Най-добре при дилъра (Силвър стар) - тъкмо ще проверят и сервизната история. Интересно е защо са сменяни дюзите, ако километрите са реални.
Избор на W212 E350Мнения, препоръки, съвети
Започната от vstt, 15 авг 2018 - 07:55:55
51 мнения по тази тема
#16
Публикувано 26 септември 2018 - 10:00
#17
Публикувано 26 септември 2018 - 10:17
Благодаря за бързият отговор колега.
КМ, естествено, не са реални
#18
Публикувано 26 септември 2018 - 14:35
Ако те кефи, караш я в СС, ще ти кажат кога за поселдно е била в оторизиран сервиз и на колко км.
От там насетне си ти, плащаш и се стягаш да ремонтираш като излезе нещо.
Аз също от няколко месеца си мисля за 212ка. Никога не ми е била на сърцето като модел, но...
Та аз гледам 2012-2013 200 компресор на метан. Причината е, че от тези години няма друг бензинов вариант без директно впръскване и със 5 степенния автомат.
... а и на 200м от вкъщи има метан.
С този мотор, автомобилите които не са били таксита са рядкост
Дизел категорично не искам, освен че данъка му ще е голям, скоро няма да могат да стигам до работа с него.
#19
Публикувано 26 септември 2018 - 15:20
Благодаря за бързият отговор колега.
КМ, естествено, не са реални
Колата ми изглежда постна и на доста повече км, но за тези пари толкова
#20
Публикувано 26 септември 2018 - 18:31
Това ми се струва прекалено евтино за такъв автомобил.Здравейте Колеги,
Извинявам се че ще използвам темата на колегата, но съм пред същата "дилема".
Оглеждам се за нов семеен автомобил, и попаднах на следната обява:
https://www.mobile.b...533648809679446/ VIN - WDD2120891A233544
Видях я вчера колата, покарах я малко градско.
Въпросите са ми, къде може да се погледне колата от до. Как ви се струва на вас "стари кучета" и като цяло за някой друг съвет за начинаещ колега, идващ от баварската конкуренция
Sent from my iPhone using Tapatalk
#21
Публикувано 25 май 2019 - 16:35
Повдигам темата тук. Тъй като не ми одобряват темата , ще ползвам тази. Харесах си в212 е350 265к.с. Интересува ме качеството на мотор, скорости и 4matic? Какви са проблемите при автомобил около 200 Хил. Км.? Освен в СС, Къде може да се провери от до. Главно се притеснявам от кутията и въздуха. Благодаря предварително
#22
Публикувано 25 май 2019 - 16:39
Ако колата е поддържана и под 300 хил ти трябва само основен преглед и проверка на сходимоста ( тоест реглаж преден и заден мост ) Ако влезне в норми... колата е чук, мотора здрав, форматика безпроблемен с нормални обслужвания виж дпф как е , моя е на 210 хил и е запълнен на 0,5% ASH. Ако е над 2-3 процента значи е доста над 200хил УспехПовдигам темата тук. Тъй като не ми одобряват темата , ще ползвам тази. Харесах си в212 е350 265к.с. Интересува ме качеството на мотор, скорости и 4matic? Какви са проблемите при автомобил около 200 Хил. Км.? Освен в СС, Къде може да се провери от до. Главно се притеснявам от кутията и въздуха. Благодаря предварително
Officeservices.bg
#23
Публикувано 25 май 2019 - 17:00
Благодаря за бързия отговор. Забравих да спомена, че колата е и с въздушно окачване. Има режим комфорт и спорт, както и някакън еко режим, което не ми е ясно.
#24
Публикувано 25 май 2019 - 17:36
Благодаря за бързия отговор. Забравих да спомена, че колата е и с въздушно окачване. Има режим комфорт и спорт, както и някакън еко режим, което не ми е ясно.
Като я купиш ще му мислиш. Има теми за всичко
Officeservices.bg
#25
Публикувано 25 май 2019 - 18:19
Проблемна ли е кутията като цяло ? Къде ми препоръчвате обслужване на двигател, кутия и раздатка ?
#26
Публикувано 25 май 2019 - 18:21
Ти я купи пък после ще те пратя на майстор кутията е перфектна, ако е смяняно масло на 50 хил интервал кой да знае...
Officeservices.bg
Officeservices.bg
#27
Публикувано 26 май 2019 - 01:17
А коя е въпросната кола на 200к, линк към обява?
#28
Публикувано 26 май 2019 - 05:59
На 350 дизел с въздушното окачване и двойното предаване, поне двата предни амортисьора бъди готов да сменяш, по над 2500 лв броя
иначе като комбинация мотор,кутия,задвижване и окачване си е ОК, ама си тежи отпред и в комбинация с родните пътища, първи се предават амортисьорите
иначе като комбинация мотор,кутия,задвижване и окачване си е ОК, ама си тежи отпред и в комбинация с родните пътища, първи се предават амортисьорите
#29
Публикувано 26 май 2019 - 08:32
Ето го автомобилът: https://www.mobile.b...88&slink=b1nzqo
Тези май са амортисьор и възглавница в едно. Не се ли рециклират на по-ниски цени?
Тези май са амортисьор и възглавница в едно. Не се ли рециклират на по-ниски цени?
#30
Публикувано 26 май 2019 - 08:37
Спокойно, тоя не е 4матик ))Ето го автомобилът: https://www.mobile.b...88&slink=b1nzqo
Тези май са амортисьор и възглавница в едно. Не се ли рециклират на по-ниски цени?
А иначе за едни 3-4 хил отгоре мога да се разделя с моя... е в пъти повече екстри и определено истински 4матик. Макар че не съм го пускал на табела още.
Officeservices.bg
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни