Здравейте!
Собственик съм на А3 , която я карам вече 7-8 години и дойде времето да преминавам към друга марка автомобили. Мой приятели , които са собственици на различни мерцедеси казват ,че на друг автомобил не биха се качили и аз го реших да пробвам. За съжаление нямам никакви наблюдения и до скоро не се бях интересувал грам от двигатели , скорости ,части и т.н , но затова се надявам вие да ми помогнете.. Мерцедесът , който искам да си купя искам да бъде бензинов и да има газ или да му сложа газ.. Минимумът за кончетата ,които трябва да има да са поне 170. Другото условие ,което ми се иска да е след 2007 година. Също така държа да не е комби. Най-много ми харесвa c200 kompressor ,но това е на външен вид ... Искам колата да бъде здрава , със здрав двигател и скорости .Бюджетът ми е 20 000 . Моля да ме насочите .
Помощ при избора на мерцедес
Започната от slavista, 07 авг 2018 - 16:02:56
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 август 2018 - 16:02
#2
Публикувано 08 август 2018 - 07:35
От представителство в Германия(с доставката ще ти стъпи на бюджета, само конете са с 14 по-малко от желаните):
https://www.mercedes...cc30b2b270c7189
Ето и една автомат, но няма и подгрев на седалките дори:
https://www.mercedes...5908ad78d7786bb
А тази е по-стара, но на по-малко километри и с парктроник:
https://www.mercedes...43e005e91479d28
#3
Публикувано 08 август 2018 - 13:45
Благодаря много за линковете !
Как стоят нещата с поръчката за България ? Специално за този модел C180 може ли да ми кажете дали търпи газ ,,колко масло събира , здрав ли е ? Окачването на автомобила дали е здраво ? Само с ОЕМ части ли трябва да се обслужва .
#4
Публикувано 08 август 2018 - 16:55
Здравей. Както ще забележиш в схемата долу според годините на производство има различни разновидности на ц180 и ц200. Макар и всички да са М271 мотор, те имат доста разлики. Тези, които съдържат DE в кода на мотора са с директно впръскване и турбо и са ужасно сложни, да не кажа невъзможни на газ. Дори да станат, колата пак гори 10-20% бензин и уредбата ще е скъпа, безсмислена и т.н.
От друга страна първите 180 и 200, които имат KE в кода на мотора са без директно впръскване и са подходящи за газ. Аз като ползвател на М272 на газ, който е много подобен в технически аспект на М271, макар и шестак, мога смело да ти кажа, че няма никаква драма с газта.
По отношение на другата поддръжка - не е задължително да са оригинални части, но все пак да са хубави. Например за окачване бих купил само ТРВ или Лемфьордер, за масло само Мерцедес или Мотул и т.н. Разбира се всеки има виждания и предпочитания, но като цяло трябва да се пазаруват продукти висок клас. Масло по спомен събира около 5.5л - ако бъркам, моля някой да ме поправи (жената кара 180компресор с М271 мотор, ама не помня колко масло купувах последния път). Окачването е здраво. Мисля, че всички це класи до 2011та с 4цилиндров бензин излизат с 5г троник скоростна кутия, която е достатъчно здрава, така че не я мисли. Сменяш масло, филтър и гарнитура и караш.
C 180 KOMPRESSOR 2007 – 2008 1,796 cc (110 cu in) 16V I4 supercharged (M 271 KE 18 ML red.) 156 PS (115 kW; 154 hp)@5200, 230 N⋅m (170 lb⋅ft)@2500–4200
C 180 KOMPRESSOR 2008 – 2009 1,597 cc (97 cu in) 16V I4 supercharged (M 271 KE 16 ML red.) 156 PS (115 kW; 154 hp)@5200, 230 N⋅m (170 lb⋅ft)@3000–4500
C 180 KOMPRESSOR BlueEFFICIENCY 2008 – 2010 1,597 cc (97 cu in) 16V I4 supercharged (M 271 KE 16 ML red.) 156 PS (115 kW; 154 hp)@5200, 230 N⋅m (170 lb⋅ft)@3000–4500
C 180 CGI BlueEFFICIENCY 2010 – 2012 1,796 cc (110 cu in) 16V I4 turbo (M 271 DE 18 AL red.) 156 PS (115 kW; 154 hp)@5000, 250 N⋅m (184 lb⋅ft)@1600–4200
C 180 BlueEFFICIENCY 2012 – 2015 1,595 cc (97 cu in) 16V I4 turbo (M 274 DE 16 AL) 156 PS (115 kW; 154 hp)@5300, 250 N⋅m (184 lb⋅ft)@1250–4000
C 200 KOMPRESSOR 2007 – 2010 1,796 cc (110 cu in) 16V I4 supercharged (M 271 KE 18 ML) 184 PS (135 kW; 181 hp)@5500, 250 N⋅m (184 lb⋅ft)@2800–5000
C 200 CGI BlueEFFICIENCY 2010 – 2015 1,796 cc (110 cu in) 16V I4 turbo (M 271 DE 18 AL) 184 PS (135 kW; 181 hp)@5250, 270 N⋅m (199 lb⋅ft)@1800–4600
Този пост е редактиран от lybrator: 08 август 2018 - 16:56
#5
Публикувано 09 август 2018 - 12:30
Ето и една Е-класа направо с газ (Е200NGT - 2007г, 143хил.км, 184к.с., 8.480,00 €) от представителството в Германия:
https://www.mercedes...74f4b9188fd95d6
#6
Публикувано 23 август 2018 - 10:24
Здравейте,
а тези 28коня разлика и 20N-m между C180 и C200 усещат ли се реално? Може би, ако C200 е с ръчни скорости и седан, а C180 е комби и автоматик би се усетило.
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#7
Публикувано 23 август 2018 - 11:43
На тези малки двигатели 28 к.с.са голяма разлика.
#8
Публикувано 23 август 2018 - 15:50
Сега поглеждайки в един бг сайт, изразено с цифри от 0-100км.ч: Около 1.1-1.3 сек. от едната крайност до другата е разликата Не е малко, да.
Странното е, че C230 съвсем с малко: -0.2 сек от най-бързия вариант при Ц200. Звукът от 6-така усеща ли се вече или по-скоро трябва да се отиде на 280
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#9
Публикувано 10 септември 2018 - 14:09
Здравейте:
Простете за баналния въпрос .
От доста време искам да си купя Е-class от 2004г до 2009г.
Предпочитам да е дизел и да е комби но и на седан съм съгласен .
Та на въпроса ...
Кой мотор е за предпочитане и какво да гледам ?
Има ли начин как да разбера на колко километра е колата реални и дали е била такси преди да дойде тук ?
Благодаря на всички .
Простете за баналния въпрос .
От доста време искам да си купя Е-class от 2004г до 2009г.
Предпочитам да е дизел и да е комби но и на седан съм съгласен .
Та на въпроса ...
Кой мотор е за предпочитане и какво да гледам ?
Има ли начин как да разбера на колко километра е колата реални и дали е била такси преди да дойде тук ?
Благодаря на всички .
Този пост е редактиран от bat.zdravo: 10 септември 2018 - 14:11
#10
Публикувано 29 септември 2018 - 21:43
Скачай на 2007+, проверка със Стар и си в играта. Води си някой който разбира...иначе няма много какво да се види. Въпроса ти е доста отворен, успех.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни