следователно свещта е неизправна.
Потърси темата на колегата Психопат и виж там е доста добре обяснено с проблемите за подгряване и изгорелите свещи...
Подобни проблеми:
Ето ЦЪК
#8
Posted 31 March 2007 - 12:38
Благодаря на всички които се отзоваха на темата . Та отидох при един мой майстор който поправя по стари коли, но свещите са си свещи при всички коли ии махнахме всички свещи и ги закачихме към един акомулатор една по една всички работят перфектно ии в понеделник ще ходя в сервиз да я закачат на компютъра да си каже какво иска
още веднъж благодаря

W211-Avantgarde
#9
Posted 02 April 2007 - 21:25
и кво сатана в крайна сметка???че ми е интересно

#10
Posted 08 April 2007 - 23:27
И кои са майсторите


#11
Posted 01 January 2008 - 21:29
След доста доста време пиша, но чак сега се сетих да кажа какво беше решението
релето беше проблема. Майсторът ми му направи някаква интервенция като каза ако не стане така ново та не знам кво му е правил но сега нямам проблем доста месеци


W211-Avantgarde
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users