Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Избор на W212 E350Мнения, препоръки, съвети


  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#46 Lopols

Lopols

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:Е350 W212 M276
  • Автомобил:
    Е350 W212 M276

Posted 11 June 2019 - 17:37

Сега съм свикнал с динамичните седалки и с 4х4 на моя + дистроника и е много приятно. Та тези 3 неща са ми много важни, но колкото повече толкова по-добре.  Аирматика също е помагал като съм ходил на разни планински дестинации и язовири. 

 

 

+1 по въпроса за AirMatica - много хора го отбягват, най-вече заради легендите че се чупи и е скъп, да ама не е, много зависи винаги - но екстрата като комфорт е ненадмината, и си заслужава парите... 


  • 0

#47 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
Garage View Garage

Posted 12 June 2019 - 07:49

Ами за всеки скъп е различно понятие. Но на мен за първата година и половина с колата ми се случи 4 възглавници и компресор. Изразено в лева 1500. Отделно сменях разни скоби по връзките, че издишаше и сега 4-5-6 дни като не е палена си седи горе.


  • 1

#48 Lopols

Lopols

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:Е350 W212 M276
  • Автомобил:
    Е350 W212 M276

Posted 05 July 2019 - 19:16

Напълно съм съгласен, но когато платиш за обикновено окачване 1800лв в сервиз /оригинални части+труд/ за къде по проста кола от Е класа, тези който ти си дал не изглеждат толкова много. Виждам че си с 211 - и извън темата, но няма ли доста разлики с въздушното на 212?


  • 0

#49 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
Garage View Garage

Posted 05 July 2019 - 20:19

Точно затова съм писал, че скъпо е различно понятие за всеки.
Ами разликите не са фрапантни в ценово изражение. На 212 е малко по-скъп рециклажа на предните, компресорите са почти еднакви. 

 

Но като цяло няма някакви фрапантни, генерални разлики. То и няма как да има, динамично въздушно окачване взимащо данни от разни сензори за ниво, скорост и т.н. Не казвам че е просто като система, но не виждам какво толкова може да бъде променено в 2та модела.


  • 0

#50 GOGO76

GOGO76

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Posts:

Posted 05 August 2019 - 02:18

Здравейте, може ли някакво мнение за 200 CGI мотора?


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#51 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 05 August 2019 - 11:45

В коя кола 200CGI?

CGI е обозначението за директно впръскване (Charged Gasoline Injection).

DE18ML е с компресор, DE18LA е с турбо.

 

Малки и пъргави бензинови - турбо мотори. Все още се движат по пътищата, колко да са зле. 

Всичко ще зависи от това колко амортизиран ще намериш.

Веригите се сменят задължително при покупката.

 

Има колеги с W212 и такива мотори, потърси постовете на колегата Praetorian.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#52 radi615

radi615

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W212 E350 4 Matic

Posted 29 September 2024 - 11:26

Вие се возите без пари явно.... борда при мен е с +1 . Реалноста е това. Винаги зареждам до горе95ab7b15817473ff38ea4255adcb479b.png


Sent from my iPhone using Tapatalk



А това приложение ли в как мога да направя и аз така да следя горивото.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users