Син пушек / Троен разход на гориво E320
Започната от Bigsmoke, 07 авг 2018 - 00:51:26
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 август 2018 - 00:51
Здравейте благодаря предварително за отзовалите се. Ако някой познава или знае човек или сервиз които разбират много от мерцедеси нека сподели контакти че ми писна...
Проблема може да се види тук
(Ако има проблем с клипа кажете)
Мотора е v6 224.
Не е масло а е неизгоряла нафта. Колата пълни маслото с гориво и мирише ужасно, гори 15/16 а нормалният е 7-9-10 на 100. (Прилича все едно е в регенерация).
София- велико търново и обратно 120лв за гориво което е почти 1 резервоар и не ми стигна
След като светне резервата разхода се нормализира и колата спира да пуши веднага.
Като грешки в CDI модула няма нищо.
Благодаря
Проблема може да се види тук
(Ако има проблем с клипа кажете)
Мотора е v6 224.
Не е масло а е неизгоряла нафта. Колата пълни маслото с гориво и мирише ужасно, гори 15/16 а нормалният е 7-9-10 на 100. (Прилича все едно е в регенерация).
София- велико търново и обратно 120лв за гориво което е почти 1 резервоар и не ми стигна
След като светне резервата разхода се нормализира и колата спира да пуши веднага.
Като грешки в CDI модула няма нищо.
Благодаря
#2
Публикувано 07 август 2018 - 12:02
Отиди в кв. Овча Купел в делничен ден, ул Боряна 58А и търси Мариян. Ще я оправи, ама с тоя син пушек си ебало майката и си приготви пачка.
#3
Публикувано 07 август 2018 - 12:57
Здравейте благодаря предварително за отзовалите се. ...Благодаря
Ама той е умрял бе.
Няма какво да го мислиш, караш и хвърляш, ово е стандарт.
Продавай този Мерцедес и при купуването на следващият бъди по внимателен.
#4
Публикувано 07 август 2018 - 15:57
Що бе!?Може само ГНП-то да е прецакано.
Нормално е като не изгаря нафтата да пълни цилиндрите и да влиза в маслото.
Има части втори шанс бол.
Нормално е като не изгаря нафтата да пълни цилиндрите и да влиза в маслото.
Има части втори шанс бол.
#5
Публикувано 07 август 2018 - 17:06
Може много неща, но моторчето май ще се отваря
#6
Публикувано 07 август 2018 - 17:59
А да ли не е избушен дпф-а и действително влиза в регенерация,а той да не е забранен софтуерно и от там да става така.
#7
Публикувано 07 август 2018 - 18:13
Та даже с нянолко натискания на клавиатурата и в една фирма за ремап са си го обяснили.
Освен физически, филтъра трябва да се премахне и софтуерно от управляващия блок на двигателя. Това е изключително важно, тъй като ако не се направи, автомобила остава в авариен режим, или продължава да прави регенерационни цикли, което вдига разхода на гориво и скъсява живота на двигателя. Освен това при някои автомобили, може да се получи разреждане на маслото с дизелово гориво, което не е успяло изпяло да изгори.
Освен физически, филтъра трябва да се премахне и софтуерно от управляващия блок на двигателя. Това е изключително важно, тъй като ако не се направи, автомобила остава в авариен режим, или продължава да прави регенерационни цикли, което вдига разхода на гориво и скъсява живота на двигателя. Освен това при някои автомобили, може да се получи разреждане на маслото с дизелово гориво, което не е успяло изпяло да изгори.
#8
Публикувано 07 август 2018 - 22:17
Колата беше без дпф и катализатор и със софтуерно спряни такива. В момента всичко е сложено както си е оригинално с ново ЕКУ не докосвано, в смисъл без софтуерни намеси.
Днес стигнах до някакъв напредък. Свалих катализатора(беше уж рециклиран преди време) и установих че питата мърда(толкова и квалитетното са я направили ) и втория датчик които влиза по средата вероятно се "долепя" до питата и започва да дава грешна информация... вероятно да пуска повече нафта, при което започва да гори двойно и част от нея влиза в маслото. Поправите ме ако грешка но мисля че двата датчика на този мотор са O2 и температурен и функцията им е да определя количеството въздух/гориво.
При което махнах датчика(Не да го изключвам) просто го извадих от катализатор и колата спря да пуши...
Ще видя какво ще направя...
Колега ти ако дойдеш да гледаш такава кола ще я купиш ли с тази пушилка ?
В българия при горе долу среден проблем всеки гледа да се отърве и някой друг да си купи главата както при мен се случи...
Днес стигнах до някакъв напредък. Свалих катализатора(беше уж рециклиран преди време) и установих че питата мърда(толкова и квалитетното са я направили ) и втория датчик които влиза по средата вероятно се "долепя" до питата и започва да дава грешна информация... вероятно да пуска повече нафта, при което започва да гори двойно и част от нея влиза в маслото. Поправите ме ако грешка но мисля че двата датчика на този мотор са O2 и температурен и функцията им е да определя количеството въздух/гориво.
При което махнах датчика(Не да го изключвам) просто го извадих от катализатор и колата спря да пуши...
Ще видя какво ще направя...
Колега ти ако дойдеш да гледаш такава кола ще я купиш ли с тази пушилка ?
В българия при горе долу среден проблем всеки гледа да се отърве и някой друг да си купи главата както при мен се случи...
#9
Публикувано 07 август 2018 - 23:01
Испански номер.
Нов внос?
#10
Публикувано 08 август 2018 - 07:17
Как и къде е бил рециклиран катализатора?За първи път чувам.Да не би да е бил мит или чистен по някаква извънземна технология?
Напълно е възможно от там да идва проблема.
Напълно е възможно от там да идва проблема.
#11
Публикувано 08 август 2018 - 08:09
Не е нов внос карам си я от години. То нямаше нищо вътре. Във варна слагат нова пита по номер на катализатора и те така..
Ще пиша след като успея да оправя проблема
Ще пиша след като успея да оправя проблема
#12
Публикувано 08 август 2018 - 08:11
Май такава е била процедурата...вълшебно чистене на дпф.
#13
Публикувано 08 август 2018 - 08:16
Пак е малкия проблем щом няма да се отваря мотор
#14
Публикувано 08 август 2018 - 12:42
... ти ако дойдеш да гледаш такава кола ще я купиш ли с тази пушилка ?
... всеки гледа да се отърве и някой друг да си чупи главата...
Не. Не бих я купил, дори и да е без пушилка.
Два пъти съм си купувал дизелови коли 2-ра - 7-ма злоУпотреба и давата пъти "изгорях" и "потънах" най ужасно,
уж да ми е икономично а накрая се оказваше трагично. Трети път, никой път.
#15
Публикувано 08 август 2018 - 19:55
Дай някакъв контакт на тези които слагат нови пити във Варна,моля.Не е нов внос карам си я от години. То нямаше нищо вътре. Във варна слагат нова пита по номер на катализатора и те така..
Ще пиша след като успея да оправя проблема
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни